پته

محل تهیه تابلو پته زرد ارزان

پته دوزی نام یکی از هنر های اصیل و سنتی ایران زمین است، که توسط زنان و دختران هنرمند این مرز و بوم انجام می شود و نوعی سوزن دوزی به شمار می رود، که امروزه به صورت تابلو در بازار عرضه می گردد.

محل اصلی تهیه تابلو پته زرد، نمونه های مختلفی از این آثار هنری با ارزش را از تولید کننده های آن ها دریافت نموده و سپس با قیمت اززان به دست مصرف کننده ها می رساند.

محل تهیه تابلو پته زرد ارزان

معرفی مدل های پر طرفدار انواع تابلو پته

معرفی مدل های پر طرفدار انواع تابلو پته پته دوزی هنر خاص مردم کشور ما می باشد که با استفاده از نخ، سوزن و پارچه های پشمی تولید می گردد و در این هنر زیبا از نقش های سنتی مختلفی استفاده می شود، که برگرفته از طبیعت، آیین های مذهبی و عقاید مردم این مرز و بوم است.

از جمله های مدل های پرطرفدار تابلو پته موجود در بازار های مصرف سطح کشور می توان به نمونه های زیر اشاره نمود:

  • نقش بوته ای در پته شامل طرح و نقش های مختلفی است، که برخی از آن ها شامل طرح سروی، نقش قهر و آشتی، نقش شاخ گوزن، نقش بته جقه، نقش بادامی و طرح زنبق می باشند.
  • نقش ترنج هم یک نقش خیلی معروف است که از آن برای بافتن فرش، گلیم و اکثر آثار هنری و صنایع دستی ایرانی استفاده می شود و در این محصولات نیز کاربرد فراوانی دارد.
  • طرح درخت و طاووس یکی دیگر از طرح ها و نقش های بسیار زیبا، ظریف و پیچیده است، که جلوه و نمای خیلی زیبایی به تابلو های پته دوزی می بخشد و محبوبیت خیلی زیادی در بین تمام مصرف کننده ها دارد.

واحد فروش بهترین تابلو پته زرد

واحد فروش بهترین تابلو پته زرد فروشنده تابلو پته زرد، این آثار هنرمندانه و زیبا را در واحد پخش و فروش خود به صورت گسترده ای عرضه می نماید و آن ها را با احتساب مقدار اندکی سود، به صورت عمده یا تکی به مصرف کننده ها ارائه می دهد.

مراکز خرید تابلو پته، بهترین انواع این محصولات را از تولید کننده های آن ها خریداری می کنند و سپس به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می نمایند، که این امر موجب کاهش حداکثری میزان سود های دریافتی آن ها می شود و نرخ خرید این محصولات را کاهش می دهد.

روش های مختلفی برای عرضه این محصولات در کشور مورد استفاده قرار می گیرد، که ساده ترین راه حل ممکن به کار گیری درگاه های آنلاین می باشد و در این راستا ما نیز در این مجموعه شرایط ایده آلی را برای همه شما فراهم کرده ایم و آماده دریافت کردن سفارش های شما از راه دور می باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا