پته

ارسال کناره پته به تمام نقاط کشور

کناره پته قرمز یکی از پرطرفدارترین مدل های پته در بین سایر رنگ این محصولات است. پته دوزی یکی از معروفترین و زیباترین هنرهای دستی در ایران شناخته می‌شود. پته دوزی توسط زنان هنرمند کشور عزیزمان در سراسر ایران بخصوص استان کرمان رونق دارد. شما می توانید کناره پته قرمز را با انواع پشتی، بالش، متکا و … ست کنید.

ارسال کناره پته به تمام نقاط کشور

معرفی مدل های مختلف پته صادراتی

معرفی مدل های مختلف پته صادراتی کناره پته سفید یک رنگ شاد و قابلیت ست کردن با انواع محصولات دیگر مانند پشتی و بالش و میز و… با هر رنگی را دارد. پته دوزی یکی از هنرهای سوزن دوزی است که از دیرباز مورد توسط بانوان و دخترهای ایرانی روی پارچه هایی از جنس پشم انجام می‌شده است.

به پارچه ای که روی آن سوزن دوزی و گلدوزی می‌کنند عریض گفته می‌شود. هنرمندان پته دوز با کمک گرفتن از خلاقیت بالا، تصاویر را با نخ های رنگی با کوک های هنرمندانه روی پارچه ضخیم پشمی سوزن دوزی می‌کنند. پته دوزی تا حدودی شبیه به گلدوزی است اما در پته دوزی از گره استفاده نمی‌شود. دوخت هایی که در پته دوزی استفاده می‌شود. شامل ساقه دوزی، برگ دوزی، و پتک دوزی و رودوزی می باشد.

در پته دوزی از طرح های سنتی بسیاری استفاده می‌شود که یکی از بیشترین طرح مورد استفاده در پته دوزی بته، جقه یا همان درخت زندگی است. در پته دوزی بیشتر سعی می‌شود که رنگ زمینه روشن و رنگ نقش های دوخته شده بیشتر از نخهای تیره استفاده می‌شود. زیرا در پته دوزی زیاد زمینه اصلی شلوغ نمی‌شود و از اشکال هندسی کمتر استفاده می‌شود.

به همین سبب رنگهای تیره گلدوزی ها را جذاب‌تر و در اصطلاح نمایان تر می‌کند. از پته دوزی علاوه بر کناره در تهیه رومیزی، کوسن، بالشتک، شال، جا نماز و جا قرآنی حتی در مانتوهای سفارشی که تمایل به نقش های سنتی دارند از هنر پته دوزی بهره می‌برند.

تولیدکنندگان کناره پته ارزان

تولیدکنندگان کناره پته ارزان تولید عمده پته کناره با توجه به استقبال هموطنان در داخل کشور و حتی خارج از کشور سبب شده تا این هنر مورد توجه تولید کنندگان زیادی قرار بگیرد. درست است که پته و پته دوزی هنر اصیل و محصول سنتی کرمان است. اما با توجه به پیشرفت های امروزی شما می توانید از طریق اینترنت انواع کناره پته سفید را به صورت مستقیم از طریق اینترنت و به صورت آنلاین از مجموعه های تولیدی این محصول سفارش بدهید. شما حتی پته را به صورت خام نیز می‌توانید سفارش بدهید و نخ ها و ابزار گلدوزی و سوزن دوزی را می توانید از طریق اینترنت با کیفیت عالی و قیمتی مناسب سفارش بدهید. هم چنین پته جانماز را در رنگ های مختلف و کیفیت بسیار بالا می توان به راحتی از این سایت اینترنتی خریداری کرد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام. پته دوزی یکی از هنرهای سوزن دوزی است که از دیرباز مورد توسط بانوان و دخترهای ایرانی روی پارچه هایی از جنس پشم انجام می‌شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا