پتهتابلو پته

فروش بهترین تابلوی پته سنتی

اشنایی با انواع مدل های تابلوی پته سنتی

امروزه ما انواع تابلو به صورت باغ،گل،درخت،بوته،طاووس و منظره وجود دارد. و وقتی به صورت نگین دوزی دوخته شود،زیبایی آن دو چندان می شود .

این بسیار اهمیت دارد.هر یک از این تابلوها با زمینه های مختلف طراحی شده است .و هر یک از این طراحی ها کار را به صورت های مختلف جلوه می دهد .

در تابلوهای پته محدودیت سایز و طرح و رنگ وجود ندارد.تابلوها طرح های متفاوتی دارند.و قاب های گوناگونی دارند .

هر شخص با توجه به سلیقه ای که دارد تابلویی را که متنسب با منزل یا محل کارش است را انتخاب میکند و قابی را برای دور تابلو انتخاب می کند که به تابلو و به دیوار بیاید .

تابلوها می تواند در طرح های متنوع و ابعاد متتفاوت و مدل های گوناگون مانند لوزی،مستطیل،مربع،دایره و به صورت افقی یا عمودی تولید شود .

فروش تابلوهای مستطیل شکل نسبت به سایر تابلوها بیشتر است و طرفداران بیشتری در بین مشتریان دارد .

قیمت ابن تابلوها به نسبت سایر تابلوها به صرفه تر است و قیمت پایین تری دارند.این تابلوهای مستطیل شکل با توجه به طرح و سایزی که دارند برای انواع دیوارها و منازل متناسب می باشد .

بانوانی مه مشتاق به استفاده از تابلوی پته می باشند این گونه تابلو را انتخاب می کنند حیرت انگیزترین تابلو های پته را می توان از مراکز فروش معتبر پته خریداری کرد .

برای آگاهی از قیمت انواع تابلوهای پته را می توانید از مراکز مربوط به خرید و فروش آنها تهیه کرد .

بورس انواع مدل های تابلوی پته

در سراسر ایران بورس انواع تابلو ی پته موجود است.تولید کنندگان برای این که مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند .

سعی می کنند برای تولید پته از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه و با ظریف ترین و بهترین دوخت تولید کنند.تنوع این تابلوها بسیار زیاد است و میتوان در منازل و محل کار و حتی مطب ها استفاده کرد .

این تابلوها زیبایی خاصی به دیوار و به محیط می دهد.و هر شخصی با توجه به سلیقه و علاقه خود می تواند یکی از این تابلوها را انتخاب کند .

امروزه همه افراد برای اینکه محیطی را که در آن زندگی می کنند.و یا محیطی که ساعات زیادی در آن کار می کنند و در آن حضور دارند را بسیار زیبا و شکیل کنند .

تمایل دارند.تابلویی منحصر به فرد،باکیفیت عالی و جنس اعلا انتخاب کنند و روی دیوار آن محیط نصب کنند و از زیبایی آن لذت ببرند .

زیرا کیفیت خود به تنهایی زیبایی را دو چندان می کند.از آن جا که قیمت هم مهم است .افراد به دنبال تابلوی پته با کیفیت خوب و قیمت مناسب هستند .

 

چگونگی چیدمان تابلوی پته

برای چیدمان تابلوی پته باید دقت کرد زمانی که می خواهیم چند پته را کنار هم قرار می دهیم باید به گونه ای عمل کنیم که موضوع تابلوها کاملا یکسان نباشندو موضوع آنها با هم متفاوت باشند .

مثلا به این صورت که در کنار تابلوی پته ی جقه بهتر است از تابلو گل ها استفاده شود پس ترکیب تابلو ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است .

تابلوی پته را باید به گونه ایقرار داد و در مکانی نصب کرد که نمای دور و نزدیک آن قابل دیدن و نمایش باشد.و در هر فاصله ای زیبایی خود را نشان دهد .

به هر حال زاویه و نوع دید تابلوهای پته از اهمیت زیادی برخوردار است.در نصب تابلو یک اصل مهم وجود دارد .

که یکی از مهمترین و بهترین چیدمان ها است.و آن هم چیدمانی است که در آن ترکیب رنگ ها در کنار هم به درستی استفاده شده باشد و معمولا رنگ اطراف با رنگ تابلو سازگارباشد .

چون تابلو ها برای زیبایی وتزئین اتاق ها و مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد.نحوه ی چیدمان آن تاثیر بسیار زیادی بر روی دکوراسیون منزل می گذارد .

مرکز فروش تابلوی پته باکیفیت سنتی

یکی از مزیت هایی که برای خریداران و مشتریان و علاقه مندان به هنر وجود دارد.وجود یک مرکز فروش تابلوی پته ی باکیفیت است .

زیرا با شرایط اقتصادی کنونی خرید یک تابلوی پته با کیفیت و قیمت مناسب یک مزیت عالی به شمار می آید.محوریت ،معتبر و مرکزی بودن ،مرکز فروش نوعی مزیت عالی برای مشتریان و افراد متقاضی می باشد .

چون در این حالت افراد از خرید خود کاملا اطمینان دارند و این افراد توانسته اند مرکز خریدی را پیدا کنند که در آن جا می توانند با اطمینان دست به خرید بزنند و یک مرکز خرید واحد برای آنها شود .

در کل خرید به صورت عمده و انبوه با قیمت مناسب و ارزان و خرید به صورت مستقیم بدون واسطه ها و دلالان ، یکی دیگر از مزایایی است که می توان در اختیار افراد قرار داد .

مرکز تولید پته هشت رنگ یکی از مراکزی است که مشتریانش برای این مرکز بسیار قابل احترام هستند و این مرکز همیشه سعی کرده است که با تولید بهترین تابلو با نازلترین قیمت به مشتریان کمک شایانی کند .

 

نوشته های مشابه

‫10 دیدگاه ها

  1. با سلام ممنون از محصولات با سليقتون
    من چطور میتونم چند تا از این طرح ها رو سفارش بدم؟ لطفا راهنمایی کنید.

    1. سلام وقت بخیر خانم نایبی عزیز
      برای ثبت سفارشتون ، لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    1. سلام خانم کیانی عزیز
      برای دیدن نمونه کار، لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  2. سلام به مجموعه پته هشت رنگ، من قبلا
    از محصولات مثل نخ و کوسن شما خرداری کردم و رضایت دارم، می خواستم بدونم تنوع تابلوهای پته سنتی تون را کجا باید ببینم؟

  3. سلام من از محصول تابلو پته شما راضی هستم و به دوستان و آشنایان پیشنهاد خرید این محصول را دادم🌹🌹🌹

  4. اگه امکان داره عکسای محصولات خودتون رو بیشتر بذارین تا ما بتونیم راحت تر انتخاب کنیم ممنونم.

  5. سلام شما تولید کننده هستید؟ قیمت های شما نسبت به مراکز دیگر تفاوتی دارد؟ امکانش هست که با شما تماس بگیرم و سوالات بیشتری رو بپرسم؟

  6. این تابلوها خراب نمیشن و اینکه قابل شستشو هستند یا نه و در چه ابعاد و اندازه ای هستند میشه توضیح بدید؟

  7. سلام وقت بخیر تابلوهاتون خیلی خوشگله من واسه کادو دادن واسه عروسی خواهرم سفارش دادم لذت بردیم از این همه کیفیت و زیبایی ، میخواستم واس خودمم سفارش بدم ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا