پتهپته وان یکاد

بهترین مرکز خرید پته وان یکاد گرد صادراتی

پته وان یکاد گرد از جمله کالاهای بوده که در انواع مختلفی تهیه و تولید شده و در مکان های متنوعی از آن استفاده می شود. در بهترین مرکز خرید پته وان یکاد گرد صادراتی بهترین نوع کالاها با قیمت های مناسب به فروش می رسند. این محصولات دارای ابعاد مختلفی بوده است و به دلیل کاربرد بسیار بالایی که داشته در مکان های مختلف اداری و آموزشی به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. پته سورمه ای دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و افراد زیادی متقاضی خرید آن هستند.

بهترین مرکز خرید پته وان یکاد گرد صادراتی

عواملی که بر قیمت پته تاثیر دارد

عواملی که بر قیمت پته تاثیر دارد از جمله عوامل موثر در تعیین قیمت پته جانماز این نوع متریال و مواد اولیه ای است که برای تهیه و تولید این کالا مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت مواد اولیه استفاده شده برای تولید این کالا گران می باشد و بنابراین خریداران نیز باید هزینه بیشتری را برای خرید این محصول بپردازند که البته کیفیت بالای این کالاها سبب شده تا تمامی مشتریان از خرید این کالا راضی و خرسند باشند.

از دیگر عوامل موثر در تعیین قیمت پته جانمازی نوع خرید شما می باشد. اگر شما این محصولات را به صورت عمده از مراکز تولید کننده خریداری کنید می توانید با پرداخت هزینه کمتر این کالاها را خریداری نمایید؛ چرا که شما می توانید با خرید عمده این کالاها دست افراد سودجو را کوتاه کنید و از پرداخت برخی از هزینه‌ ها معاف شوید. دلال هایی که در بازار وجود دارند این محصولات را به صورت عمده از مراکز تولید کننده خریداری می‌کنند و با قیمتی گزاف در اختیار خریداران قرار می‌ دهند.

این محصولات به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارند توانسته جایگاه خوبی را در بازار خرید به خود اختصاص دهند. این محصولات دارای خصوصیات منحصر به فردی بود یکی از مهم ترین خصوصیات این محصول آن است که قابلیت نصب بر روی تمامی دیوارها را داشته و از طراحی و ساخت منحصر به فردی برخوردار می باشد و خرید و تهیه آن کاملاً مقرون به صرفه بوده و شما مشتریان و خریداران می توانید با هر بودجه و توان مالی محصولات را خریداری کنید.

مرکز سفارش پته وان یکاد گرد

مرکز سفارش پته وان یکاد گرد پته وان یکاد گرد مورد توجه ترین نوع پته در حال حاضر هستند که نظر خریداران زیادی را برای خرید به خود جلب کرده است. این کالا دارای نرخ فروش مناسبی بوده و با قیمت ارزان عرضه می‌ شود. فروش این کالا در انواع مختلف در نقاط مختلف ایران به راحتی میسر می باشد و خریداران می‌ توانند در سراسر کشور هر تعداد از این کالا را که مدنظر دارند خریداری نمایند. فروش این محصولات به صورت عمده و کلی از مزایای بسیار زیادی برخوردار بوده است.

نوشته های مشابه

‫99 دیدگاه ها

  1. سلام و عرض ادب و احترام

    پته وان یکاد تو هر خونه لازم هست چون علاوه بر زیبایی ای که داره این دعا باعث دفع چشم و‌ نذر و دفع بلایا از صاحبان خانه میشود .

  2. سلام مهمترین عامل در تعیین قیمت پته نوع دوخت پته است که باید بر طبق اصول پته دوزی دوخته شده باشد

  3. سلام وقت بخیر
    واقعا پته های گزد بسیار خشکلی دارید که نظر تمامی مشتریان را به خود جلب می کند و می تواند یکی از محصولات پرفر‌وش سایت باشد.

  4. سلام ممنون از مطالب مفیدتون ما دقیقا عین همین تابلو رو روی دیوار منزلمون داریم ، خیلی جلوه ی قشنگی به خونه میده

  5. سلام
    ون یکاد بنظر من یکی از مهمترین چیزها برای هر خانه و مغازه می‌باشد من از پته وان یکاد تولیدی شما بر سر در خانه ام زدم و زیبایی باشکوهی به خانه داده است

  6. سلام من میخواستم برای مادرم این رو هدیه بگیرم فقط نمیدونم چه طرح های دیگری از وان یکاد دارید؟؟و اینکه قاب شده هست یا خیر؟ قیمت هم اگر بگید دیگه ممنون میشم.

  7. سلام و عرض ادب محصولات خوبی دارین. طرح آیت الکرسی موجوده ؟ اگر موجوده بنده سه عدد خریدارم

  8. سلام، خسته نباشید
    با توجه به اینکه روی این پارچه ها آیات قرآن نوشته شده فقط به عنوان تابلو میشه ازشون استفاده کرد؟

  9. سلام ان یکاد یکی از محصولاتی هست که حتما باید در هر خونه ای باشه. این ان یکادها بسیار زیبا هستند . من مشتری پر و پا قرص تابلو های شما هستم

  10. سلام
    با احترام
    کارهاتون خیلی قشنگ بودند . اینها قابل شستو هم هستند ؟
    شسته بشن رنگ شون عوض نمیشه ؟

  11. سلام وقت بخیر من از این سایت پته وان یکاد گرد خریداری کرده ام وخیلی راضی هستم چون از نظر کیفیت بالایی دارد و از نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت پته وان یکاد گرد خریداری کنید.

  12. سلام.ببخشید آیه های دیگری هم غیر از و ان یکاد بر روی این پته ها می نویسید؟
    و کدام کشور ها صادر می کنید.؟

  13. سلام و احترام. من از این سایت دیدن کردم. واقعا مطالب جذاب و طرح های بسیار زیبایی را به نمایش گذاشته اید. از مشاوران محترم یک سوال داشتم… آیا محصول پته وان یکاد گرد فقط مخصوص صادرات به خارج از کشور است؟ آیا امکان دارد که به شهرستان هم ارسال کنید؟

  14. سلام وقت بخیر. ممنون از اینک با خرید عمده بازم تخفیف میدین
    و از راهنمای های خوبتون تشکر میکنم

  15. سلام وخسته نباشید خدمت سایت پته وان یکاد ،من ازاین سایت وان یکاد سفارش دادم والان با دیوار خونه ام نصبش کردم هر موقع نگاش میکنم کیف میکنم به نظر من خر خونه باید یکی از این داشته باشه خیلی قشنگه به شما هم توصیه میکنم

  16. سلام از اینکه پته وان یکاد گرد را به قیمت ارزان عرضه می کنید از شما تولید کننده گرامی تشکر میکنم

  17. سلام پته سینی گرد را می توانيد بر روی تمامی دیوارها نصب کنید و از طراحی و ساخت منحصر به فردی برخوردار می باشد و به خانه شما جلوه می دهد

  18. سلام
    خیلی زیبا هست و روح خاصی به خونه میده و متبرک میکنه فضای خونه رو
    این سوره متبرکه برای هر خونه ایی لازم هست و روح و جسم رو آروم میکنه

  19. سلام من از این سایت پته وان یکاد خرید کردم طرح و جنسش خوبه قیمتش هم مناسبه توصیه می کنم حتما خرید کنید

  20. سلام می کنم به همه عزیزان در سایت
    ممنونم از محصولات خوبتان و همین طور قسمت مشاوره و فروش سایت بسیار عالی بنده را در جهت خرید بهتر و راحت‌تر راهنمایی کردند درود بر شما

  21. با سلام و عرض احترام من این پته ان یکاد رو خریداری کردم از همین سایت برای هدیه به مادربزرگم ،خیلی خوشش اومد ازش ،کیفیت و قیمت بسیار مناسبی هم دارد،و در کل از خریدم خیلی راضی هستم و به همه دوستان هم توصیه میکنم حتما از محصولات این سایت دیدن کنند،تشکر از مجموعه خوب شما که این امکان رو فراهم آورده است که بصورت غیر حضوری و اینترنتی این پته رو خریداری کنیم و درب منزل تحویل بگیریم ،امیدوارم همیشه در کسب و کار موفق باشید و بدرخشید

  22. پته از صنایع دستی سنتی است که کاربردهای فراوانی دارد، از جمله جانماز، تابلو، رومیزی و غیره، این هنر اصیل ایرانی، بسیار زیبا و منحصر به فرد می‌باشد که پته وان یکاد گرد، از محبوب ترین طرح آن به شمار می‌رود.

  23. سلام وقت بخیر،.
    پته های آن یکاد بسیار زیبا و خاص هستند و کیفیت بالایی دارند به همین دلیل بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته اند.

  24. این پته ها کیفیت خوبی ندارن چون زود ریش ریش میشن ویا به مرور زمان خراب و آسیب پذیر میشن

  25. خرید پته وان یکاد در لطیف ترین طرحهای متنوع و رنگهای بسیار زیاد و همینطور قیمتهای باور نکردنی خرید کنید و متحیر میمانید .

  26. من چندین بار خرید عمده کردم برای مغازم و مشتری های زیادی هم دارم.
    قیمت محصولات خوبه و از کیفیتش هم رازی هستم.
    البته ناگفته نمونه که یکی از مشتریهام میگفت که یکی از کارهایی که برده رنگ پس داده ولی غیر از این یک نفر کس دیگه ای شکایت نکرده.

  27. سلام

    من برای یکی از فامیل هایم به عنوان کادو از این سایت پته سفارش دادم،از خریدم کاملا راضی هستم

  28. سلام من تصمیم دارم از این مجموعه پته وان یکاد سفارش بدم میخواستم بدونم شما فروش حضوری هم دارین؟

  29. من از این سایت پته وان یکاد خریدم بسیار زیبا بود و خیلی سریع به دستم رسید از خریدم راضی هستم

  30. سلام خسته نباشید من پته ان یکاد رو قبلا از این سایت خریداری کردم واقعا زیبایی خاصی به خانه بخشیده شما هم اگه این پته رو تهیه کنید ضرر نمی کنید.

  31. سلام وقت بخیر من برای روز مادر برای مادر شوهرم و مادرم از این پته وان یکاد گرد خریدم واقعا کیفیت عالی داشت و هم بسیار خوششون اومد حتی برای خونه خودمم سفارش دادم به شما هم توصیه میکنم خرید کنید جلوه زیبایی به منازل میده ممنون از سلیقه خوبتون

  32. سلام من سفارش دادم برای مغازم به صورت کلی عالی بود کیفیتش به شما هم پیشنهاد میکنم اگه میخواین تهیه کنید از این سایت تهیه کنید.

  33. باسلام سایت بهترین مرکز خرید پته وان یکاد گرد صادراتی پته دوزی چون بادست انجام می شود آن هم آیات قرآن بسیار زیبا وعالی است شما هم از محصول این سایت خریداری کنید موفق باشید

  34. سلام وقت بخیر
    مطالبتون خیلی خوب بود
    ولی من برای خونم خیلی این پته های وان یکاد رو نمیپسندم

  35. با سلام و خدا قوت خدمت عزیزان زحمت کش پته دوز
    کارتون بسیار شیک و زیباست.
    حیلی مشتاقم سفارش سومم به دستم برسه. لذت ببرم از این هنر ایرانی بسیار شگفت انگیز

  36. عزیزان می توانند تابلو خود را از این وب سایت به عنوان مرجعی داشته باشند. در این مجموعه ، می توانید خرید خود را به صورت اینترنتی داشته باشید و پس از انتخاب تابلوی مورد نظر خود و پرداخت آن ، در سلامت کامل در آدرس خود تحویل بگیرید.

  37. سلام خسته نباشید، خدا قوت … خیلی ، خیلی جالب است ، بسیار ، بسیار قشنگ وزیبا، کارتان حرف ندارد واقعا ، خیلی قشنگه، بلکه بسیار ، بسیار قشنگه.. من از این 0 واین یکاد..9 میخواهم ، چه جوری می توانم از سایت شما بخرم؟

  38. سلام من می خوام از این سایت پته وان یکادخریداری کنم لطفاً راهنمایی کنید چطور میتونم سفارش بدم

  39. سلام ، محصولات شما جزو بهترین هنرها و محصولات است ، به نظرم هر ایرانی باید یک محصول این چنینی در خانه اش داشته باشد ،هم به خاطر قداست این آیات و هم به خاطر زیبایی این محصولات ، هنر شما قابل تحسین است ، با آرزوی توفیق روز افزون .

  40. سلام
    این محصولات به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارند توانسته جایگاه خوبی را در بازار خرید به خود اختصاص دهند. این محصولات دارای خصوصیات منحصر به فردی بود یکی از مهم ترین خصوصیات این محصول آن است که قابلیت نصب بر روی تمامی دیوارها را داشته و از طراحی و ساخت منحصر به فردی برخوردار می باشد و خرید و تهیه آن کاملاً مقرون به صرفه بوده و شما مشتریان و خریداران می توانید با هر بودجه و توان مالی محصولات را خریداری کنید.

  41. سلام وقت بخیر
    محصولی با کیفیت و شکیل و سنتی که باعث آرامش خاطر و قیمت بخش منازل است . فکر کنم محصول هنرمندان کرمانی است ؟ درسته؟ با تشکر

  42. سلام وقت بخیر .
    آیا از سایت شما خرید به صورت عمده هم امکان پذیر است؟
    آیا به خریدارانی که به صورت عمده خرید می کنند تخفیف هم می دهید؟

  43. سلام من می خوام از پته و ان یکاد های زیبای این سایت سفارش بدم میخواستم بدونم اگر سفارش بدم به شهرستان هم ارسال می کنید؟

  44. سلام یک سوالی داشتم ازتون ایا این تابلو ها به صورت اماده هستند یا سفارشی؟
    یعنی میشه متنشو عوض کرد؟

  45. سلام وقت بخیر
    ایا شما روی محصول پته اسم یا جمله های دلخواه رو میتونید بنویسید
    مرسی ازسایت خوبتون

  46. سلام به نظرمن بودن یک ون یکاد در هر خونه ای لازم و ضروری هستش چه طوری میتونم تنوع ون یکاد ها رو ببینم ؟

  47. سلام
    قطعاَ تسلط و آگاهی کامل توانمندی‌های صادراتی کشور با نیازهای بازار هدف می‌تواند رهبری بازار را به ارمغان بیاورد کاملا صحیح است موفق و پیروز باشید

  48. سلام روز خوش برای خرید پته وان یکاد گرد صادراتی باید با چه کسی صحبت کنم؟ فروش به صورت عمده هست یا هر مقدار که بخواهیم دارد؟و قیمت ها و لیستشون رو اگه بتونید در اختیارمون قرار بدید ممنون میشم.نیازمند راهنمایی هرچه سریع تر شما هستم
    ؟ عمده بخوام تخفیف داره؟نحوه ی ارسال رو هم بهم بگید.

  49. سلام وقت بخیر
    من مدت ها دنبال پته وان یکاد گرد در سایت های مختلف بودم.این سایت کارهای فوق العاده ای دارد. من از این سایت این محصول را خریداری کردم. به دلیل تنوع زیادی که در این سایت است توصیه می کنم حتما از این سایت دیدن فرمایید.

  50. سلام و وقت بخیر
    کلام خدا زیباس و کیفیت کار خوب شما در کنار زیبایی کلام خداوند خوس درخشیده است
    موفق باشید.

  51. باسلام سایت تولید انبوه کوسن پته دوزی. کوسن خودش به تنهایی زیبایی خاصی به مبلمان می دهد شما هم از محصولات این سایت خریداری کنید موفق باشید زیبایی مبلمان دو چندان میشود

  52. سلام خسته نباشید لطفا لیست قیمت عمده را بفرمائید ممنون از اینکه به ما اطلاعات درست می‌دهید و عرض ادب خدمت مدیریت بسیار عالی بود توضیحاتتون

  53. سلام، خسته نباشید
    این پته ها فقط همین یک طرحی که در سایت گذاشتید رو دارند یا طرح های دیگه ای هم موجوده؟

  54. با عرض سلام و خدا قوت خدمت کاربران محترم
    یک محصول متفاوت و جذاب که خیلی کیفیت خوبی داره و من از خریدی که انجام دادم بسیار راضی هستم و به شما هم پیشنهاد‌ میکنم که حتما از این وب سایت خرید کنید و لذت ببرید

  55. این پته ها همون تابلو فرش هایی هستن که ما می شناسیم یا با اون ها تفاوت داره؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  56. با سلام. من برای مغازه ام به تعداد بالایی از سایت شماپته وان یکاد گرد سفارش دادم. خداروشکر مشتریانم کاملا ازاین محصول راضی بودندوطرفدارن زیادی داشت. جا دارد ازشما و سایت خوبتان تشکر کنم.

  57. سلام روز بخیر. اگر شما این محصولات را به صورت عمده از مراکز تولید کننده خریداری کنید می توانید با پرداخت هزینه کمتر این کالاها را خریداری نمایید؛ چرا که شما می توانید با خرید عمده این کالاها دست افراد سودجو را کوتاه کنید و از پرداخت برخی از هزینه‌ ها معاف شوید.

  58. درود بر گردانندگان این وب سایت. مسلما با توجه به محتوای ارائه شده و پشتیبانی قوی سایت می توان با اطمینان خاطر بیشتر و تکیه بر تجارت الکترونیک در هزینه های فرایند خرید صرفه جویی قابل توجه ای انجام داد. علاوه بر این این سایت می تواند تنوع وسیعی از محصولات را در اختیار شما قرار دهد و حق انتخاب گسترده ای در پیش چشم مشتری قرار دهد. کیفیت بسیار خوب و پاسخگویی مناسب از ویژگیهای بارز این سایت بوده و می تونید با خیال راحت و رضایتمندی فراوان آنجه رو که سفارش دادید با حداکثر تطابق با نیازتون دریافت کنید. امیدوارم با پاسخگویی صحیح و پشتیبانی مناسب بتونیم با خیال راحت همیشه از این سایت خرید کنیم.

  59. پته وان یکاد گرد مورد توجه ترین نوع پته در حال حاضر هستند که نظر خریداران زیادی را برای خرید به خود جلب کرده است. این کالا دارای نرخ فروش مناسبی بوده و با قیمت ارزان عرضه می‌ شود

  60. سلام خسته نباشید پته یکی از هنر های قشنگ و زیبای کرمان هست به خصوص اگر این پته وان یکاد باشه زیبایش چند برابر میشه خواستم از این محصول خریداری کنم ممنون میشم که راهنمایی بفرمایید.

  61. پته دوزی یکی از صنایع دستی بسیار زیبای ایرانی است. صنایع دستی این سایت بسیار زیبا و چشم نواز هستند.

  62. باعرض سلام واحترام.پته وان یکادبسیارزیبا. ظریف بینظیرمیباشدخیلللی لذت بردم. پیشنهادمیکنم برای خریدباین سایت مراجعه وبدون واسطه وباارزونترین قیمت وبهترین وباکیفیت ترین جنس خودرا خریداری نماییدباتشکر

  63. سلام. قیمت مواد اولیه استفاده شده برای تولید این کالا گران می باشد و بنابراین خریداران نیز باید هزینه بیشتری را برای خرید این محصول بپردازند که البته کیفیت بالای این کالاها سبب شده تا تمامی مشتریان از خرید این کالا راضی و خرسند باشند.

  64. سلام اگه طرحها دیگه ام از این پته ها وان یکاد دارید لطفا قرار بدین داخل سایت میخام از سایت خوبتون خرید انجام بدم

  65. سلام
    پته وان یکاد گرد به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارند توانسته جایگاه خوبی را در بازار خرید به خود اختصاص دهند. این محصولات دارای خصوصیات منحصر به فردی بود یکی از مهم ترین خصوصیات این محصول آن است که قابلیت نصب بر روی تمامی دیوارها را داشته و از طراحی و ساخت منحصر به فردی برخوردار می باشد و خرید و تهیه آن کاملاً مقرون به صرفه بوده است . سپاس

  66. پته به خاطر طرح های خاص و سنتی و همچنین دوام بالایش نظر خریداران زیادی را از سراسر کشور به خود جلب کرده است.

  67. سلام وعرض ادب، پته وان یکاد گرد امروزه خیلی مورد توجه قرار گرفته و متقاضی زیادی دارد این محصولات دارای ابعاد مختلفی بوده واز رنگهای زیبای هم استفاده شده ممنونم خیلی عالی بود.

  68. پته منم آمد خیلی خلاقانه و قشنگ بود.چقدر دلبر بود.خیلی زیباست..فقط ببخشید پته ی طرح درخت زندگی اندازه یک در یک هم دارید من سفارش بدم ممنونم باز

  69. باسلام پته من رسید خیلی خلاقانه و قشنگ بود. ببخشید شما پته ی طرح درخت زندگی اندازه ی یک در یک دارید،،من سفارش بدم .زمینه قرمز یا سرمه ای…ممنونم ازتون

  70. سلام خسته نباشید
    ممنون از سایت خوبتون و اطلاعات کاملی که در اختیار ما گذاشتید و محصولاتی که در اختیار ما قرار دادین

  71. سلام برای ارسال بار و جابجایی محصول شما چه نوع نکاتی مد نظر شما است کمی بیشتر راهنمایی میکنید

  72. سلام و عرض ادب و احترام .
    ممنونم از سایت خوبتون .سفارش من به دستم رسید خیلی عالی و زیباست .ممنونم

  73. سلام‌خسته نباشید چجوری میتونم از این وان یکاد ها سفارش بدم؟ آیا دستبافت هستند؟ارسال به شهرستان هم دارید؟

  74. سلام چقدر مدل های پته وان یکاد زیباست من همیشه دوست داشتم یکی از اینا تو خونه ام نصب کنم .هنوز که موفق نشدم یکی برای خودم بخرم.تازه من علاقه خاصی به هنر های دستی دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا