پته کرمان

مرجع خرید پته سینی مستطیل

پته دوزی هنری اصیل است که در آن با استفاده از نخ‌های رنگی و زیبا و سوزن‌های مختلف، بر روی انواع پارچه، طرح‌هایی شکیل ایجاد می‌شود. از هنر پته دوزی برای تولید انواع ملزومات مصرفی و کاربردی و وسایل دکوراتیو مانند رومیزی و پته بقچه سرمه‌ای استفاده می‌شود. سفارش خرید انواع محصولات سوزن دوزی و پته دوزی را می‌توان از طریق مرجع خرید پته سینی مستطیل به صورت اینترنتی به ثبت رساند.

مرجع خرید پته سینی مستطیل

پارامتر های موثر بر قیمت پته سینی

پارامتر های موثر بر قیمت پته سینی صادرات پته سینی کرمان به قیمت عمده باعث شده است که خریداران این محصول بتوانند به راحتی پته‌های مورد نیاز خود را در بالاترین کیفیت ممکن خریداری کنند. همچنین صادرات این پته‌ها باعث شده است علاقه مندان به پته‌ دوزی بتوانند از نقاط مختلف در کشور برای خرید آن‌ها اقدام کنند.

تولید کنندگان پته رومیزی بیضی قرمز در تلاش هستند تا بهترین نوع پته‌های موجود را به مشتریان خود عرضه کنند. در نتیجه اگر قصد خرید پته داشته باشید می‌توانید با اعتماد به این تولیدکنندگان بهترین نوع از آن‌ها را خریداری کنید و یا آن‌ها را به عزیزان خود هدیه دهید. برای خرید رومیزی شفاف هم می‌توانید از طریق همین تولیدکننده اقدام کنید چرا که این تولیدکننده در ساخت انواع مختلفی از رومیزی‌ها فعالیت داشته و می‌توانند بهترین نوع از آن‌ها را در اختیار شما قرار دهند.

قیمتی که برای رومیزی‌ها در نظر گرفته شده است نسبت به کیفیت و جنس نخی که در آن‌ها به کار رفته است کاملاً مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد؛ در نتیجه می‌‌توانید به راحتی با در نظر گرفتن یک هزینه مناسب آن‌ها را خریداری کنید.

عوامل موثر بر کیفیت پته سینی

عوامل موثر بر کیفیت پته سینی

مواد تشکیل دهنده پته نگین دوزی سفید با کیفیت اصل و ممتاز می‌باشد، ابتدا بهترین نوع پارچه را برای زمینه به کار می‌برند، بهترین نخ‌های پشمی و پنبه‌ای اصل را برای این موضوع به کار می‌برند، مزیت استفاده از پته باکیفیت فراوان ‌ی باشد که در ادامه تعدادی از آن‌ها را توضیح ‌ی دهیم، این پته‌ها انواع متنوعی دارند که با عا‌لی‌ترین کیفیت برای پوشش انواع وسایل و سینی های زیبا عرضه شده و باعث محافظت از سینی ها در برابر انواع آسیب می‌شوند.

علاوه بر آن شکل ظاهری بسیار شیک و زیبایی را برای سینی‌ها ایجاد می‌کند، پته روکش بسیار اصل و ممتاز بوده و به دلیل جنس با کیفیت و اصل سینی را در برابر خط و خش مقاوم می کند، به راحتی پته را روی انواع سینی می چسپانند. این سینی ها توسط بهترین مرکز تولیدی با بهترین متریال درجه یک و نو تولید می شوند، بنابراین سینی هایی ویژه و بسیار منحصر به فرد می باشند، همچنین در برابر رطوبت نیز بسیار پایدار و مقاوم بوده و ضد آب است و سفت و محکم می‌باشند.

از مرغوب ترین مواد روز برای ساخت پته بهره می برند و مقاوم در برابر شرایط مختلف می باشد. این پته ها در برابر انواع آلودگی‌ها و لک و کثیفی های مختلف بالاترین میزان دوام و پایداری را دارند، بنابراین کثیف نشده و در صورت کثیفی نیز به راحتی و با آسان ترین روش می‌توان آنها را پاک و تمیز کرد.

به دلیل جنس خوب و مواد اولیه ممتاز طول عمر و ماندگاری پته ها بالا است و طی زمان های طولانی کیفیت اولیه خود را حفظ می کنند، مزیت دیگر این پته ها شکل ظاهری بسیار شیک و زیبای آن ها می باشد که تنوع بالایی از نظر طرح و رنگ دارند، می توان آن ها را برای انواع فضاها با دکوراسیون و دیزاین مختلف به کار برده و آنها را با دیگر تجهیزات ست نمود و فضایی زیبا و لاکچری را به وجود آورد.

مهمترین ویژگی پته سینی رنگی

مهمترین ویژگی پته سینی رنگی یکی از فاکتورهای مهمی که محصولات تولید شده توسط هنر پته دوزی را دارای زیبایی خیره کننده و چشم نواز نموده است، اصول خاص رنگبندی در پته کرمان است. به این معنا که رنگ‌ ها عمده‌ترین نقش را در طراحی نقش‌ و نگاره‌ها در هنر سوزن دوزی دارند. اصل رنگ بندی هم در انتخاب شال یا عریض پته و هم در انتخاب رنگ نخ‌های مورد استفاده در طراحی پته باید رعایت شود.

پارچه زمینه یا شال با توجه به نوع محصول در رنگ‌ های مختلف انتخاب می‌شود. معمولا شال از پارچه‌ هایی با رنگ روشن مانند سفید، آجری و کرمی و برخی از رنگ‌های گرم مانند قرمز، نارنجی و سرمه‌ای انتخاب می‌شود. این رنگ‌ها علاوه بر اینکه جذابیت ظاهری محصول را بالا می‌برند، موجب می‌شوند که نخ‌های رنگین مورد استفاده در دوخت طرح‌ها و نقش‌ها، جلوه بهتری پیدا نمایند و به خوبی دیده شود.

در انتخاب نخ‌ های رنگین نیز به طرح و نقوش توجه می‌شود. در طرح‌ های ساده مانند انواع درختان خاص، معمولا از رنگ‌های طبیعی مانند سبز و قهوه‌ای استفاده می‌شود. اما در طرح‌های سنتی و اسلیمی مانند طرح بته جقه، طرح‌های شکارگاهی، طرح‌های هندسی و انواع طرح‌های اسلامی ایرانی، معمولا از تنوع بالایی از رنگ‌های گرم و سرد استفاده می‌شود. هر چه تنوع رنگی در طرح‌های شلوغ بیشتر باشد، کار زیباتر و لوکس‌تر می‌شود.

در سال‌های اخیر استفاده از هنر پته برای تولید انواع البسه، کیف و کفش رواج یافته است و از رنگ‌های متنوع و شاد برای تولید این محصولات استفاده می‌گردد. در سبک‌ های جدید پته دوزی، از رنگ‌های تیره و گرم برای پارچه‌های زمینه روشن و از رنگ‌های سرد و خنثی برای شال‌ های دارای رنگ تیره استفاده می‌شود. این تضاد رنگی، زیبایی هنر پته را به خوبی نمایان می‌کند و موجب تولید محصولاتی ممتاز و درجه یک شده است.

صادرات بی واسطه پته سینی مستطیل

صادرات بی واسطه پته سینی مستطیل پخش و صادرات بی واسطه پته سینی مستطیل، به دلیل محبوبیت بالای این هنر ایرانی، در دهه اخیر بیش از گذشته رواج یافته است و مراکز فعال در حوزه عرضه محصولات هنری و سنتی ایرانی مانند بازار عرضه و فروش مستقیم رومیزی پته دوزی کرمان، توزیع انواع پته بقچه، رومیزی و روتختی پته را گسترش داده‌اند.

در مجموعه عرضه بدون واسطه محصولات پته، تولیدات برترین هنرمندان کشور، به صورت مستقیم عرضه می‌گردد. این امر موجب شده است قیمت بقچه پته کرمان و سایر محصولات پته دوزی، کاهش پیدا کند و علاقمندان به این هنر زیبا، بتوانند محصولات مدنظر خود را با کیفیت عالی و قیمت اقتصادی تهیه نمایند.

بازار فروش آنلاین، امکان مشاهده تصاویر محصولات مختلف و دریافت مشاوره در مورد تولیدات پته دوزی را برای خریداران فراهم کرده است و علاقمندان می‌توانند با کسب دانش لازم، بهترین محصول را تهیه نمایند. مجموعه عرضه الکترونیک پته، علاوه بر توزیع محصولات شیک و زیبا در بازارهای داخلی، توانسته است با معرفی حرفه‌ای محصولات ایرانی، مدل‌های متنوعی از تولیدات پته را به کشورهای اروپایی و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا