پتهپته پشتی

قیمت کلی پته پشتی طرحدار ایرانی

پشتی‌های پته از زیباترین ملزومات راحتی هستند که با استفاده از پارچه‌ های درجه یک و انواع طرح‌ ها و نقوش زیبای پته، تولید و طراحی می‌شوند. این پشتی‌ ها در ابعاد و اشکال متنوع تولید می‌گردند و می‌توان در معماری و دکوراسیون مدرن و کلاسیک، از آن استفاده نمود. قیمت پته پشتی با توجه به فاکتورهایی مانند اندازه محصول، کیفیت طراحی و نقوش پته و نوع پارچه و الیاف مورد استفاده در تولید محصول، متفاوت است.

قیمت کلی پته پشتی طرحدار ایرانی

نکاتی مهم درباره کیفیت پته اصل

نکاتی مهم درباره کیفیت پته اصل

تولید پته در کشور ما توسط هنرمندان متخصص که به صورت سنتی این هنر را آموخته‌اند، انجام می‌شود و محصولات تولید شده توسط این هنرمندان، دارای کیفیتی ممتاز و منحصر به فرد است. کیفیت پته اصل به دلیل طراحی و دوخت آن توسط هنرمندان مجرب بسیار بالا است و محصولات هنری طراحی شده در کشور، علاوه بر زیبایی چشم نواز و خیره کننده، دارای دوام و استحکام بالایی نیز هستند.

یکی از عوامل مهمی که موجب افزایش کیفیت انواع پته شده است، استفاده از پارچه پایه و شال درجه یک است. برای تهیه محصولات پته، از بهترین پارچه‌های سفید و رنگی استفاده می‌شود که در حین سوزن کاری، دچار مشکلاتی مانند نخ کش شدن یا پارگی نمی‌گردد و طرح به خوبی بر روی پارچه قرار می‌گیرد. استفاده از پارچه‌هایی مانند ابریشم باکیفیت و پارچه‌های نخ و پنبه، سطح کیفی محصولات پته دوزی را بالا برده است.

علاوه بر این، استفاده از بهترین الیاف و نخ‌ های ارگانیک و طبیعی در رنگ‌ های گرم و سرد، موجب شده است که انواع ملزومات مصرفی و دکوراتیو که با هنر پته، طراحی می‌شوند، دارای زیبایی بصری خیره کننده و شگفت انگیز گردند و به عنوان یک وسیله جذاب، علاوه بر کاربردی بودن، حس زندگی و نشاط را به فضای خانه هدیه دهند.

استفاده از نقوش اسلیمی و طرح‌ های زیبایی که ریشه در فرهنگ و هنر ایرانی دارند نیز، کیفیت این محصولات را به حداکثر ممکن رسانده است و محصولات پته را به نماد تمدن با اصالت ایران زمین تبدیل نموده است.

عرضه مستقیم پته پشتی به صورت اینترنتی

عرضه مستقیم پته پشتی به صورت اینترنتی

توزیع پته عمده و تک، توسط مراکز مختلفی مانند فروشگاه‌های عرضه محصولات سنتی انجام می‌شود. در سال‌های اخیر، به هنرهای اصیل ایرانی به ویژه پته و سوزن‌دوزی توجه خاصی شده است و با رواج استفاده از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، محصولات پته دوزی به خوبی معرفی شده‌اند. این امر افزایش تقاضا برای خرید پته را افزایش داده است.

به همین علت مراکزی مانند این مجموعه پخش و فروش بی‌ واسطه، عرضه و تجارت مستقیم پته پشتی را به شکل اینترنتی آغاز نموده‌اند و محصولات تولید و طراحی شده توسط واحدهای تولیدی برتر کشور را در بازارهای داخلی و منطقه‌ای به صورت آنلاین توزیع می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا