پتهپته بقچه

مراکز خرید پته بقچه قرمز

مراکز خرید پته بقچه قرمز که از بزرگترین مراکز فروش این محصولات در کشور می‌باشند، توانستند به شکل قابل توجهی نیاز برخی از مشتریان را برای خرید این کالاها تأمین نمایند. این مجموعه ها که متنوع ترین مدل‌های بقچه پته دوزی را دارا هستند، آنها را هم به صورت تکی و هم به صورت عمده به فروش می‌ رسانند. همچنین باید بدانید که این مراکز با ایجاد سایت اینترنتی فروش این محصولات، دسترسی را برای خریدارانی که در اکثر نقاط کشور هستند هم راحت تر نموده اند و خریداران می توانند با مراجعه به این سایت ها محصول مد نظر را خریداری کنند.

مراکز خرید پته بقچه قرمز

آشنایی با مدل های جدید پته

آشنایی با مدل های جدید پته پته دوزی که یک هنر اصیل ایرانی می باشد نوعی رودوزی بوده که بر روی پارچه‌های پشمی انجام می‌ شود. هنرمندانی که در این زمینه فعالیت می نمایند با استفاده از سوزن مخصوص نقشه‌ های بسیار خاص و زیبا را بر روی پارچه ‌ها پیاده می‌کنند. باید بدانید پته دوزی ها که از نوع جدید هستند، به رنگ‌های مشکی، سبز، نارنجی و آبی می باشند که طرح‌ های آنها شامل طرح های پته هندسی و غیره است.

از هنر پته دوزی در تولید کالاهای مختلف مانند رومیزی، سجاده، بقچه، کوسن، پرده و زیر لیوانی استفاده می شود. این هنر زیبا که از ظریف ترین هنرهای ایرانی به شمار می ‌رود بر روی پارچه های پشمی الوان زیبایی منحصر به فردی را ایجاد می‌کند. جدیدترین مدل های پته که با استفاده از طرح‌های ساده اسلیمی تولید می‌شوند، مناسب برای استفاده بر روی لباس ها نیز می باشند که دارای طرح های زیبا و خاص هستند.

بهترین پته‌دوزی ها که بر روی لباس های مختلف قرار می‌ گیرند تا حدود زیادی به گلدوزی شباهت دارند، اما نخی که برای طراحی و تولید آنها مورد استفاده قرار می گیرد از نخ های پشمی ریسیده شده می باشد که همین تفاوت این کالا با هنر گلدوزی است.

شناخت انواع پته باکیفیت

شناخت انواع پته باکیفیت انواع پته با کیفیت که دارای طرح و نقشه ‌های خاص می باشند توسط دست بر روی پارچه ها قرار می گیرند و زیبایی منحصر به فردی دارند. برای طرح های منتخب بر روی پارچه ها ابتدا طرح مورد نظر را بر روی پارچه نقاشی می‌کنند و سپس با سوزن مخصوص و نخ های رنگی اقدام به زدن حاشیه آنها می نمایند.

از راه های شناخت پته های با کیفیت باید به دوخت با ظرافت بالای آن ها اشاره نمود. بهترین نمونه از این کالاها با ظرافت و زیبایی عالی تولید می گردند و ظاهر زیبا و شکیل دارند. شما عزیزان به هنگام خرید این محصولات می توانید به ظاهر آنها دقت نمایید و محصولاتی را خریداری کنید که دارای ظرافت و زیبایی خاص هستند.

از جمله مواردی که نشان دهنده با کیفیت بودن این محصولات می باشد نقش های به کار رفته در تولید پته و یا پرکاری یا کم کار بودن آنها است. هر چه میزان پته بر روی پارچه ها بیشتر گردد، قطعاً ارزش کیفی این محصول فراتر رفته و کیفیت آن هم افزایش پیدا می‌کند. از دیگر موارد شناخت های با کیفیت دوخت ریز یا درشت آنها هستند، که معمولاً دوخت ریز این محصولات به صورت کاملاً ظریف بافته می ‌شود و کیفیت عالی دارد، در کیفیت انواع پته نخ هم نقش موثری را ایفا می کند، اگر که نخ ها با رنگ های طبیعی رنگ شوند قطعاً زیبایی چشم نوازی داشته و می‌توانند ماندگاری بیشتری داشته باشند.

موارد استفاده از انواع پته

موارد استفاده از انواع پته هنر پته دوزی که از هنر اصیل بانوان کرمانی است، دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشد که از جمله آنها باید به استفاده از آنها برای طراحی و تولید پارچه های زیبا و خاص مانند رومیزی اشاره نمود. این کالاها برای دوخت رومیزی بسیار عالی هستند و موجب به وجود آوردن طرح های خاص و زیبا می گردند.

همچنین باید عنوان نمود که از پته دوزی در تولید کوسن هم استفاده می ‌شود، کوسن های سنتی با استفاده از پارچه های پشمی که پته دوزی شده اند تولید می شوند و زیبایی چشم نوازی دارند. این هنر علاوه بر کوسن و رومیزی بر روی مانتو و شال هم مورد استفاده قرار می‌ گیرد و البته قیمت این لباس ها را نیز چندین برابر می ‌کند.

از دیگر موارد استفاده از انواع پته باید به تابلوی پته دوزی، سجاده پته دوزی و ساعت های پته دوزی اشاره نمود که تمامی این موارد باعث می ‌شوند تا کالا های ذکر شده زیبایی منحصر به فرد داشته باشند و شکل ظاهری آنها متفاوت گردد.

بازار فروش پته بقچه قرمز

بازار فروش پته بقچه قرمز در طی سال ‌های اخیر بقچه پته سورمه ای به دلیل جنس عالی و زیبایی فوق العاده بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده است. در بازار فروش پته بقچه این محصول که به رنگ ‌های سرمه‌ای و قرمز می باشد دارای ابعاد گوناگون بوده و خریداران به راحتی به هنگام فروش ویژه می توانند در این بازار نمونه‌های متعددی از این کالاها را با نرخ استثنایی خریداری نمایند. فروش ویژه انواع بقچه پته دوزی به صورت مستقیم باعث شده تا قیمت خرید این محصول کاهش پیدا کند و افرادی که مشتاق به خرید این کالا هستند، بدون محدودیت و به آسانی به این بازار مراجعه نموده و مدل ‌های متنوع را با نبود واسطه ها با نرخ ارزان تهیه کنند.

قیمت پته بقچه قرمز در بازار فروش مرکزی آنها به دلیل خرید بدون واسطه از تولید کنندگان بسیار مناسب است و خریداران این کالا می توانند با خرید عمده از این بازار فروش، خرید با نرخ استثنایی و ارزان داشته باشند. بهترین نمونه های پته دوزی که دارای دوخت متفاوت هستند، توسط تولیدکنندگان با طراحی ویژه و خاص تولید می‌شوند و جز کالاهایی می باشد که در بازار داخلی کشور طرفداران بسیاری داشته و فروش بالایی هم دارند.

قیمت بقچه پته کرمان هم در نمایندگی های مرکزی فروش این کالاها ارزان‌تر از دیگر مراکز فروش این محصولات می باشد و خریداران می‌توانند این محصول را نیز با نرخ استثنایی تهیه کنند.

این نمونه از محصولات توسط برخی از مراکز فروش عمده پته دوزی با طرح های مختلف و با قیمت ارزان به فروش می رسند و خریداران با مراجعه به مراکز عرضه این کالا، می توانند هنر پته دوزی را با کیفیتی استثنایی و تضمین شده خریداری کنند. بزرگترین مراکز فروش عمده این کالاها بهترین نمونه از طرح های متعدد این بقچه ها را دارا هستند که آنها را با رنگ بندی زیاد به مشتریان ارائه می دهند‌

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا