پتهپته زیر بشقابی

قیمت کلی پته زیر بشقابی عمده

پته دوزی یک هنر اصیل ایرانی است که از شهر کرمان سرچشمه گرفته و به نقاط مختلف کشور راه پیدا کرده است. این هنر زیبا و خاص را می توان روی پارچه و نمد پیاده کرد و در بسیاری موارد از آن ها استفاده نمود. پته زیر بشقابی یکی از پته های پر کاربرد و زیباست که بر روی میز ناهار خوری یا در هنگام پذیرایی برای زیبایی و تمیزی بیشتر در زیر بشقاب ها قرار می گیرد و می تواند نشان دهنده حسن سلیقه و پاکیزگی باشد. قیمت کلی پته زیر بشقابی عمده در این مجموعه بسیار مناسب بوده و دوخت تمیز و تنوع بالای کارها باعث شده برای سلیقه ای راضی کننده باشند.

قیمت کلی پته زیر بشقابی عمده

صفر تا صد تولید پته رنگی

صفر تا صد تولید پته رنگی برای تولید پته رنگی از نخ های ابریشمی یا پشمی استفاده می شود که به صورت طبیعی تنیده و با رنگ های زنده و خاص رنگ آمیزی شده اند. سپس نخ های رنگی خشک شده و آماده برای پته دوزی هستند. بعد از این مرحله نقشه مورد نظر انتخاب شده و بر روی کاغذ الگو اجرا می شود یا به صورت پرینت در می آید. نقشه با توجه به اندازه مورد نیاز و پارچه ای که داریم در نظر گرفته شده و باید کامل روی پارچه یا نمد قرار گیرد.

نقشه ی کاغذی با استفاده از سوزن با نقاط ریز سوراخ شده و بر روی پارچه قرار می گیرد و توسط نقطه های مشخص شده با خودکار یا مداد به صورت محو و کم رنگ به پارچه انتقال داده می شود. پس از اجرای نقشه با مداد نوبت به دوخت پته می رسد. پته دوزی نیاز به سوزن مخصوص دارد، سوزن های پته دوزی را آماده و با نخ های رنگی شروع به کار می کنیم. ابتدا دور کار گرفته شده سپس درون آن با دوخت های منظم به صورت برجسته و مرتب دوخته می شود.

تا جایی که فضای خالی کامل پر شده و حالتی برجسته و مخملی پیدا می کند. نوع کوک ها و کشش نخ در زیبایی کار بسیار موثر است و نیاز به مهارت دارد. پته های رنگی از محبوبیت بیشتری برخوردارند و می توان انواع پته رومیزی، پته زیر بشقابی، کوسن های پته دوزی و… را با نخ های رنگی تهیه و با دیگر وسایل موجود در منزل هماهنگ کرد.

شرکت تولید پته زیر بشقابی عمده

شرکت تولید پته زیر بشقابی عمده زیبایی حق همه ی افراد است و هنرهای سنتی ما زبانزد خاص و عام هستند و در تمام جهان شناخته شده اند، برای دستیابی همه ی اقشار به این هنر زیبا و توانایی خرید برای همه قیمت پته در این مجموعه بسیار مناسب بوده و با وجود کادر مجرب و هنرمندان ماهر این شرکت تولید پته زیر بشقابی عمده و دیگر کارهای پته دوزی را به صورت کلی انجام داده و با مناسب ترین قیمت ها عرضه می کند. برای بازدید از کارهای متنوع ما و خریدی آسان و مقرون به صرفه می توانید از طریق سایت حاضر مستقیما با ما در تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا