پتهپته بیضی

قیمت پته بیضی رومیزی در سال ۱۴۰۰

قیمت پته بیضی رومیزی در سال 1400 نسبت به سال های قبل با توجه به تورم و نوسانات موجود در بازار افزایش قابل توجهی داشته است. البته موارد دیگری بر قیمت این محصول در سال جاری تاثیر گذار بوده که از مهمترین آنها می توان به: نرخ مواد اولیه، رنگ، نوع طرح و مدل، ابعاد و اندازه، روش های دوخت و خرید و فروش و غیره اشاره کرد. البته بسیاری از فروشندگان به منظور فروش پته اصیل بیضی در سال 1400 با قیمت ارزان تر از دو روش مستقیم و غیر مستقیم استفاده می کنند.

قیمت پته بیضی رومیزی در سال ۱۴۰۰

با بهترین پته رومیزی آشنا شوید

با بهترین پته رومیزی آشنا شوید در ابتدا بهتر است که شما عزیزان را با پته دوزی آشنا کنیم. پته دوزی در اصل نوعی دوخت است که تمام قسمت های یک پارچه را با نخ های مخصوص کرکی الوان یا نخ های ابریشم را در بر می گیرد و نقش و نگارهای بسیار زیبایی را به وجود می آورد. پته دوزی برای انواع پارچه ها و برای مکان های مختلف از جمله: رومیزی، روتختی، رو پشتی، سجاده، جانماز و غیره کاربرد دارد.

بهترین پته رومیزی های تولید شده در کشور ما متعلق به مردمان استان کرمان است که از سال های بسیار قدیم به عنوان یک هنر دستی در این شهر رایج بوده و به یک هنر ملی تبدیل شده است. بهترین پته دوزی های رومیزی محصولاتی هستند که توسط افراد متخصص با رعایت تمامی نکات و مراحل مربوطه انجام می شود.

پتک دوزی چهار گوشی و بیضی با نخ های اصل و بسیار محکم طرح های سنتی و کلاسیک نسبتا شلوغ هستند، از بهترین نمونه های این محصول محسوب می شود.

بازار پخش پته بیضی رومیزی

بازار پخش پته بیضی رومیزی تولید پته بیضی رومیزی در سال های اخیر به صورت گسترده در اکثر شهرها و استان های کشور ما به خصوص استان اصفهان و کرمان انجام می شود که با توجه به تولید گسترده علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی به سایر کشورهای خارجی نیز صادر می شود.

مشتریان عزیز با مراجعه به بازار پخش، شاهد تنوع گسترده این محصول از نظر برخی مشخصات ظاهری و ویژگی ها خواهند بود که در این صورت افراد به راحتی می توانند نسبت به خریداری آن اقدام نمایند. امروزه اکثر این بازارهای پخش به صورت اینترنتی و غیر حضوری نیز فعالیت دارند که افراد به راحتی و بر حسب نوع نیاز خود می توانند نسبت به خریداری آن اقدام نمایند. اگر شما عزیزان قصد خرید چنین پته بیضی رومیزی را دارید، می توانید در کمترین زمان ممکن به سایت و فروشگاه اینترنتی و غیر حضوری ما مراجعه نمایید و سپس سفارش خود را از طریق فروشندگان ما ثبت نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا