پتهپته رومیزی

پخش عمده پته رومیزی عسلی

پته پارچه ای عریض است که با استفاده از نخ پشمی یا ابریشمی و سوزن روی آن نقش های زیبا می آفرینند. نخ ها با استفاده از رنگ های حیوانی و رنگ های گیاهی رنگ می شوند. هنرمندان با هنر پته دوزی، انواع بالش، کوسن، رومیزی و … را تزیین می کنند. پخش عمده پته رومیزی عسلی، توسط همکاران ما به سراسر ایران صورت می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پته با ما تماس بگیرید.

پخش عمده پته رومیزی عسلی

صفر تا صد تولید پته رومیزی

صفر تا صد تولید پته رومیزی پته دوزی، از هنرهای دستی مردم کرمان می باشد و زنان هنرمند کرمانی با سوزن و نخ نقش هایی بی بدیلی روی پارچه خلق می کنند. برای دوختن پته رومیزی ابتدا عریض را در اندازه های مورد نظر برش داده و سپس روی ان به خلق اثر می پردازند البته معمولا فروشندگان، مواد اولیه عریض های آماده را در مرکز فروش خود عرضه می کنند تا پته دوزان بتوانند آن را به راحتی تهیه کنند.

سپس پته دوزان طرح موردنظر را روی کاغذ کالک پیاده می کنند و با سوزن، خطوط طرح را سوراخ می کنند و روی عریض قرار می دهند و دور طرح مورد نظر، گچ یا خاک زغال می ریزند که اصطلاحا گرته زنی می گویند. بعد از آن با قلم و مرکب چین روی پارچه را علامت می زنند و بر اساس طرح، نوع و رنگ نخ را انتخاب می کنند.

سپس جای مشخص شده را با سوزن به صورت خطی می دوزند که به آن ساقه دوزی گفته می شود. مرحله بعد که به آن آب دوزی و متن دوزی گفته می شود داخل متن و نقش را با سوزن دوزی پر می کنند. مرحله بعد، برگ دوزی می باشد که از مهم ترین مراحل به شمار می رود و در این مرحله، حاشیه آن را به صورت زیگزاگ می دوزند.

پس از اینکه تمام مراحل دوخت به خوبی انجام شد پته را می شویند و با دستگاهی به نام نورد اتو می کنند. پته رومیزی ما پس از اتو کشیدن آماده می باشد و در این قسمت، برای فروش به بازار عرضه می شود تا علاقمندان بتوانند آن را خریداری کنند و از نقش های منحصربه فرد آن لذت ببرند.

مرکز صادرات پته رومیزی عسلی

مرکز صادرات پته رومیزی عسلی در مرکز صادرات پته رومیزی عسلی، بهترین و زیباترین پته ها به کشورهای دیگر صادر می شود. این پته ها که با بهترین مواد اولیه توسط هنرمندان ایرانی دوخته می شوند به صورت بی واسطه به مشتریان عزیز ارایه می شوند.

پته رومیزی عسلی صادراتی ما به علت کیفیت بالا و قیمت مناسب، طرفداران بسیاری هم در داخل و هم در خارج دارد. اگر حوزه کاری شما نیز به این محصول مربوط می شود می توانید به ما مراجعه کنید و پته ارزان و در عین حال با کیفیت را از ما تحویل بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا