پتهپته رومیزیپته گردیرومیزی پته گرد کوچک

مرکز رومیزی پته گرد ایرانی

دوخت پته گرد با نخ های متفاوت امکان پذیر می باشد و پته گردهایی دارای قیمت و ارزش بیشتری می باشند که بوسیله نخ گیاهی و کیفیت دار دوخته و پرداخته شده باشند.

رومیزی پته گرد و انواع رومیزی پته در سال های اخیر با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است و در بازار بین الملل نیز خواهان بسیاری دارد و به همین دلیل در سال های اخیر بازرگانان بسیاری شروع به صادرات این محصول به کشورهای مختلفی نموده اند که خوشبختانه ارزآوری بسیار خوبی را برای کشور به همراه آورده است.

فروش عمده رومیزی پته گرد

رومیزی پته سنتی گرد مربوط به هنرهای دستی پته دوزی زیبا و خاص استان کرمان می باشد و از هدایای با ارزش به خصوص شهر کرمان به حساب می آید.

تمامی و همه مراحل ساخت و تهیه این رومیزی های زیبا، توسط دستان زنان با سلیقه کرمانی دوخته می شود و بسیار ارزشمند می باشد و ارزش آن با گذشت زمان افزایش می یابد.

مراکز مختلفی برای فروش عمده رومیزی پته گرد وجود دارند که اکثر آنها در شهر تاریخی کرمان واقع می باشند و می توانید با مراجعه به آن ها اقدام به خرید عمده این رومیزی های خوشگل بکنید.

در تولید رومیزی های پته گرد امکان شخصی سازی نیز می باشد یعنی شما طرح اختصاصی و دلخواه خودتان را به تولید کنندگان می دهید و آنها دقیقا بر اساس طرح شما و فقط برای شما اقدام به تولید رومیزی پته گرد سنتی شما می کنند و البته باید مبلغ بیشتری پرداخت کنید.

طرح انواع رومیزی پته گرد

یکی از روش های سلسله دوزی ، پته گرد می باشد که در دوخت آن با دیگر انواع سلسله دوزی تفاوتی نمی باشد اما کاربرد و شکل و قیافه پته گرد آن را متمایز از سایر پته دوزی ها می کند.

یکی از زیباترین هنرهای دستی که باعث زیبایی بسیار عالی منازل دوست داران صنایع دستی با اصالت می شود رومیزی پته گرد است. هنر پته کاری همیشه با نقش و طرح اصالت دار و رنگ های روح بخش ، باعث الهام بخشی مالکان خود می باشد. در منزل یا محیط کار، به وسیله رومیزی پته گرد می توانید تاثیر فراوانی در زیبا کردن منزل خود و دیزاین آن داشته باشد.

اگر رومیزی پته گرد را برای میز ناهار خوری استفاده کنید موجب آرامش فراوانی در هنگام خوردن ناهار خواهد شد. زیبایی و اصالت داشتن پته باعث شده است که از آن برای کادوی مناسب و ارزشمند برای مناسبت های مختلف مانند روز مادر و روز زن و . . . استفاده شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا