پتهپته کرمانی

مرجع فروش پته بزرگ کرمانی

پته کرمانی یکی از پارچه های بسیار قدیمی با طرح سنتی و قدیمی کرمانی می باشد که در ایران مورد استفاده قرار می گیرد این محصول در رنگ بندی ها و مدل های گوناگون تولید می‌شود که در اغلب آنها در طرح های سنتی و کهن ایرانی استفاده می‌ شود. این محصول از گذشته تا امروزه جزو پرطرفدارترین نوع محصولات سنتی بوده است و به دلیل کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب و طول عمر نسبتاً بالا افراد مختلفی قصد تهیه و خرید پته ها و بقچه های کرمانی را داشته‌ اند.

مرجع فروش پته بزرگ کرمانی

طرح جدید انواع پته اصیل

طرح جدید انواع پته اصیل طرح جدید انواع پته اصیل چگونه است و انواع مدل ها و طرح ها و رنگ بندی های پته چگونه می باشد؟ برای دانستن جواب این سوالات کافی است در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

انواع مختلفی دارد که یکی از پرفروش‌ ترین آن پته قرمز می باشد همچنین پته در رنگ بندی های مختلف و مدل های مختلف تولید می شود یکی از پرفروش ترین نوع ان مدل ۸ رنگ می باشد که در آن از رنگ های بسیار زیاد و طرح های گسترده استفاده شده است.

برای دوخت پته از انواع الیاف طبیعی و مستحکم استفاده می‌شود و برای ریسندگی پارچه آن از انواع روش های سنتی و ترکیب روش های سنتی با روش های امروزی استفاده می شود و همچنین باید از دستگاه‌ ها و ابزارآلات کاملاً مجهز و حرفه ای و مواد اولیه درجه یک استفاده شود.

به دلیل تنوع مدل و رنگ بندی انواع پته بسیاری از افراد با هرگونه چارچوب انتخاب و حسن سلیقه می توانند با مراجعه به فروشگاه ما و مشاهده نمودن انواع مدل ها و رنگ بندی های بسته های موجود در فروشگاه ما به خرید این محصول بپردازند.

تامین کنندگان پته اصیل کرمانی

تامین کنندگان پته اصیل کرمانی تامین کنندگان پسته اصیل کرمانی و درجه یک این محصولات را به صورت کاملاً مستقیم با قیمت درب کارخانه و تولیدی به فروش می رساند فروش اینگونه این محصول باعث خرید و فروش پته ارزان شده است و قیمت آن تا حد بسیار زیادی کاهش یافته است.

شما میتوانید برای خرید انواع پته کرمانی اصیل با طرح ها و رنگ بندی های مختلف به فروشگاه اینترنتی ما و سایت رسمی ما مراجعه نمایید و پس از مشاهده نمودن انواع مدل ها و نقش و نگار هر یک از خطاهای تولید شده و دریافت اطلاعات و قیمت هر یک از آن به خرید آنها بپردازید.

پس از انتخاب انواع پته به ثبت سفارش و خرید محصولات خود بپردازید و با درج نمودن آدرس مورد نظر خود در کمترین زمان ممکن این محصولات را درب منزل و یا آدرسی که مشخص نموده اید دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا