پتهپته کرمان

مرجع بزرگ خرید تابلو پته لیلی مجنون با بهترین کیفیت در تهران

کار پته دوزی با استفاده از پارچه های پشمی و نخ های پشمی، با رنگ ثابت انجام می گیرد و می توان این هنر را روی انواع لوازم و وسایل پارچه ای که در منزل وجود دارد نیز انجام داد. دوخت تابلو، یکی از انواع کارهایی است که می توان با استفاده از این هنر به آن پرداخت و در بازار می توان نمونه های بسیار مختلف و متنوعی از طرح های مختلف تابلو پته دوزی شده را دید. مرجع بزرگ خرید تابلو پته لیلی مجنون این اثر هنری را که با بهترین کیفیت و در انواع سایز تولید شده است را با قیمت بسیار مناسب در بازارهای داخلی و خارجی توزیع و در دسترس تمام مشتریان قرار داده است.

مرجع بزرگ خرید تابلو پته لیلی مجنون با بهترین کیفیت در تهران

بررسی اجمالی درباره ویژگی تابلو پته کرمان

بررسی اجمالی درباره ویژگی تابلو پته کرمان تابلو از علاقمندی های بسیاری از افراد است و می توان تابلو را در منزل یا محل کار ایشان در انواع و اقسام فرم و سبک مشاهده کرد. بسیاری از افراد از طرفداران تابلوهای نقاشی هستند و بسیاری دیگر تابلوهای سنتی و قدیمی را دوست می دارند. تابلو پته کرمان، یکی از علاقمندی های زیبای بسیاری از افراد در داخل و خارج از کشور است.

طرح های قدیمی، رنگ های بسیار زیبا و ملایم و استفاده مناسب رنگ ها در این تابلو ها و نقوش تلفیقی سبب گرایش بسیاری افراد به سمت این کارهای شیک شده است. انواع تابلو پته کرمان را می توان در اندازه های بسیار کوچک و یا در اندازه های بزرگ در بازار کرمان مشاهده نمود. تمام هنرمندان کرمانی ضمن این که تلاش می کنند، این محصولات اصالت و زیبایی اولیه خود را کاملا حفظ نماید؛ از سوی دیگر همواره در تلاشند تا با استفاده از طرح های جدید تابلوهای چشمگیر و زیباتری را تولید نمایند.

تابلو لیلی و مجنون یکی از این تابلوها با زیبایی و رنگ آمیزی بسیار متنوع و حساب شده ای است که از طرفداران و دنبال کنندگان بسیاری برخوردار می باشد و در کنار این کار می توان نقوش اسلیمی و بسیاری از طرح های طبیعی را نیز در این تابلوهای زیبا مشاهده کرد.

شناخت بهترین جنس تابلو پته ای

شناخت بهترین جنس تابلو پته ای پته از کارهای بانوان کرمانی است که سابق بر این کار را روی پارچه های پشمی با نخ هایی که خودشان تولید و با رنگ های طبیعی رنگ می کردند تهیه می شد؛ اما امروزه به دلیل این که این هنر فراگیر شده دیگر بسیاری از افراد از انواع پارچه های متفرقه با استفاده از نخ هایی با رنگ های شیمیایی آماده شده کار پته دوزی را انجام می دهند.

اما در واقع بهترین جنس برای انجام پته دوزی همان پارچه های پشمی است که از موی بز و پشم گوسفندان توسط بانوان روستایی تهیه می شود و همان نخ های طبیعی است که با انواع رنگ های طبیعی تولید می شود است؛ زیرا این رنگ ها می تواند اصالت و زیبایی قدیمی کار پته دوزی را کاملا حفظ و به نسل های آینده بسپارد. پس بهتر است پته دوزی را با پارچه و نخ های سنتی انجام دهید.

اما دوخت این کار از اهمیت فوق‌العاده بالایی برخوردار است. هرچه دوخت پته ماهرانه تر و ریزتر انجام شود، کار تمام شده از کیفیت و ماندگاری و دوام بیشتری برخوردار است. در دوخت پته باید دقت نمایید و طرح های شلوغ را انتخاب کنید، زیرا این کار هر چقدر پرکارتر باشد از کیفیت و مرغوبیت بیشتر برخوردار است.

مراکز فروش تابلو پته لیلی مجنون با قیمت استثنایی در تهران

مراکز فروش تابلو پته لیلی مجنون با قیمت استثنایی در تهران مراکز فروش تابلو لیلی مجنون در در سایزهای کوچک و بزرگ، کناره پته دوزی شده، بالشت زیبا و شیک پته دوزی و روتختی کرمان درجه یک و بسیاری از کارهای پته دوزی را که بسیار شکیل و ماهرانه تولید شده است را با قیمت استثنایی در بازار تهران به تمام هنردوستان ارائه داده است. در این بازار شما می توانید انواع این هنر اصیل و بسیار زیبا را با قیمت تمام شده واقعی و نه قیمت های ساختگی واسطه ها تهیه و استفاده نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا