پتهپته کرمان

فروش عمده پته بالشت سفید با قیمت مناسب در کرمان

این موضوع به وضوح روشن است که با یک تغییر کوچک و کمی زیبایی بخشی به وسایل و محیط اطرافمان به چه میزان می توانیم از آن انرژی مثبت دریافت کنیم و این مسئله چقدر در روحیات ما تاثیر دارد. این موضوع می تواند در وسایل کوچک و شخصی ما به طور مثال بالشت نمود پیدا کند. و این پته دوزی است که روی یک رو بالشتی سفید جلوه ای بی نظیر را تولید می کند. شما عزیزان می توانید انواع مدل پته بالشت سفید را در این مجموعه مشاهده بفرمایید.

فروش عمده پته بالشت سفید با قیمت مناسب در کرمان

بالشت پته مرغوب چه خصوصیاتی دارد؟

بالشت پته مرغوب چه خصوصیاتی دارد؟ پته دوزی با جلوه زیبایی که دارد برای ارتقا کیفیت و به علاوه بالا بردن استاندارد های زیبایی شناسی در انواع محصولات از جمله رو بالشتی، سینی، قندان و رانر استفاده می شوند. که با وجو تنوع رنگی بسیار بالا می توان تمام این موارد را در رنگ های مختلفی تصور کرد که به عنوان مثال سینی قرمز و رانر سرمه ای از جمله پر طرفدار ترین محصولات می باشد.

پته دوزی به علت متریال مورد استفاده در این صنایع دستی علی رغم زیبایی خیره کننده، دوام بسیار عالی نیز دارد و چون از مواد سنتزی تهیه نشده و پارچه آن از پشم گوسفند و نخ پته دوزی از پشم گوسفند و یا مو بز می باشد، هنگام قرار گیری سر روی بالشت و برقراری تماس پوست صورت با آن، بر عکس پارچه های رو بالشتی که اکثرا استفاده می شوند و حتی درصد کمی نیز از الیاف مصنوعی همچون پلی استر در آن ها استفاده شده است، موجب هیچ گونه حساسیت و یا خشکی پوستی نمی شود.

به علاوه بافت ایجاد شده با پته دوزی لطافت خوبی دارد و استفاده آن برای رخت خواب حس بسیار خوبی را القا می کند. جدای از این مسائل یک رو بالشتی خوب باید در برابر شستشو های بسیار زیاد مقاوم باشد و تغییری در آن رخ ندهد، که در این مورد نیز به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه در این هنر زیبا که اکثرا توسط بانوان کرمانی با حوصله و سلیقه سرشار انجام می شود، رو بالشتی ها پس از چندین سال نیز کیفیت روز ابتدایی خود را حفظ می کنند.

آشنایی با نحوه تولید بالشت پته

آشنایی با نحوه تولید بالشت پته برای تولید بالشت های پته اولین مرحله ریسیدن نخ از پشم های گوسفند است. پس از آن مقداری از نخ ها برای تهیه پارچه های سفیدی که اساس کار را تشکیل می دهند به نساجی و باقی نخ ها نیز برای رنگ آمیزی در انواع رنگ های تند و سر زنده به رنگ رزی فرستاده می شوند.

در ادامه کار با آماده شدن مواد اولیه حال نوبت بانوان ایرانی است که با انجام دوخت های هنری یک نقاشی زیبا را روی پارچه ها به تصویر بکشند. که نقوش این کار به فرهنگ اصیل خطه کرمان باز می گردد و بیشتر از طرح های گل و بته جقه استفاده می شود، البته گفتنی است که در زمینه طرح نیز امروزه تنوع بسیار زیادی به کار رفته است و حتی می توان طرح دلخواه را برای اجرا به این عزیزان سفارش داد.

پس از انجام پته دوزی نوبت به دوخت رو بالشتی از این پارچه های مزین شده می رسد که می توانند در انواع حالت های ساده و یا دیگر طرح ها دوخته شوند. به طور مثال همه ما رو بالشتی های زیبایی را که دور تا دور آن ها یک پارچه چین دار با عنوان مغزی کار دوخته شده است را به خاطر داریم که رو بالشت ها می توانند به این حالت ارائه شوند.

مراکز تامین پته بالشت سفید در کرمان

مراکز تامین پته بالشت سفید در کرمان تولید کنندگان رو بالشتی های پته این صنایع دستی بسیار ارزشمند را در انواع طرح ها و مدل ها با به کار گیری بهترین مواد اولیه تهیه کرده و با استفاده از واحد های توزیع قسمتی از آن را در جای جای کشور عزیزمان برای دسترسی هر چه آسان تر هم میهنانمان به این محصولات و قسمت دیگر را برای امر صادرات و فرستادن به کشور های متعدد دور و نزدیک جهان اختصاص می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا