پته

مرکز عرضه جانماز پته کرمانی

سایت معتبر ما مرکز عرضه جانماز پته کرمانی در مدل های مختلف با قیمت های متنوع می باشد. جانماز های پته ایرانی بسیار زیبا بوده و محبوبیت بسیاری در کشور پیدا کرده اند، خرید و فروش این جانمازهای پته ایرانی در کشورمان بسیار افزایش یافته است.

هر آنچه که باید در مورد جانماز پته بدانید

جانماز های پته دارای حاشیه های بسیار زیبا می باشند که بر روی آنها ظرافت کاری و کار بیشتری انجام شده است و سبب زیبایی آنها شده است.

طرح های گوناگون و متنوعی برای این جانمازهای پته ایجاد می‌شود که هر کدام از آنها با دیگری متفاوت بوده و سبب متفاوت شدن قیمت آنها می‌شود.

معمولاً از طرح های گلدانی و درختی و ترنج دار و بادامی برای ایجاد نقش بر روی این جانماز های پته استفاده می شود که طرفداران بسیاری در میان افراد مذهبی پیدا کرده است.

خیاط های حرفه ای برای تولید کردن این جانماز های پته از دوخت های مختلفی هم استفاده می کنند که شامل برگ دوزی و ساقه دوزی و پتک دوزی می باشد.

در کارگاه‌های تولیدی برای تولید کردن جانماز پته، یک خیاط باید قطعه‌ های پارچه پته دوزی را در کنار یکدیگر قرار داده و آنها را به یکدیگر بدوزد و در نتیجه جانماز پته تولید می شود .

در کشورمان ایران و دیگر کشورها جانمازهای پته طرفداران زیادی دارد. اکثر دخترهای کرمانی برای تهیه جهیزیه این جانمازهای پته را تهیه کرده و آنرا در جهیزیه خود قرار می‌دهند در واقع این جانماز ها یک سجاده بسیار بزرگ با طرح های درشت هستند که در آنها میتوان دو عدد جانماز کوچک هم قرار داد.

تولیدکننده معتبر جانماز پته

تولیدکننده جانماز پته، برای تولید کردن انواع جانماز پته از بهترین مواد در کارخانه های تولیدی استفاده می‌کند و به همین دلیل هم جانماز پته بسیار مرغوب و با کیفیت بوده و به کشورهای دیگر هم صادر می گردد .

تولید کننده معتبر جانماز پته از بهترین دستگاه ها و چرخ ها برای ایجاد این جانمازها استفاده می‌کند تا بسیار زیبا و جلوه گر باشند و از فروش بالایی هم در کشورمان برخوردار شوند و همچنین در میان افراد خارجی هم محبوبیت زیادی پیدا کنند .

جانماز های پته یکی از سوغاتی های مهم شهرهای کرمان و اصفهان می باشند، که دارای قیمت های مختلفی هم بوده و اگر به صورت دستی تولید شده باشند، قیمت بیشتری هم دارند اما جانمازهای پته که در کارگاه ها با استفاده از دستگاه تولید شده‌اند قیمت مناسب تر دارند.

خرید و فروش جانماز های پته در مدل ها و طرح های متنوع در کشورمان بسیار گسترش یافته است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا