پتهپته بافی

مرکز عرضه پته بافی درجه یک

مرکز عرضه پته بافی درجه یک محصول به صورت کلی و در حجم های بالا به مشتریان عزیز در سراسر کشور توزیع می کند. پته بافی یکی از هنر های ارزشمند ایرانی است که از آن برای تهیه انواع رومیزی ها، سجاده، پرده و… استفاده می کنند و بازار فروش بسیار خوبی دارد. این محصول رنگ بندی های مختلفی دارد و از رنگ های جذاب آن می‌ توان طرح ها و نقش های بسیار متنوع و زیبایی را بر روی محصولات ایجاد کرد.

مرکز عرضه پته بافی درجه یک

بهترين پته اصیل در بازار

بهترين پته اصیل در بازار بهترین پته بقچه اصیل در بازار از دوام و استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد و در برابر کشش و ساییدگی، فشار و ضربه و… هیچ آسیبی نمی ‌بیند. رنگ های با کیفیت و مرغوب که در تولید این محصول به کار رفته اند در اثر شست و شو های مداوم هیچگونه آسیبی نمی‌ بیند و کم رنگ یا کدر نمی ‌شود.

بهترین پته از نرمی و لطافت خاصی برخوردار می باشد و اصلاً خشک یا زبر نیست. انعطاف پذیری بالایی دارد و به راحتی می ‌توان آن را برای دوخت انواع محصولات به کار برد. رنگ های جذاب و متنوع این محصول موجب می ‌شوند تا بتوانید انواع طرح ‌ها و نقش ‌ها را ببافید و از زیبایی آن ها لذت ببرید.

پته ها ضخامت بسیار مناسبی دارند و خیلی نازک نیستند. پته ها در نقوش متنوع به صورت فانتزی، کلاسیک و مدرن تولید می شوند و مورد انتخاب افراد با سلیقه های متفاوت قرار می گیرند. این محصول اگر چه قیمت بالایی دارد اما اگر آن را به روش هایی که در ادامه به آن پرداخت می پردازیم خریداری کنید مقرون به صرفه و ارزان می شود.

هزینه انواع پته بافی در رنگ مختلف

هزینه انواع پته بافی در رنگ مختلف هزینه انواع پته بافی در رنگ های مختلف با توجه به زحمات فراوانی که برای تهیه این محصول کشیده می شود بسیار مناسب می باشد. مشتریان عزیزی که قصد خرید این محصول را دارند می توانند به مراکز تولید پته و پخش این محصول به صورت مستقیم مراجعه کنند و خرید خود را بدون دخالت واسطه ‌ها انجام دهند در این صورت می توانند با حداقل هزینه محصول را خریداری کنند و از زیبایی این محصول بهره ببرند.

علت این کاهش قیمت کوتاه شدن دست افراد سودجو و واسطه ها در فرآیند خرید می باشد. انواع پته های تولید شده در کشور علاوه بر تامین نیاز داخلی به عنوان محصول صادراتی به سایر نقاط جهان صادر می ‌شوند و موجب شناخته شدن هنر دست زنان ایرانی در سراسر جهان می شوند. این محصولات بازار فروش خوبی دارند و مورد استقبال مشتریان عزیز قرار می‌ گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا