پتهتابلو پته

فروش انواع تابلو پته

طرحهای متنوع تابلوی پته

طرح های تابلوی پته بسیار زیاد است و تابلو در طرح های متنوع در بازار وجود دارد که عبارتند از تابلو و ان یکاد-تابلو طاووسی-تابلودرختی-تابلو باغ زندگی-تابلو بیتا-تابلو بوتیا-تابلو مادر و دختر-تابلو پنج تن-تابلو صلوات-تابلو بسم الله الرحمن الرحیم-تابلوالله-تابلو قائم آل محمد-تابلو ساعت-تابلو بوته جقه از پر فروش ترین تابلو ها می توان به تابلوی ساعت-تابلوی و ان یکاد-تابلوی درختی – تابلو باغ زندگی و تابلوی بسم الله الرحمن الرحیم نام برد .

پته تابلو درختی یکی از انواع پته ها به شمار می آید که نقش و نگارها در زیبایی و ظرافت آن نقش تعیین کننده ای دارد .

طراحی نقش روی پته تابلو درختی باید قبل از شروع پته دوزی با ظرافت و خلاقیت زیاد انجام شود. پته درختی در بسیاری از شهرهای ایران از جمله کرمان به عنوان صنایع دستی تولید شده است که نقش و نگار در تعیین زیبایی و ظرافت آن نقش اساسی دارد .

هنرمندان زیادی در زمینه پته درختی فعالیت می کنند و با خلاقیت و استعداد خود به خلق نقوش بی نظیری اقدام می کنند. در هنر پته دوزی متناسب با خلاقیت هنرمندان و دوره زمانی شاهد طرح های متنوعی هستیم .

تمام این طرح ها و هنرهای دستی نشان دهنده قدمت هنر در ایران زمین می باشند. نقش و نگارهای بکار رفته در سلسله دوزی در هنر ایران جایگاه ویژه ای دارند و افراد زیادی از این طریق امرار معاش می کنند .

پته تابلو درختی در انواع طرح ها و رنگ بندی ها به بازار عرضه شده است .

 

تابلوی پته هدیه ای خاص برای عزیزان

مهمترین رنگ بندی های پته درختی، رنگ سفید، ، آجری، مشکی، سبز، فیروزه ای، قرمز، سرمه ای، نارنجی و زرداست .

هنرمندان ایرانی زیبایی خاصی با رنگ های سبز روشن و تیره، سفید و مشکی ، زرد و نارنجی، قرمز و آبی در دو نوع مختلف روشن و تیره در چینشی هنرمندانه در کنار هم خلق کرده اند،و تابلوی پته را مانند یک نقاشی بسیار نفیس قرار داده است .

همین درخشش هنر ایرانی است که توانسته است تابلوی پته، این هنر زیبای ایرانی را در کنار انواع هنرهای ایرانی جزء بهترین و با ارزش ترین هنرها قرار بدهد .

تابلوی پته می تواند بهترین هدیه برای فردی باشد که دوستش داریم .

ما با این کار نقش هایی فوق العاده زیبا و رنگارنگ را به او هدیه می دهیم . تا احساس طراوتی که این نقش ها در دل پارچه به وجود آورده اند، در وجود فردی که برای ما بسیار عزیز است به زیبایی جریان پیدا کند .

احساسات پاکی که در دستان هنرمندان مختلف، طرح های اصیل، خالص و ناب کرمانی را در قالب دوخت های سنتی بر روی پارچه نقش می زنند، در نهایت یک قاب فوق العاده ای را خلق می کند .

که به جرأت می توان گفت نوازشگر چشم های تماشاگران خود می شود .

زیبایی خیره کننده ی تابلوی پته برای سال های سال با طراوتی خاص و ماندگار خودنمایی خواهد کرد، بدون آن که ذره ای از تازگی و کیفیت آن کم شود .

ماندگاری کیفی و ظاهری تابلوی پته به همان صورت اولیه و حفظ زیبایی و درخشش همیشگی از ویژگی های این هنر ایرانی است .

که چشم ها را همیشه به دیدن خود وسوسه می کند .

پس بهتر است که ما در مناسبت های خاص به خاص ترین های زندگیمون تابلوی پته که مجموعه کاملی است ،که اصالت و کیفیتی تضمینی دارد هدیه بدهیم .

اگر به دنبال تهیه و خرید پته های تابلو درختی هستید، می توانید پته دوخته را با رنگ های متنوع و به صورت ریش ریش، قاب شده و نوار دوزی شده از فروشگاه های معتبر و اینترنتی سفارش دهید . مراکز مختلفی در سطح کشور اقدام به فروش بهترین تابلوی پته سنتی ، مدرن و … میکنند اما خرید از یک مرکز معتبر و شناخته شده میتواند خیال ما را از بابت یک خرید مطمئن و دلچسب راحت کند برای این منظور مجموعه هشت رنگ ارائه دهنده بهترین و زیباترین تابلوهای پته ، رومیزی پته و … اقدام به عرضه مستقیم تابلو پته سنتی ، پته رومیزی سنتی و … نموده است تا بتواند ضمن ارائه محصولی درخور توجه و با کیفیت برای خریداران و علاقمندان در قیمت نیز نقش خود را ایفا نموده و به کاهش آن کمک نماید بنابراین مشتریان عزیز با مراجعه به سایت پته کرمان علاوه بر انتخاب و سفارش محصول دلخواه خود از قیمت فروش تابلو پته کرمان ، پته رومیزی و … اطلاع یابند

 

 

خلاصه

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]تابلوی پته یکی از خاص ترین محصولات پته است که با توجه به طرح های متنوع و زیبایی خاصی که دارد ،افراد زیادی خواهان آن هستند از پته می توان در دکوراسیون منزل استفاده کرد و همچنین می توان آن را به عزیزانمان هدیه داد . [/hwgold-dash]

نوشته های مشابه

‫12 دیدگاه ها

  1. با سلام و درود فراوان ،به به چه پته های زیبایی شما هم اگر مثل من عاشق کارهای سنتی و پته هستید ،حتما از این سایت دیدن فرمایید و مطمنم دست خالی برنمی‌گردید.

  2. سلام .خسته نباشین این تابلوهای پته دوزی شده بسیار زیبا هستن و طرح ها ورنگهای مختلفی داره .سنتی هست وارزش بالایی داره وبه عنوان کادو هدیه خوبیه برای دوستان

    1. سلام وقت بخیر خانم ارجمند عزیز
      برای پاسخ سوالتان، لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  3. سلام وقت بخیر
    تابلو های پته سایت هشت رنگ خیلی بی نظیره فقط یه سوال داشتم خدمتتون خواستم بدونم اگه خودمون طرحی مد نظرمون باشه برامون انجام میدید یا خیر؟

    1. سلام خانم شریعتی عزیز
      برای پاسخ سوالتان، لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  4. طرح های تابلوی پته بسیار زیاد است
    عبارتند از تابلو و ان یکاد-تابلو طاووسی-تابلودرختی که هرکدام از این ها قشنگی خودش را دارد.

  5. با سلام و وقت بخیر. من از این تابلو ها به کسی هدیه دادم، انقدر خوشحال شد و گفت از کجا خریدی؟ گفتم از این سایت. مرسی واقعاً

  6. باسلام مجموعه پته هشت رنگ تابلو ها بسیار زیبا وچشمگیر ودل باز هستن پته دوزی همان ترمه است که به آن شاخ وبرگ دادین یا مدل بافت آن پته دوزی است باتشکر

  7. سلام به نظرم اگر عکسی میذاشتید که محیط یک خونه رو نشون میداد و میتونستیم زیبایی و جلوه ای که به اون محیط داده رو ببینیم در تصمیم گیری برای خرید خیلی تاثیر گذار بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا