پتهپته سفید

مرجع فروش پته سفید چهارگوش

مرجع فروش پته سفید چهارگوش محصولات را در مدل های بسیار متنوعی ارائه می دهند و مشتریان می توانند با هر نوع سلیقه ای آنها را خریداری نمایند. ابعاد و سایز این پته ها بسیار با هم متفاوت می باشد که همین امر در قیمت آنها نیز بسیار تاثیر گذاشته است. شرکت تجاری این محصول را در کیفیت های بسیار بالا برای صادرات نیز آماده می کنند و یکی از کشورهای پیشتاز در عرصه تولید صادرات در منطقه ایران می باشد. پته ارزان را می توانید بدون واسطه از مراکز فروش تهیه نمایید.

مرجع فروش پته سفید چهارگوش

در مورد پته بیشتر بدانید

در مورد پته بیشتر بدانید پته همان رودوزی های بسیار زیبا می باشد که زمینه آن پارچه های ضخیم و پشمی باشد که هنرمندان با دستان خود و با کمک سوزن نقش های بسیار زیبایی را بر روی این پارچه ها می نشانند. پته دوزی یکی از کارهای اصیل و سنتی می باشد که بیشتر در شهرهای جنوبی کشور به خصوص کرمان رایج می باشد. این محصول بسیار رنگارنگ می باشد و در سایز بندی های مختلفی عرضه می شود.

پته کاملا کار دست بوده و تمام پارچه با کوک و بخیه پوشیده می شود اکثر این پته ها کار دست بانوان و خانم ها می باشد و کار بسیار مجللی می باشد و در زمان صفویه این پته در خانواده‌های اشرفی رواج داشته است و امروزه هم از این محصول بیشتر برای خانم های جوان برای جهیزیه استفاده می شود. قطعه از دو قسمت عریض و ریس تهیه می شود.

پته عریض بیشتر نقش آن ذهنی می باشد و هنرمندان روی آن نقش ها را به رنگ‌های سرمه‌ای، سفید،قرمز سبز و نارنجی استفاده می کنند این پته به خاطر اینکه بعد از دوخت کمی جمع می‌شود آن را با دستگاه مخصوصی به نام نورد اتو کرده و محصول مورد نظر آماده می شود این محصول دارای طرحهای بسیار زیادی می باشد و برای نگهداری نیز باید آن را در یک پارچه نخی گذاشته و کنار آن یک صابون معطر قرار بدهید.

بازار خرید پته سفید چهارگوش

بازار خرید پته سفید چهارگوش بازار خرید پته سفید چهارگوش این روزها بسیار پر رونق می باشد. انواع پته در روش های بسیار متفاوتی در بازار عرضه می‌شود و قیمت این محصول نیز با توجه به کیفیت آن متغیر می باشد. در بازار به خاطر اینکه محصول مورد نظر از لحاظ تولید و رشد بسیار چشمگیر باشد باید قیمت آن بسیار مناسب باشد چون که اگر با قیمت های گران عرضه شود مصرف کنندگان از خرید آن خودداری می‌کنند و باعث می‌شود که تولید این محصول نیز از رونق بیفتد. توزیع بی واسطه در بازار فروش باعث شده که مشتریان بتوانند با قیمت‌های بسیار پایین آن را خریداری نمایند. توزیع کنندگان سعی می‌کنند که با راه‌های مختلفی محصولات خود را به فروش برسانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا