پته کرمانسوزن دوزی

قیمت مناسب سوزن دوزی پته کرمان

سوزن دوزی پته کرمان از محبوب ترین کالا های سنتی تولید شده در داخل کشور است که در حجم بسیار بالای در کشور تولید می شود و این امر باعث شده تا صادرات سوزن دوزی به یکی از پرسود ترین منابع اقتصادی کشور ما تبدیل شود. شرکت های صادر کننده، این محصول ارزشمند را هم در بازار کشور های اروپایی و هم در بازار کشور های آسیایی به فروش می رساند که این موضوع موجب گشته تا این نوع لباس در سراسر جهان شناخته شود و تقاضا برای خرید آن افزایش پیدا کند.

قیمت مناسب سوزن دوزی پته کرمان

وسایل مورد استفاده در دوخت پته

وسایل مورد استفاده در دوخت پته زنان کرمانی برای تزئین ژاکت های خود از سوزن دوزی استفاده می کنند. در پلیورها از انواع نخ استفاده می شود. انتخاب کاموا و ترکیب رنگ آنها یکی از مهم ترین مراحل دوخت است. ژاکت لباسی گران قیمت و زیبا است که خانم ها در مجالس و مناسبت های جشن از آن استفاده می کنند. سوزن دوزی هنر زنان کرمانی است. این لباس ها از طرح های مختلف خاص و زیبا ساخته شده اند. کودکان نیز این هنر زیبا را از مادران خود می آموزند. طرح های زیبای این لباس ها برگرفته از محیط اطراف است.

سوزن دوزی پته از ظرافت خاصی برخوردار است. سوزن دوزی یکی از صنایع دستی ما ایرانیان است که شهرت و آوازه آن به سراسر جهان رسیده است. پوشش زنان کرمان بخشی از هویت آنهاست و این لباس های زیبا در کشورهای دیگر به جز ایران طرفداران زیادی دارد. سوزن، قیچی و انگشتانه همگی ابزاری برای سوزن دوزی هستند. زنانی که در سوزن دوزی مهارت دارند از انگشتان خود استفاده می کنند. برای دوخت، سوزن با توجه به نوع لباس و طرح آن انتخاب می شود.

برش های این لباس ها بیشتر شبیه هم هستند. سوزن دوزی پته، بهترین استایل است. این طرح علاوه بر لباس زنانه روی لباس های مردانه مانند کراوات نیز دیده می شود. کرمان معدن پوشاک دست ساز است که علاقه مندان زیادی را به این استان کشانده است. زنان کرمانی از صنایع دستی خود برای درآمدزایی خانواده استفاده می کنند.

آشنایی با هنر پته دوزی کرمان

آشنایی با هنر پته دوزی کرمان قوم کرمان یکی از متمدن ترین انواع قوم در ایران هستند که در منطقه جنوب ایران زندگی می کنند و لباس های آنها یکی از مهمترین عناصری است که فرهنگ آنها را به خوبی نشان می دهد، هنر پته دوزی دارای مدل های بسیار زیبا و متنوعی هستند که این تنوع هم در نمونه های مردانه و هم در لباس های زنانه آنها مشهود می باشد.

در تولید این نوع کالا ها از هنر سوزن دوزی استفاده می شود که این امر موجب شده تا ارزش تجاری لباس های کرمانی تا میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند، از دیگر هنر هایی که در تولید بهترین لباس های کرمانی مورد استفاده قرار می گیرد، هنر پته دوزی است که استفاده از این نوع هنر باعث می شود تا لباس ها ظاهر بسیار زیبایی به خود بگیرند.

در تولید این نوع لباس ها از بهترین و مرغوب ترین نوع پارچه استفاده می شود که این نوع پارچه ها بسیار سبک و خنک هستند که این ویژگی باعث شده تا زندگی در آب و هوای استان کرمان برای مردمان این منطقه بسیار راحت باشد، لباس های پته دوزی دارای تکه های مختلفی هستند که از مهم ترین آنها می توان به جلیقه و کلاه اشاره کرد.

همه چیز در رابطه با پته دوزی

همه چیز در رابطه با پته دوزی انواع مختلف پته دوزی شامل طیف وسیعی از رنگ بندی های مختلف می‌شوند این لباس ها که از الیاف کاملاً طبیعی نخ و در بعضی مواقع ابریشم تولید شده‌اند، خاصیت خنکی بسیار بالایی دارند و افراد می‌توانند در فصل گرم تابستان به سهولت بدون اینکه عرق کنند و یا از گرما کلافه شوند از این لباس استفاده کنند؛ از انواع مختلف این لباس ها می توان به انواع ملیله دوزی، منجوق دوزی و آینه کاری اشاره کرد.

در برخی از مواقع حاشیه لباس به خصوص حاشیه روسری و پیراهن با استفاده از سوزن دوزی و نقاشی های بسیار جذاب و رنگ بندی های متنوع تزیین می شود این حاشیه دوزی ها کاملا کار دست هستند و باعث جذابیت بیشتر لباس و همچنین ارزشمند شدن آن می‌شود. لباس پته دوزی به همین جهت جزو صنایع دستی ایرانی نامیده می شود و مورد توجه بسیار زیاد توریست ها و مسافرین خارجی قرار گرفته است.

همچنین سوزن دوزی انواع منجوق دوزی و آینه کاری نیز در حاشیه لباس ها و همچنین در قسمت پایین پیراهن ها دیده می شود. علاوه بر آن منجوق دوزی ها در حاشیه شلوار نیز به وفور دیده می شوند. تولیدات کرمانی نیز جزو لباس های بسیار خاص هستند که توسط پته دوزی و سوزن دوزی تزئین شده و به زیباترین شکل ممکن به بازار فروش عرضه می‌شوند.

بهتر است بدانید خامه دوزی و یا به عبارتی سوزن دوزی لباس ها از الیاف کاملا طبیعی تشکیل می شود و هم الیاف پارچه و هم نخ های مورد استفاده هر دو از نوع کاملا طبیعی بوده و به همین جهت نیز لطافت و زیبایی منحصر به فرد و خاصی دارد از طرفی به دلیل اینکه این مواد درجه یک و عالی کاملاً توسط دست تولید لباس سوزن دوز را شکل می‌دهند ارزش بسیار زیادی برای افراد دارند و به عنوان یک لباس با دوام و همچنین زیبا محسوب می شوند.

پخش بی واسطه سوزن دوزی پته کرمان

پخش بی واسطه سوزن دوزی پته کرمان ما به عنوان یکی از مراکز عمده پخش بی واسطه سوزن دوزی پته کرمان مشغول به فعالیت هستیم و انواع سفارش مشتری را با بهره‌گیری از بهترین و متخصص ترین نیرو در این زمینه تولید و در معرض فروش قرار می دهیم؛ به همین جهت نیز مشتری می تواند به سهولت از طریق وب سایت فروشگاهی ما سفارش خود را ثبت کرده و در کمترین زمان ممکن پته خام مورد علاقه خود را از ما تحویل بگیرد.

پته رومیزی دایره ای عرضه شده توسط ما دارای کیفیت بسیار بالا از لحاظ جنس پارچه و نوع دوخت است و مشتری با خیال راحت از لحاظ کیفیت می‌تواند خرید خود را انجام دهد. علاوه بر آن ظاهر پته کوچک در زیبا ترین نوع خود بوده و به دلیل تولید مستقیم و عرضه مستقیم به بازار فروش نیز قیمت‌ های کاملاً متعادل و مقرون به صرفه دارا می باشند. به همین جهت نیز شما به عنوان مشتری می‌ توانید خرید پته کهن را با خیال راحت به عالی ترین قیمت ممکن و بالاترین کیفیت موجود از وب سایت فروشگاهی ما انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا