پتهپته نگین دوزی

مراکز خرید پته نگین دوزی به قیمت عمده

پته یکی از صنایع دستی می باشد که دارای زیبایی بسیار زیادی است. آن ها در نوع ساده و نگین دوزی شده وجود دارند. این پته ها دارای کاربرد های زیادی در زندگی روزمره می باشند و مراکز خرید پته نگین دوزی به قیمت عمده توسط فروشگاه‌ های آنلاین اطلاع‌ رسانی می‌ شود. این فروشگاه ها بهترین انواع پته ها را با قیمت اولیه در اختیار مصرف کننده قرار می دهند.

مراکز خرید پته نگین دوزی به قیمت عمده

تاریخچه هنر پته دوزی در کرمان

تاریخچه هنر پته دوزی در کرمان هنر پته دوزی در کرمان از گذشتگان به ارث برده شده است. در گذشته انواع و اقسام این پته ها با هنر دست تولید می شدند، اما امروزه نوع کارخانه ای آن ها نیز تولید و به بازار عرضه می گردد. در گذشته از پارچه های عریض که پارچه های بسیار مقاومی بودند، برای قسمت زیرین این پته ها استفاده می شد و انواع طرح ها و گلدوزی ها با استفاده از سوزن روی این پارچه ها انجام می شد، اما امروز این پارچه ها، با پارچه های دیگری جایگزین شده اند. هر چه دوام و استحکام این پارچه ها بیشتر باشد، نوع پته مرغوب تر و بهتر خواهد بود.

پته خام درجه1 برای انجام عمل پته دوزی با دست دارای محبوبیت زیادی است و این کار توسط خانم های خانه دار در منزل نیز به سرعت و سهولت انجام می شود. هنر پته دوزی از گذشته تاکنون باعث درآمد زایی بالایی برای استان شده و همچنین کسانی که به صورت خانگی به تولید آن ها مشغول هستند، می توانند اجناس خود را از طریق فضای مجازی معرفی کنند و درآمد زایی بالایی داشته باشند.

نکات مهم در انجام هنر پته دوزی

نکات مهم در انجام هنر پته دوزی هنگام انجام هنر پته دوزی نکات مهمی وجود دارد، که با توجه به آن ها می‌ توان بهترین انواع پته ها را تولید کرد و اولین نکته ای که بسیار حائز اهمیت می باشد، جنس مواد اولیه برای تولید پته ها می باشد. برای تولید آن ها باید اقدام به تهیه مواد با کیفیت شود و برای این کار از دو نوع پارچه کمک می‌ گیرند. همچنین نخ ها و سوزن هایی که طی این عملیات به کار برده می شوند، باید دارای استحکام بالایی باشند.

از دیگر نکاتی که در هنر پته دوزی باید رعایت شود، تمیز کاری می باشد و از کثیف کردن پارچه زیرین باید خودداری شود. در نتیجه اجناس بهتر و با کیفیت‌ تر عرضه می‌ شوند. همچنین توجه به پرز نخ ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و هر چه این پرزها بیشتر باشد، کیفیت محصول نیز بیشتر می‌ شود. دوام و ضخامت پارچه ها بسیار حائز اهمیت می باشد و سعی کنید قبل از انجام کار پارچه های با کیفیت و ضخیم را خریداری کنید.

انتخاب طرح‌ های لازم بر روی این پارچه ها نیز حائز اهمیت است و اغلب به انواع طرح های سنتی روی می‌ آورند و پته ها را از نوع بته جقه و غیره انجام می‌ دهند. اما امروزه نوع فانتزی آن ها نیز حائز اهمیت بوده و در بین خانم ها دارای محبوبیت زیادی است. برای تولید پته فانتزی باید از طرح ها و رنگ های زیبا و روشن استفاده کنید.

استانداردهای کیفی پته خام

استانداردهای کیفی پته خام پته خام دارای استاندارد های کیفیتی می باشد و مهم ترین ویژگی که در کیفیت این محصولات به چشم می‌ خورد، سالم بودن پارچه های زیرین و ضخامت آن ها است. در گذشته از پارچه عریض استفاده می شد، که دارای تنوع رنگی هم بودند. این پارچه ها دارای دوام و ماندگاری بالایی هستند و در نوع پادری و تابلو ها استفاده بیشتری دارند. پته خام دارای طرح های سنتی می باشد و این طرح‌ ها از انواع قدیمی پته ها الهام گرفته اند.

از دیگر استاندارد های کیفی می توان به سایز آن ها اشاره کرد و این سایز ها بیشتر در صورت صد در صد و نود در نود می باشند و از آن ها در تولید انواع مختلف وسایل مانند تابلو، روی بالشی، پادری و غیره استفاده می شود و در هر کدام از آن ها ضخامت پارچه ها با همدیگر متفاوت می باشد.

صادرت پته به بازار های خارجی نیز به سهولت انجام می‌ شود و آن ها باعث درآمد زایی بالایی برای کشور ما می شوند. انواع و اقسام پته ها را می‌ توان از طریق فضای مجازی مورد نقد و بررسی قرار داد. صادرات این محصولات از مرز های کشور انجام می شود و کلیه نرخ ترخیص کاری این محصولات بر عهده صادر کنندگان و تجار می‌ باشد. تجار می‌ توانند پس از بررسی هزینه های مصرف شده، میزان سود خود را از این صادرات به دست بیاورند. صادرات این محصولات باعث می‌ شود که هنر و ذوق ایرانیان به تمامی جهان معرفی گردد و جدا از این بحث، باعث سود آوری نیز برای تولید کننده ها می شود.

بهترین تولید کننده پته نگین دوزی

بهترین تولید کننده پته نگین دوزی بهترین تولید کننده پته نگین دوزی می تواند خانم خانه دار موجود در خانه باشد، که با استفاده از هنر خود انواع پته ها را تولید می‌ کند. کارگاه هایی نیز وجود دارند، که در آن ها انواع و اقسام پته های نگین دوزی شده به وسیله دست انجام می‌ شود. این پته ها دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و از تنوع طرح و نقش نیز برخوردار می باشند.

بهترین تولید کننده ها ابتدا اقدام به تهیه محصولات درجه یک می کنند، سپس آن ها را در اختیار مصرف کننده ها قرار می دهند. پته ها پس از تولید محصول خود از طریق فضای مجازی اقدام به معرفی انواع مختلف محصولات می کنند، سپس امکان خرید اینترنتی را برای مصرف کننده ها فراهم می‌ آورند. در خرید اینترنتی مصرف کننده می تواند بهترین تولید کننده ها را شناسایی کند و به آن ها از طریق فضای مجازی سفارش دهد. در این خرید نیازی به وجود واسطه ها نیست و مصرف کننده به صورت مستقیم می‌ تواند با خود تولید کننده ارتباط برقرار کند.

خرید عمده این محصولات برای فروشگاه های سطح کشور می باشد و آن ها نقش واسطه را برعهده می‌ گیرند که ابتدا خرید آن را با قیمت کمی انجام می دهند، سپس آن ها را با قیمت بیشتری در کل کشور توزیع می کنند و به فروش می رسانند. این روش خرید باعث می‌ شود مصرف‌ کننده حتماً یک بازه زمانی را هدر دهد و خرید خود را به صورت حضوری انجام دهد، که این روش خرید از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا