پتهپته کرمان

خرید عمده رومیزی پته دوزی شده

رومیزی پته دوزی شده با طراحی بسیار جذاب و رنگبندی مسحور و چشم نواز به صورت عمده از طریق فروشگاه های غیر حضوری قابلیت خرید دارد، خرید عمده انواع رومیزی پته دوزی به صورت مستقیم و حذف واسطه ها امکان پذیر می باشد، ما با کیفیت بسیار عالی و قیمتی مناسب شیک ترین و متنوع ترین این نوع از صنایع دستی را به شما خوبان عرضه خواهیم نمود، ما ارزان ترین و در عین حال بهترین و مرغوب ترین رومیزی پته را به شما عزیزان با قیمت عمده ارائه خواهیم داد.

خرید عمده رومیزی پته دوزی شده

بررسی جنس بهترین رومیزی پته

بررسی جنس بهترین رومیزی پته برای تعریف بهترین رومیزی پته قاعدتا می بایست کیفیت پارچه و نخی که برای این کار لحاظ می شود را مورد بررسی قرار داد، با کیفیت ترین پته رومیزی می تواند در نخ، طرح، نقوش و رنگ و جنس پارچه و صد البته دوخت خلاصه شود، پرکار بودن و یا کم کار بودن رومیزی، جنس مرغوب پارچه که معمولا از نوع پشم بزی و یا غیره می باشد و همچنین موارد فوق الذکر می توانند کیفیت این محصول را تحت شعاع خود در آورند.

بهترین و با کیفیت ترین این محصول با استفاده از رنگ های کاملا طبیعی نمود پیدا می کند، چون ثبات و ماندگاری بالایی را به خود اختصاص داده و در گذر زمان دچار رنگ پریدگی نمی شود و ماهیت واقعی خود را حفظ می کند، جنس پشم اگر در نوع خالص باشد و با نخ های پلی استر ترکیب نشده باشد مرغوبیت خوبی داشته و به صورت تضمینی به مشتریان عرضه می شود.

تراکم بالای دوخت و رنگ های بی نظیری که برای این محصول در نظر گرفته می شود در تعریف با کیفیت ترین رومیزی اثر گذار است، کیفیت طرح و رنگ و نخ آثار قابل ملاحظه ای بروی محصول مذکور دارند، بنابراین مواردی که بیان شد به اتفاق هم می توانند کیفیت بالایی از این محصول را به شما خوبان عرضه نمایند، طرح بکار رفته در انواع رومیزی باید از وضوح کافی برخوردار باشند و قابلیت تشخیص و تفکیک طرح و رنگ برای مشتری وجود داشته باشد.

لبه دوزی باکیفیت و عدم ریشه شدن رومیزی نیز در ارائه بهترین کیفیت آن می تواند نقش آفرین باشد، پارچه پشمی پر مصرف ترین و پرکاربرد ترین منسوجاتی است که در تولید انواع محصولات پته به کار می آید، تناسب و هماهنگی لازم میان رنگ ها قطعا از مواردی است که در عرضه و فروش محصول سهیم خواهد بود، ضخامت و قطر پارچه در ارائه کیفیت بالای این محصول بسیا حائز اهمیت می باشد.

رومیزی پته دوزی شده چه خصوصیاتی دارد؟

رومیزی پته دوزی شده چه خصوصیاتی دارد؟ از خصوصیات رومیزی با هنر زیبا و چشم نواز پته دوزی، می توان به اصالت و سنتی بودن آن اشاره نمود، رنگ های تند و روح نوازی که در دوخت آن به کار رفته است و نقوش جذاب و بی بدیلی که توسط طراحان بروی پارچه مخصوص کار شده است شما را به دنیای هزار رنگ و زیبای صنعت پته دوزی سوق خواهد داد، پارچه پشمی با ضخامت مناسب و انواع نخ رنگی، زیبایی و کیفیت این هنر را افزایش داده و در میان مشتریان محبوب و دوست داشتنی قرار داده است.

رومیزی در ابعاد متنوعی به مرحله تولید می رسد و تنوع بالایی از نقش و رنگ و طرح در آن دیده می شود، اصولا اشکالی از گل و برگ، بوته، نقوش دایره و غیره در آن استعمال می شود، دوخت بخیه کاربرد بسیار خوبی در آفرینش و خلق این هنر دارد، میزان تعداد دوخت ارتباط مستقیمی با قیمت فروش آن دارد، در واقع می توان گفت شلوغ بودن نقوش و یا خلوت بودن آن سهم بزرگی در تعیین قیمت و میزان فروش دارد و این مسئله از خصوصیات مهم این محصول به شمار می آید.

طرح های متنوع و منحصر به فردی برای هنر پته دوزی و استعمال آن به روی رومیزی، پته بالش لوله ای، پته نیم بقچه و غیره در نظر گرفته می شود، رنگ هایی که برای رنگرزی استعمال می شود از نوع حیوانی، گیاهی و شیمیایی می باشند، رومیزی پته سطحی صاف و یکنواخت داشته و در اندازه های متنوع و اشکال گوناگون به مرحله تولید می رسد، در تهیه و تولید رومیزی های پته دوزی شده، دوخت های متنوعی به کار می رود، دوخت های بکار رفته اصولا یکدست و منسجم می باشند، در این راستا می توان به دوخت از نوع زیگزاگ و یا شلال اشاره نمود.

چه عواملی بر کیفیت رومیزی پته تاثیر دارد

چه عواملی بر کیفیت رومیزی پته تاثیر دارد کیفیت رومیزی آمیخته با هنر پته دوزی شده تحت تاثیر عوامل مختلفی ممکن است قرار بگیرد، رنگی که برای نخ ها مورد استفاده قرار می گیرد، باید به لحاظ ظرافت، ثبات رنگ و همچنین دوام و ماندگاری کیفیت لازم را داشته باشند، دوخت از مسائل حائز اهمیتی است که در پته و کیفیت آن نقش عمده ای ایفاء می کند، جنس پارچه ای که برای این هنر زیبا و جذاب استعمال می شود در درجات کیفی رومیزی دخیل بوده و قطعا ماندگاری و طول عمر آن ارتباط تنگاتنگی با جنس پارچه دارد.

ابزار دوخت اعم از سوزن نیز باید تناسب لازم با پارچه و نخ را داشته باشد و دوخت خوب، زیبا و منسجمی را به شما عرضه نماید، نوع طرح و نقشی که در این محصول به کار می رود اعم از نقوش پر و یا خلوت و ساده قطعا کیفیت رومیزی پته را می تواند افزایش یا کاهش دهد، بنابراین عوامل فوق الذکر همگی در کنار هم تعیین کننده درجه کیفی این محصول می باشند.

عرضه بی واسطه رومیزی پته دوزی شده

عرضه بی واسطه رومیزی پته دوزی شده پته رومیزی گرد کوچک و همچنین پته رومیزی بیضی بزرگ با قیمت عمده به فروش می رسد، عرضه بی واسطه انواع و اقسام رومیزی فرصت بسیار خوبی را برای مشتریان فراهم نموده تا با صرف حداقل قیمت بیشترین حجم خرید را در زمینه این محصول به خود اختصاص دهند، بدون حضور واسطه ها می توانید سفارش خود را به ثبت رسانده و کمترین نرخ ممکن را برای دریافت این نوع از صنایع دستی پرداخت نمایید.

رومیزی پته انواع و اقسام متفاوتی داشته و با رنگبندی متنوعی به بازار عرضه می شود، با بهره مندی از روش عرضه مستقیم می توانید خرید با کیفیتی را برای خودتان رقم بزنید، ما نرخ بسیار ارزان و مناسبی را برای عرضه این محصولات به شما عزیزان در نظر گرفته ایم، با اقدام به خرید عمده قادر خواهید بود حضور واسطه ها و سود جویان را در بازار کمرنگ نموده و تعادل و توازن خوبی را در بازار ایجاد نمایید.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. سلام… توضیحات بسیار خوبی در زمینه شاخص های برجسته فرایند تولید و استفاده از ماشین الات مدرن ارائه شد… این محصول در شرایط استثنایی و قالب های جدید و با خلاقیت و نوآوری قابل توجه ای نسبت به موارد مشابه در کیفیت و شکل ظاهری تولید و روانه بازار شده و به طور کامل عدم اطمینان بازار رو به شرایط مطلوبی می رسونه. من پیشنهاد می کنم حتما از صفحات سایت بازدید کنید….

  2. بهترین و با کیفیت ترین این محصول با استفاده از رنگ های کاملا طبیعی نمود پیدا می کند، چون ثبات و ماندگاری بالایی را به خود اختصاص داده و در گذر زمان دچار رنگ پریدگی نمی شود و ماهیت واقعی خود را حفظ می کند، جنس پشم اگر در نوع خالص باشد و با نخ های پلی استر ترکیب نشده باشد مرغوبیت خوبی خواهد داشت.

  3. پته رومیزی سفید گرد یکی از انواع سلسله دوزی‌ها می باشد که در طرح های مختلفی مانند شمسه (ترنج)، نسترن و در مواردی که به منظور قاب کردن از آن استفاده شود، آیات قرآن و آیه و ان یکاد روی آن حک می شود.

  4. سلام. ا کیفیت ترین پته رومیزی می تواند در نخ، طرح، نقوش و رنگ و جنس پارچه و صد البته دوخت خلاصه شود، پرکار بودن و یا کم کار بودن رومیزی، جنس مرغوب پارچه که معمولا از نوع پشم بزی و یا غیره می باشد و همچنین موارد فوق الذکر می توانند کیفیت این محصول را تحت شعاع خود در آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا