پتهپته کرمان

خرید پته رومیزی سفید گرد

پته رومیزی سفید گرد یکی از انواع سلسله دوزی‌ها می باشد که در طرح های مختلفی مانند شمسه (ترنج)، نسترن و در مواردی که به منظور قاب کردن از آن استفاده شود، آیات قرآن و آیه و ان یکاد روی آن حک می شود. پته های گرد با نخ‌های مرغوب و رنگ های گیاهی دوخته می شوند و با طرح های چشم نواز و ظریف توجه بسیاری از علاقه مندان به صنایع دستی را به خود جلب می کنند.

خرید پته رومیزی سفید گرد

بهترین نوع پته رومیزی گرد برای صادرات

بهترین نوع پته رومیزی گرد برای صادرات

در بین انواع رومیزی، رومیزی پته دایره‌ای نسبت به دیگر اشکال هندسی پته مانند: مربع، مستطیل، مثلثی و چندضلعی از فروش بسیار خوبی برخوردار است و در سال 2020 صادرات آن به دیگر کشورها افزایش چشمگیری یافت.
پته دوزی یکی از هنرهای اصیل ایرانی می باشد که نسبت به دیگر صنایع دستی مهجور مانده بود اما خوشبختانه به واسطه پیشرفت تکنولوژی و رونق کسب و کار اینترنتی، بسیاری از مردم کشور با این هنر آشنا شدند و حتی فروش این محصول زیبا و ظریف در دیگر کشورها نیز رونق گرفت.
صادرات رومیزی پته کرمان به سایر کشورهای همسایه به اقتصاد کشور کمک شایانی می کند و از آنجا که پته یک کالای غیرنفتی می باشد می تواند کالاهای بسیار خوبی برای صادرات به سایر کشورها خصوصاً کشورهای عربی باشد.
به طور کلی لفظ بهترین برای هر شخصی مفهومی متفاوت دارد و هر کسی بسته به سلیقه و میزان اطلاعات خود از پته یک نوع را بهتر می داند اما در پته دوزی معیار بهترین بودن جنس الیاف به کار رفته و نوع دوخت و ظرافت طرح های روی شال می تواند ارزش یک پته را بالا ببرد.
پته رومیزی چهار بوته یکی از زیباترین طرح های پته دوزی می باشد که به علت زوج بودن بته جقه‌ها بیشتر در پته های مربع و مستطیلی استفاده می شود و از قیمت بالاتری نسبت به انواع پته‌ها برخوردار است، البته از طرح بوته و شمسه در حاشیه پته های گرد نیز استفاده های فراوانی می شود.
به طور کلی صادرات پته گرد کار آسانی نبوده و نیازمند اطلاعات جامع و دقیقی از بازارهای هدف و حتی آداب و سلایق کشورهای دیگر می باشد.

آشنایی با انواع پته رومیزی گرد

آشنایی با انواع پته رومیزی گرد

پته های رومیزی گرد در سایزها و ابعاد متنوعی تولید می شوند که دست مشتری را در انتخاب باز می گذارند.
تفاوت دیگر پته‌ها در طرح و رنگ های به کار رفته در آن می باشد و پته رومیزی ابی، لاکی و اخیرا پته نگین دوزی قرمز از انواع رنگ های پته گرد می باشند که نوع نگین کاری شده آن می تواند جذابیت و جلوه بصری پته را دوچندان نماید.
طرح های مختلف پته های گرد عمده تفاوت این پته‌ها با یکدیگر است به طوری که هر کدام به منزله شناسنامه و حتی طرز تفکر، آرمان‌ها، احساسات و میزان تسلط بافنده به طرح اصلی می باشد.
به طور کلی طرح‌های ترنج، بته جقه، محراب و ترکیبی بازوبندی طرح های غالب در زمینه پته هستند که طرح ترنج یا شمسه نماد خورشید، محراب نماد مذهب و ایمان، بته جقه نماد صبر و استقامت که از سرو خمیده نشأت گرفته است و طرح های بازوبندی از فتوت و جوانمردی مردمان ایران زمین سر چمشه گرفته است.
البته طرح های روی پته بسیار گسترده‌تر و متنوع‌تر از چند مورد ذکر شده می باشد و به چند دسته طرح های گیاهی، حیوانی و انتزاعی دسته بندی می شوند.
پته رومیزی چهار بوته، سروی، درختی، کاج، بته بادامی، بته جقه دوقلو، گل از انواع طرح های گیاهی هستند و گوزنی، پرنده، گل و مرغ از انواع حیوانی و اشکال هندسی، طوماری، ترنج دار، سرابندی، ترمه ای نیز انتزاعی می باشند.
ترکیب غالب پته های رومیزی آبی فیروزه ای، سورمه ای، سبز روشن و تیره، لاکی و عنابی می باشد که در زمینه اصلی (شال) که رنگ آن سفید است خودنمایی می کنند.

مزایای استفاده از پته رومیزی گرد

مزایای استفاده از پته رومیزی گرد

خوشبختانه پته کرمان نشان اصالت یونسکو دریافت نموده است که این موضوع حکایت از اصالت، مرغوبیت و محبوبیت این هنر اصیل ایرانی در کشورهای مختلف دارد.
در عصر مدرنیته و ماشینی شدن، آشتی انسان با عناصر طبیعی بیش از پیش شده است و با توجه به وضعیت اشتغال و کمبود وقت ارتباط با دنیای طبیعی حتی به مقدار بسیار کم می تواند برای هر فردی جذاب باشد.
استفاده از سنگ نمک، گیاهان و فرش‌هایی از جنس پوست و چرم می تواند در کنار لوازم منزل و محیط خشک کار می‌تواند روحی تازه به منزل و محل کار شما ببخشد.
همان طور که می دانید الیاف پته از جنس پشم بز است و بنابراین استفاده از آن می تواند انرژی و زیبایی خاصی که منشا این زیبایی از طبیعت وحشی است به میز و دکوراسیون منزل شما ببخشد.
استفاده از رنگ های طبیعی و گیاهی که از روناس، اسفناج، گردو، انار و وسمه به دست می آید می تواند جلایی به تار و پود این محصولات ببخشد که در رنگ های صنعتی نظیر آن دیده نمی شود.
پته اصیل کرمانی یکی از صنایع دستی کهن این خطه است که با دستان زنان و دختران عجین شده است و نسل به نسل انتقال یافته است و شناخت بهتر این محصول می تواند باعث انس و الفت بیشتری با محصولات تولید شده در داخل کشور باشد.

شرکت پخش پته رومیزی سفید گرد

شرکت پخش پته رومیزی سفید گرد

شرکت پخش پته رومیزی مدور از مراکز مهم توزیع پته در کشور می باشد که به صورت تخصصی بر روی تولید پته کرمان کار می کنند و با به کار گیری حرفه‌ای ترین بافندگان و استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه رضایت مشتریان را جلب می کند.
به طور کلی صنایع دستی قیمت بالایی دارند و صرف همین موضوع برخی امکان خریداری آن را ندارند اما خرید مستقیم و بدون واسطه یکی از بهترین راه‌ها برای دسترسی به مرغوب‌ترین و متنوع‌ترین پته‌ها می باشد.
با مراجعه به سایت شرکت پخش پته رومیزی می توانید با انواع مدل‌ها، رنگ‌ها و طرح های مختلف پته آشنا شوید و هر کدام از آنها را که مایل هستید در تعداد بالا و به صورت جزئی سفارش دهید.
در خرید به صورت مستقیم به علت حذف عوامل واسطه و مواردی نظیر اجاره بهای فروشگاه و هزینه های دیگر، قیمت محصول به طور محسوسی خصوصا در خریدهای تعداد بالا کاهش می یابد.
از دیگر مزایای خرید مستقیم می توان به دریافت پته های سفارش داده شده در هر مکانی که مورد نظر شما است، اشاره نمود.
پته دوزی از هنرهای اصیل و مهجور مانده است که خرید اینترنتی می تواند به عنوان حمایتی از این قشر واقع شود و به اقتصاد کشور و رونق صنایع دستی و شناخته شده این هنر به جهانیان کمک نماید.

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. واقعا چقدر رنگ زیبای داشت از خریدی که از شما کردم خیلی راضی هستم جنس و نخ خیلی عالی در بافت بکار رفته خواستم تشکر کنم از سایت خوبتون

  2. سلام … جزییات بیشتری درباره قیمت و مزیت رقابتی محصولتون و شاخص های انتخاب یک محصول مناسب در اختیا ما قرار بدید… چون مشتری نیاز داره تو این بازار بدونه که صلاحیت متمایز این محصول چیه و به خریدشون اطمینان داشته باشند. مزیت رقابتی شامل کلیه خدمات پس از فروش میشه و وفاداری مشتری رو به دنبال داره و باعث جریان درآمدی ثابت و سود آوری دراز مدت میشه که ثبات بازار و بقای تولید کننده در صورت فشار و چانه زنی عوامل تولید خواهد شد. ممنون

  3. پته رومیزی سفید گرد یکی از انواع سلسله دوزی‌ها می باشد که در طرح های مختلفی مانند شمسه (ترنج)، نسترن و در مواردی که به منظور قاب کردن از آن استفاده شود، آیات قرآن و آیه و ان یکاد روی آن حک می شود. پته های گرد با نخ‌های مرغوب و رنگ های گیاهی دوخته می شوند

  4. پارچه پشمی پر مصرف ترین و پرکاربرد ترین منسوجاتی است که در تولید انواع محصولات پته به کار می آید، تناسب و هماهنگی لازم میان رنگ ها قطعا از مواردی است که در عرضه و فروش محصول سهیم خواهد بود، ضخامت و قطر پارچه در ارائه کیفیت بالای این محصول بسیا حائز اهمیت می باشد.

  5. سلام. ته دوزی یکی از هنرهای اصیل ایرانی می باشد که نسبت به دیگر صنایع دستی مهجور مانده بود اما خوشبختانه به واسطه پیشرفت تکنولوژی و رونق کسب و کار اینترنتی، بسیاری از مردم کشور با این هنر آشنا شدند و حتی فروش این محصول زیبا و ظریف در دیگر کشورها نیز رونق گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا