پتهپته خورشیدی

مرکز خرید پته خورشیدی ارزان

بزرگترین مرکز خرید پته خورشیدی ارزان در کرمان و همچنین تهران می باشد. پته جزو یکی از صنایع دستی مخصوص استان کرمان است که به وسیله هزاران هزار بار سوزن زدن به وجود می آید و نوعی سوزن دوزی و رودوزی اصیل ایرانی است.

پارچه آن از جنس پشم می باشد و پته دوزی معمولا توسط دختران و خانوم های خانه دار انجام میگردد. برای خرید پته عمده در هر کجای ایران که باشید میتوانید به راحتی آن را از طریق مراکز خرید اینترنتی سفارش دهید. قیمت انواع پته نیز با توجه به جنس، سایز و رنگ پته خام متفاوت می باشد.

مرکز خرید پته خورشیدی ارزان

مشخصات ظاهری بهترین پته اصیل

مشخصات ظاهری بهترین پته اصیل مشخصات ظاهری بهترین پته اصل شامل مواردی از قبیل مرغوبیت نوع مواد اولیه، طرح، رنگ و اینکه در کدام شهر دوخته شده باشد متفاوت است. پته کرمان جزو بهترین پته های اصل می باشد و مهر اصالت یونسکو را هم دریافت کرده است و هر محصولی که این نشان را دریافت می کند، مرغوبیت و اصالت آن محصول را نشان خواهد داد.

پته های این استان به کشورهایی از قبیل مالزی، ترکیه و بعضی از کشورهای عربی هم صادر می شوند. برای طرح های داخل پته هر چه تکه هایی که به هم دوخته می شوند به هم نزدیک تر و ریز تر باشند ارزش آن پته بیشتر می شود.

از میان انواع طرح های مختلف، بهترین طرح ها برای پته اصل، دو طرح بته جقه ای و لچک ترنج است که پر طرفدارتر و قدیمی تر از طرح های دیگر می باشند و بیشتر از طرح های دیگر هم بافته می شوند.

در پته دوزی بهترین پته های اصیل و قدیمی کرمان معمولا رنگ های تیره بیشتر کاربرد دارند و در نقوش پته دوزی آن ها رنگ های سرمه ای، مشکی و سبز تیره بیشتر دیده می شود. رنگ های مورد استفاده در نخ های پته دوزی هم شیمیایی و یا طبیعی رنگ آمیزی می شوند که بهترین پته ها با رنگ های طبیعی می باشند که قیمتشان هم بالطبع بالاتر است.

فروشندگان ممتاز پته خورشیدی درجه یک

فروشندگان ممتاز پته خورشیدی درجه یک فروشندگان ممتاز پته خورشیدی درجه یک بیشتر در استان کرمان قرار دارند زیرا پته دوزی یکی از اصلی ترین صنایع دستی این استان می باشد. در نتیجه فروشندگان در این استان جزو فروشندگان ممتاز این صنعت می باشند و اصلی ترین و بهترین محصولات را ارائه می دهند و همچنین به سایر شهرهای ایران هم ارسال میکنند و خریداران میتوانند این محصول را یا از طریق سایت های مختلف و یا از طریق نمایندگی های مستقر در سطح کشور در کمترین زمان ممکن، با کیفیت ترین محصول را با نازل ترین قیمت ها خریداری نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا