پته کرمان

قیمت ارزان پشتی کناره پته

قیمت ارزان پشتی کناره پته در مراکز تولید آن باعث شده است که مردم برای خرید پشتی کنار پته به مراکز تولید آن مراجعه نمایند، در واقع دلیل ارزان بودن قیمت این پشتی پته ها، عرضه مستقیم و بی واسطه آن می باشد. تولید کنندگان برای این که مردم این محصولات را ارزان تر به دست آورند و از طرفی به خاطر این که پشتی پته های خود را زودتر به فروش برسانند وجود واسطه ها را در معاملات حذف کرده و آن را بی واسطه و با قیمت مناسب به فروش می رسانند.

قیمت ارزان پشتی کناره پته

آشنایی با مدل های شیک پته

آشنایی با مدل های شیک پته پته دوزی یکی از هنرهای دستی بسیار زیبا و اصیل می باشد که با این هنر می توان رومیزی پته، پشتی پته، مانتو پته و … را طراحی و تولید نمود. افراد زیادی هستند که با این هنر آشنایی کامل را دارند و با این هنر برای خود کسب درآمد می کنند. پته ها در انواع مدل های خاص و شیک انجام می گیرند و به خاطر مدل های زیبایی که دارند چشم هر بیننده را خیره می کنند، پته طرفداران زیادی را دارد و توانسته است توجه عده زیادی از مردم را به خود جلب نماید. اگر افراد وارد به هنر پته را بشناسید می توانید با وجود آن ها به آشنایی با مدل های شیک پته بپردازید.

  • یکی از مدل هایی که پته دارد پشتی پته طرح درختی دارد که این طرح این روزها بسیار مورد استقبال واقع شده است و در زمره مدل های بسیار شیک و مد روز می باشد، این پشتی پته درختی در اندازه ها و سایزهای مختلفی تهیه و تولید می شود و نه تنها در کشور ما بلکه در سطح جهان توانسته است محبوبیت زیادی را پیدا کند.
  • از دیگر مدل هایی که پته دارد مدل طاووس و یا تصویر انواع پرندگان زیبا می باشد که به تصویر کشیدن این مدل های زیبا مدت زمان زیادی را نیاز دارد و فرد هنرمند با گذاشتن وقت با ارزش خود این طرح های زیبا را پیاده کرده و پس از اتمام کار آن را راهی بازار فروش می کند تا به دست مشتریان برسد.
  • مدل های زیادی برای پته دوزی وجود دارد که اغلب افرادی که به این هنر زیبا و اصیل مشغول می باشند از مدل ها و طرح های زیبای طبیعت بهره می گیرند و این طرح ها را بیشتر در آثار خود به کار می برند و پته های شکیل و زیبایی را تولید می کنند.

بررسی سایز انواع پشتی پته

بررسی سایز انواع پشتی پته پشتی های پته در رنگ ها و طرح های بسیار متنوعی در بازار موجود می باشند که در کشور ما تعداد زیادی از مردم این پشتی ها را خریداری کرده و با وجود این پته ها خانه ای سنتی را ترسیم می کنند، این پشتی پته ها به خاطر طرح ها و رنگ های جذابی که دارند توانسته اند مردم زیادی را به خود جذب کنند. در این بخش قصد داریم به بررسی سایز انواع پشتی پته بپردازیم و آن را بیشتر بشناسیم.

پشتی پته ها هم مانند دیگر پشتی ها و متکا ها و … در سایز ها و ابعاد مختلفی به فروش می رسند، در واقع ابعاد مختلف این پشتی پته ها باعث شده است که هر فرد بتواند آن ها را در سایزهای مختلفی خریداری کند. این پته ها وزن زیاد سنگینی را ندارند و به راحتی قابل جا به جایی و انتقال می باشند. از ابعاد این پشتی پته ها که بیشترین فروش را دارد می تواند به ابعاد ۱۱۰ در ۸۰ اشاره کرد که این روزها فروش فوق العاده ای را داشته است.

از دیگر ابعاد پشتی پته می توان به پته های ۸۰ در ۵۰، ۱۰۰ در ۱۳۰ و … اشاره کرد، پشتی پته ها به خاطر سایز بندی مناسبی که دارند در هر مکان و هر فضایی قابل استفاده می باشند. گذشته از سایز بندی پشتی پته ها این محصولات دارای رنگ بندی مناسبی هم می باشند، پشتی پته سورمه ای و پته پشتی قرمز بیشترین مشتری را به خود اختصاص داده اند.

همه چیز درباره پته کرمان

همه چیز درباره پته کرمان پته دوزی یکی از هنرهای اصیل شهر کرمان می باشد که بانوان هنرمند این شهر باید هزاران هزار سوزن بر محصولات تهیه شده از پته ایجاد کنند تا یک پته زیبا و شیک را تهیه نموده و آن را به مشتریان و دوست داران این هنر تقدیم کنند. اگر از اهالی شهر کرمان باشید قطعاً همه چیز درباره پته کرمان را می دانید و آشنایی کامل را با این هنر اصیل دارید. زیبایی که پته کرمان دارد قابل مقایسه با پته های دیگر نیست، به راستی که پته کرمان در نوع خود بی نظیر می باشد.

هنرمندان پته دوز کرمانی که اغلب دختران و زنان کرمانی می باشند نقش های بسیار زیبایی را که در ذهن خود ترسیم می کنند بر روی هنر خود پیاده می کنند و نتیجه آن یک پته بسیار جذاب و خیره کننده می شود، این پته دوزان از بهترین مواد اولیه در تولید پته ها استفاده می کنند تا بتوانند محصولی مرغوب و با کیفیت را ارائه دهند و اعتماد مردم را به هنر خود جلب کنند.

تولید عمده پشتی کناره پته

تولید عمده پشتی کناره پته تولید کنندگان سعی می کنند با تولید عمده پشتی کناره پته بتوانند پاسخ گوی نیاز مردم به این محصول باشند، این هنر از زمان های گذشته تا کنون مورد توجه بوده و مردم به این هنر بیشترین اهمیت را می دادند، امروزه هم تولید کنندگان با تولید پته های محکم و با دوام و زیبا سعی می کنند که این هنر را حفظ کنند. اگر فردی قصد خرید عمده ای پته را داشته باشد می تواند آن را ارزان تر خریداری کند، زیرا که با خرید عمده نی تواند تخفیف ویژه ای را از فروشنده دریافت نماید.

اغلب مردمی که قصد خرید پته را دارند دوست دارند که قبل از خرید از قیمت آن مطلع گردند تا بر اساس بودجه ای که دارند پته را خریداری کنند، قیمت پشتی پته سفید در مراکز تولید آن تقریباً نصف قیمت بازار می باشد، زیرا که فروشندگان در بازار پته ها را با حضور واسطه گران خریداری کرده اند و این محصول گران تر برای آن ها محاسبه گردیده است، در واقع علت گرانی پته ها وجود واسطه گران می باشد که بیشتر به فکر جیب خود و سود خود می باشند و بدون این که به فکر مردم باشند باعث گرانی محصولات می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا