پتهپته چهارگوش

پخش انواع پته چهارگوش اصیل

پخش انواع پته چهارگوش اصیل در مرکزی که معرفی کردیم صورت می گیرد شما میدتوانید به راحتی از این مرکز فروش انواع مختلف صنایع دستی از جمله پته‌ دوزی را خریداری کنید که بسیار کیفیت خوبی دارد که ظرافت و زیبایی در این پته ها به چشم می‌خورد و شما می توانید بر اساس سلیقه تان چهارگوش اصیل را که کاملا اصل می باشد خریداری کنید.

پخش انواع پته چهارگوش اصیل

چگونگی انتخاب بهترین نوع پته

چگونگی انتخاب بهترین نوع پته یکی از صنایع دستی کرمان پته دوزی می باشد، پته دوزی یکی از اصیل ترین و سنتی ترین سوزن دوزی های متعلق به این منطقه می باشد که بسیار محبوب و معروف می باشد و جزه صنایع دستی ارزشمند در ایران است که ثمره دست زنان هنرمند می باشد. در اینجا قصد داریم چگونگی انتخاب بهترین نوع پته را برایتان بیان کنیم تا بیشتر با این محصول آشنا شوید.

همانطور که می‌دانید پته سوزن دوزی است به وسیله نخ‌های رنگی که بسیار با ظرافت هر چه تمام‌تر بر روی یک تکه پارچه نفش زده می‌شود و بسیار ظرافت زیبایی و مهارت لازم را برای دوخت این پته ها نیاز است. در هنگام انتخاب یک پته مرغوب و با کیفیت می خواهیم شما را راهنمایی کنیم. در ابتدا باید به نوع دوخت این پته ها دقت کنید هر چقدر که ظرافت بیشتری در دوخت به کار رفته باشد نشان از کیفیت بهتر پته می باشد.

همچنین طرح ها و نقش هایی که ایجاد کرده‌اند هم بسیار بر کیفیت آن تأثیر می‌گذارد و انتخاب آن را آسان‌تر می‌کند چرا که نقش و نگارهای بسیار زیادی برای پته‌دوزی انتخاب می‌شود همچنین نخ های به کار رفته در پته هم باید مدنظر قرار بدهید. پته مرغوب و باکیفیت اصالت و زیبایی دارد و طرح ها و نقشه هایی که برای دوخت پته دوزی به کار می‌رود دارای ثبت و شناسنامه هستند و یک صنایع‌ دستی مرغوب و اصیل می باشد باید از آن به خوبی حمایت شود تا در سطح جهان شناخته گردد.

همچنین رنگ به کار رفته در نخ هم تاثیرگذار است اگر رنگ شیمیایی استفاده شده باشد ارزش کمی دارد اما رنگ های طبیعی در دوخت پته دوزی و افزایش قیمت و بهتر بودن کیفیت پته‌دوزی می باشد.

توزیع بی واسطه پته چهارگوش عمده

توزیع بی واسطه پته چهارگوش عمده تولید پته در مرکزی که معرفی کرده ایم صورت می گیرد که این مرکز تولیدکننده بهترین و مرغوبترین و اصیل‌ترین پته های ایران می باشد و آنها را در معرض فروش هم قرار می‌دهد و شما می توانید بدون واسطه پته چهارگوش عمده را از این مرکز توزیع خریداری کنید که بسیار پته دوزی های ظریف در سایزها و مدلهای مختلف را در اختیار دارد و به راحتی پته مورد نظر خود را از این مرکز خریداری کنید. خرید پته در این مرکز باعث می‌ شود که شما این محصول را با قیمتی مناسب و پایین تر از قیمت بازار خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا