پته کرمان

سفارش خرید رومیزی شفاف

شاید بسیاری از شما ترجیح می دهید که به جای استفاده از رومیزی های طرح دار و رنگی از رومیزی های شفاف استفاده کنید تا بدین ترتیب مانع از وارد آمدن آسیب به میز ناهارخوری خود گشته و زیبایی میز خود را چند برابر کنید، شما می توانید انواع رومیزی های شفاف در ابعاد و اندازه مورد نیاز خود را از طریق مراکز عرضه کننده‌ این محصول سفارش دهید، برای خرید رومیزی شفاف می توانید به روش اینترنتی و تلفنی اقدام نمایید، قطعا سفارش اینترنتی و تلفنی این محصول سریعتر و راحت تر خواهد بود.

سفارش خرید رومیزی شفاف

فاکتور های مهم هنگام خرید رومیزی اداری

فاکتور های مهم هنگام خرید رومیزی اداری در بازار انواع رومیزی ها در طرح ها و رنگ های متنوع عرضه می گردند، هر کدام از این محصولات می‌ توانند موارد استفاده مخصوص به خود را داشته باشند، یکی از انواع رومیزی های پرفروش که عمده استفاده از آن در محیط های اداری و کاری می باشد رومیزی اداری نام دارد که خود دارای تنوع بسیار زیادی است، در هنگام خرید رومیزی اداری باید فاکتورهای مهمی را مد نظر قرار دهید، در ادامه چند نمونه از این فاکتورها را ذکر خواهیم کرد.

  • مهمترین فاکتوری که باید به هنگام انتخاب رومیزی اداری به آن توجه کنید جنس رومیزی است، از خریداری رومیزی هایی که جنس نامناسبی دارند و یا به راحتی چروک می شوند و همچنین پس از شستشو رنگ اولیه خود را از دست می‌ دهند باید خودداری کنید، رومیزی مورد خریداری شما باید قابلیت اتوکشی را داشته و رنگ ثابتی نیز داشته باشد.
  • فاکتور مهم دیگری که به هنگام انتخاب رومیزی اداری باید به آن دقت داشته باشید اندازه و ابعاد رومیزی است، با توجه به اندازه میز خود می توانید رومیزی ها را انتخاب کرده و از آنها استفاده کنید، قطعا عدم تناسب اندازه رومیزی با خود میز ممکن است از زیبایی ظاهری میز بکاهد.
  • رومیزی های اداری می توانند در نوع ساده و طرح‌ دار عرضه گردند پس شما می توانید با توجه به سلیقه خود هر کدام از انواع این مدل های این محصول را انتخاب کرده و از آنها استفاده کنید.
  • رومیزی مورد انتخاب شما باید دوخت تمیز و مرتبی داشته باشد، رومیزی هایی که دوخت تمیزی ندارند زیبایی ظاهری چندانی نیز ندارند و همچنین استهلاک آنها بیشتر خواهد بود.
  • رومیزی اداری ای که انتخاب می کنید باید ضخامت مناسبی داشته باشد، رومیزی هایی که ضخامت مناسبی ندارند ممکن است به سرعت صدمه و آسیب ببینند.
  • بهتر است رومیزی ای که انتخاب می‌ کنید ضد الکتریسیته باشد، رومیزی هایی که جنس مرغوبی دارند اکثرا این گونه می باشند.

اصول رنگبندی در پته کرمان

اصول رنگبندی در پته کرمان پته یکی از محصولات سنتی بوده و از صنایع دستی کشور ما محسوب می‌ گردد که اکثرا در کرمان تولید می‌شود، پته تولید شده در کرمان کیفیت بالایی داشته و جزو محصولات صادراتی به حساب می‌ آید، پته هایی که در بازار عرضه می‌ شوند طرح ها و رنگ های متنوع را دارند، اگر می خواهید با اصول رنگ بندی پته کرمان آشنا گردید در ادامه همراه ما باشید.

قطعا در هنگام تولید پته های کرمان از انواع رنگ های مختلف استفاده می‌ شود، رنگ هایی که استفاده می‌ شوند در دو دسته جای می گیرند، رنگ های اصلی و رنگ های فرعی، هر کدام از این رنگ ها تنوع خاص خود را داشته و به پاه زیبایی خاصی را می بخشند، اکثرا تولید کنندگان پته از پارچه های مخصوصی برای تولید این محصول استفاده می‌ کنند، یکی از مهمترین اصول به هنگام رنگ بندی پته توجه به رنگ پارچه اصلی است، با توجه به رنگی که پارچه دارد تولید کننده از رنگ های هماهنگ با رنگ پارچه استفاده می نماید.

اگر شال یا پارچه ای که برای تولید ‌پته مورد استفاده قرار می‌ گیرد دارای رنگ سفید باشد می‌ توان در هنگام دوخت پته از نخ هایی با رنگ‌ های آبی، قرمز، زرد، مشکی و یا سبز استفاده نمود، اگر رنگ شال تیره تر باشد به عنوان مثال اگر شال رنگ سرمه ای داشته باشد می‌ توان برای دوخت از نخ هایی با رنگ های سفید یا سبز روشن استفاده کرد، به همین ترتیب در شال‌ های رنگ سبز از نخ‌ های سفید یا زرد و همچنین در شال‌ های قرمز از نخ هایی با رنگ سفید، آبی و زرد استفاده می‌ شود.

معرفی انواع رومیزی بر اساس طرح

معرفی انواع رومیزی بر اساس طرح امروزه تولید کنندگان رومیزی طرح های متنوعی از این محصول را تولید کرده و در بازار عرضه می‌ کنند به همین دلیل مشتریان به راحتی می‌ توانند با توجه به سلیقه خود هر کدام از انواع این محصولات را انتخاب کرده و خریداری کنند، در ادامه شما را با انواع رومیزی ها بر اساس طرح آشنا خواهیم کرد.

  • یکی از طرح های محبوب و پرطرفدار رومیزی ها طرح سنتی و کلاسیک می باشد که تنوع بسیار بالایی را دارد، رومیزی های طرح سنتی نه تنها در بازارهای داخلی بلکه در بازارهای خارجی نیز فروش بسیار بالایی را دارند، این رومیزی ها زیبایی خاص و منحصر به فردی را دارند و مناسب استفاده در محیط هایی با دکوراسیون سنتی می باشند.
  • از دیگر طرح های محبوب و پرطرفدار رومیزی طرح مدرن است، این طرح تنوع بالایی داشته و در رنگ بندی های جذاب در بازار عرضه می‌ شود.
  • رومیزی های با طرح ساده نیز از دیگر پرفروش ترین انواع طرح های این محصول به حساب می‌ آیند، این محصولات به راحتی قابل ست شدن با محیط اطراف خود هستند.
  • طرح های سه بعدی نیز از جدیدترین طرح های رومیزی به حساب می‌ آیند، این رومیزی ها نیز تنوع رنگ و طرح زیادی داشته و پرفروش می باشند.

فروش بی واسطه رومیزی شفاف

فروش بی واسطه رومیزی شفاف اگر به دنبال تهیه رومیزی شفاف و یا رومیزی پته سفید مربع در تعداد بالا و قیمت مناسب هستید بهتر است برای تهیه این محصول با مراکز اصلی فروش بی واسطه رومیزی ارتباط بگیرید تا بدین ترتیب با قیمت مناسب و ارزان خرید خود را انجام دهید، مراکز فروش بی واسطه محصولات خود را به سراسر کشور و خارج از کشور به صورت بسته بندی شده ارسال می کنند.

مراکزی که اقدام به فروش رومیزی و پته رومیزی سفید می نمایند حتی محصولات خود را به صورت اینترنتی نیز به فروش می‌ رسانند، مشتریان با وارد شدن به سایت های عرضه کننده رومیزی می‌ توانند ضمن اطلاع از موجودی این محصولات سفارش خود را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن با اطمینان از مرکز فروشنده ثبت نمایند.

یکی از بزرگترین مراکز فروش مستقیم رومیزی و پته رومیزی گرد سفید در کشور مرکز ما است، تنوع رومیزی های مورد عرضه در مرکز ما بسیار بالا می باشد، شما می توانید انواع رومیزی بخصوص رومیزی شفاف را با قیمت مناسب و با تضمین کیفیت سفارش دهید، برای اطلاع از قیمت رومیزی شفاف کافی است تا با ما تماس بگیرید.

  • تبلیغات:
  1. آموزش صنایع دستی
  2. كپو بافی صنایع دستی دزفول
  3. فروش عمده کپو | مرکز پخش محصولات کپوبافی شده
  4. خرید اینترنتی کپو | عرضه مدل های مختلف کپو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا