پته

مراکز فروش پته صندوقچه رنگی

نقش و نگار های سنتی که روی پارچه های ضخیم ایجاد می شوند را پته می گویند. پته دوزی، یکی از هنر های مرسوم ایرانی است که از دیر باز در بین مردم، به صورت کار دست، انجام می شده است. امروزه برای پوشاندن سطح خارجی انواع وسیله ها مانند قندان، گلدان و صندوقچه از پته های زیبایی استفاده می کنند. مجموعه زیر، از ارزان ترین مراکز فروش پته صندوقچه رنگی می باشد که از طریق راه های ارتباطی زیر، پاسخگوی سوالات شما هستیم.

مراکز فروش پته صندوقچه رنگی

انواع رنگبندی مختلف پته درجه یک

انواع رنگبندی مختلف پته درجه یک پته ها انواع مختلفی دارند که از نظر رنگ، نوع طرح و مدل با هم فرق می کنند. اگر قصد خرید پته های درجه یک را دارید، باید بدانید که این محصولات دارای انواع رنگبندی هستند که انتخاب را برای خریداران، آسان می کنند. تنوع رنگ پته درجه یک، نشان دهنده اعتبار مرکز تولید آن می باشد؛ چرا که مراکز معتبر انواع رنگ های مختلف این محصولات را تولید و به بازار عرضه می نمایند.

مراکز معتبر تولید فروش مستقیم پته، تولید انبوه این محصولات را دارند و نظر و سلایق مختلف بازار خرید پته، برایشان بسیار حائز اهمیت است تا رضایت مشتری را جلب کنند. این رنگ بندی ها، در رنگ پس زمینه پارچه و همچنین رنگ نخ های دوخت نقش و نگار ها، متفاوت هستند که بسته به سلیقه هر شخصی قابل خرید می باشند.

انواع پته های رنگی، به واسطه استفاده از نخ های محکم و مرغوب و همچنین ضخامت مناسب پارچه زمینه آن ها، از کیفیت بالایی برخوردارند. این در حالی است که اگر از این پته ها در پوشاندن سطح خارجی اقلام شکستنی مانند گلدان، قندان و… استفاده شوند، از آن ها محافظت می کنند و مانع شکستن آن ها می گردند.

از طول عمر بالای انواع پته با کیفیت، مطمئن باشید و با خیال راحت، این محصولات را بخرید. پته های رنگی، زیبایی کار را افزایش می دهند و جنبه صادراتی دارند. برای خرید عمده انواع رنگبندی مختلف پته درجه یک، از مجموعه زیر اقدام کنید و برای انتخاب بهتر، از نمونه کار های قرار داده شده در سایت دیدن نمایید.

قیمت مناسب پته صندوقچه صادراتی

قیمت مناسب پته صندوقچه صادراتی پته و پته دوزی، همیشه مورد پسند بسیاری از جوامع می باشند؛ چرا که این کار ها، سنتی و دارای ارزش هستند. برای اینکه بتوانید انواع پته درجه یک را با قیمت ارزانی تهیه کنید، با ما همراه باشید. مجموعه ما، در کار خود بی نظیر است و بهترین پته های صادراتی را عرضه می نماید. ما قصد داریم از طریق این صفحه، به اطلاع مشتریان خود برسانیم که با خرید اینترنتی پته، می توانند از تخفیفات ویژه ای برخوردار گردند.

با تماس با واحد فروش می توانید از قیمت مناسب پته صندوقچه صادراتی و انواع پته رنگی، کسب اطمینان نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا