پتهپته رومیزی

پخش عمده پته رومیزی بیضی

پته به سوزن دوزی گفته می شود که در بعضی شهرهای ایران رواج دارد و بسیار شبیه گلدوزی است ولی تفاوت زیادی از لحاظ رنگ بندی دارد.

در پته دوزی از قوانین خاصی برای رنگ بندی آن بر اساس زمینه پته استفاده می شود و در سایزها و اندازه های مختلف برای رومیزی و سایر موارد دوخته می شود که پته رومیزی بیضی به دلیل شکل مناسب آن برای انواع میزهای مستطیل و گرد و بیضی خواهان بیشتری دارد که بصورت عمده برای فروش خرده بصورت آنلاین و یا حضوری پخش و به فروش می رسد.

پخش عمده پته رومیزی بیضی

راهنمای انتخاب بهترین پته رومیزی

راهنمای انتخاب بهترین پته رومیزی پته برای شکل های مختلف میز مناسب است که بهتر است پته ای که با شکل میز همخوانی داشته باشد خریداری شود که البته در بین انواع شکل آن پته بیضی بیشتر مورد پسند است. پته ای که رنگ آن با زمینه اش هم خوانی داشته و رنگ بندی مناسبی باهم داشته باشد بهتر است. در پته دوزی ظرافت کار اهمیت زیادی دارد به همین دلیل پته ای که در آن از ظرافت زیادی بکار رفته باشد زیباتر است و ارزش بیشتری دارد زیرا در دوخت آن از دقت و زحمت زیادی بکار رفته است به همین دلیل آنهایی که از طرح ها و جزئیات بیشتری استفاده شده بهتر است.

همچنین نخی که در دوخت پته بکار می رود نیز مهم است و کیفیت کار را مشخص می کند معمولا پته از دو نوع نخ مصنوعی و یا طبیعی رنگ شده تهیه می شود که پته تهیه شده با نخ های طبیعی باکیفیت تر و همینطور قیمت بالایی دارد و ارزش هزینه بیشتر را نیز دارد. نخ های طبیعی بادوام تر از نخ های مصنوعی است. پته ها در طرح های بته، اسلیمی، گل دوخته می شود که انتخاب نوع طرح به سبک خانه و سلیقه فرد بستگی دارد.

بازار فروش پته رومیزی بیضی

بازار فروش پته رومیزی بیضی پته در انواع مختلف برای روبالشی، رومیزی، پشتی، جانمازی، جا دستمال کاغذی، جا قرآنی به فروش می رسد اما بیشترین فروش برای رومیزی بخصوص برای طرح بیضی است که افرادی که علاقه به طرح های سنتی دارند و یا دارای منازلی با دکوراسیون سنتی هستند تمایل به خرید پته های رومیزی دارند. معمولا پته برای شهر کرمان است و در آنجا فروش بیشتری بخصوص به عنوان سوغاتی دارد. مسلما برای خرید پته رومیزی نمی توان به شهر کرمان رفت

ولی میتوان براحتی آن را از مراکز فروش آن مانند سایت آنلاین ما تهیه کنند، کسانی که علاقمند به خرید پته عمده رومیزی بیضی هستند می توانند از کاتالوگ پته رومیزی های ما دیدن کنند و هرکدام از آن را که مایل بودند از ما سفارش دهند و یا اگر قصد صادرات پته را دارند با ما در ارتباط باشند تا پته های سفارش را در تولیدی خود برای آنها آماده کنیم. سعی ما در دسترسی راحت مشتریان به رومیزی پته در انواع رنگ ها و طرح ها مطابق با هر سلیقه ای است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا