پتهپته رومیزی

قیمت ویژه رومیزی پته

پردوزی رومیزی پته

خرید و فروش رومیزی پته بسته به شکل و کیفیتی که دارند با قیمت های مختلفی صورت می گیرد و افراد بسته به مقدار هزینه ای که قرار است صرف کنند آنها را انتخاب می کنند .

از آنجایی که رومیزی پته با هنر دست دوخته می شود لذا دارای ظرافت کاری بالایی می باشد که باعث شده صادرات رومیزی پته تولید شده در ایران به بسیاری از کشورهای مختلف دنیا از جمله ترکیه، کشور های اروپایی، روسیه، امارات و چند کشور دیگر صورت ‌گیرد .

رومیزی پته کوچک یک نوع وسیله تزئینی است که امروزه خانمهای زیادی از آن برای روی میز های عسلی کوچک استفاده می شود .

رومیزی پته یکی از پرفروش ترین و پرکاربرد ترین رومیزی ‌های سنتی ایرانی می باشد که توانسته طرفداران زیادی از سرتاسر جهان را برای خرید به سمت خود سوق دهد .

روی شال های رومیزی پته طرح های مختلفی زده میشود و توسط نخ های رنگی جنس پشم این طرح ها ساقه دوزی و پردوزی میشوند .

خرید سفارشی رومیزی پته کرمان با قیمت ویژه امکان پذیر است و در صورت بروز هر گونه سوال می توان با مشاوران فروش شرکت تعاونی پته هشت رنگ در ارتباط بود و راهنمایی های لازم را دریافت کرد .

دوخت ساده رومیزی پته

رومیزی پته دارای طرح های متنوع می باشد و طرفداران خاصی دارد از این نوع رومیزی برای استفاده از میزهای ناهار خوری، عسلی کوچک و بزرگ و در برخی موارد برای روی اپن آشپزخانه استفاده میشودیکی از کاربرد های رومیزی که از پارچه ساخته می شود، زیباتر کردن میز می باشد. برای تزئین این رومیزی از نگین های زیبا و خوشرنگ استفاده می شود که زیبایی خاصی به میز می بخشند .

یکی دیگر از انواع رومیزی که از لایه های پلاستیکی ساخته می شود، برای زیر قابلمه استفاده می شودجنس پارچه پته حتماً باید از پشم خالص باشد برای دوخت پته ابتدا باید طرح ها و نقش هایی را روی شال پته توست دست یا حتی دستگاه زده شود در مرحله بعد بسته به نوع رنگ شال پته خط های ابتدایی طرح را به صورت دوخت زنجیره‌ای انجام می دهند به طور مثال اگر رنگ رومیزی پته قرمز باشد باید از نخ مشکی برای دور تا دور طرح استفاده کنیم معمولاً از رنگ نارنجی و یا زرد برای دور دوزی طرح های شال قرمز و سفید استفاده میشود .

بعد از دور دوزی طرح باید با بخیه های متفاوت طرح را پر دوزی نمایان گر شال پته و نخ های استفاده شده در آن از جنس پشم خالص هستند حتی رنگ هایی که این شال ها دارند رنگ های طبیعی باشند .

بنابراین برای شستن پته باید نهایت دقت را داشته باشید معمولاً پته را بعد ازدوخته شدن به خشکشویی ها می سپارند تا رنگ نخ های داخل پته درهم نشوند و نمای زیبای پته از بین نرود.

 

مدل های جدید رومیزی پته

توزیع و عرضه انواع رومیزی در سراسر کشور صورت می گیرد وفروشنده انواع برند ها را به نمایش گذاشته است و افراد می توانند آنها را انتخاب کنند .

تولید کنندگان سعی کرده اند با ایجاد تنوع در طرح و رنگ این محصولات را متناسب با سلایق گوناگون طراحی و تولید کنند .

امکان دسترسی به آنها برای تمامی افراد وجود دارد خرید و فروش این محصولات بسته به شکل و کیفیتی که دارند با قیمت های مختلفی صورت می گیرد و افراد بسته به مقدار هزینه ای که قرار است صرف کنند .

آنها را انتخاب می کنند تنوع در این محصولات زیاد است و با توجه به شکل و ظاهری که دارند طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند و امروزه شاهد تولید مدل های جدید تری از آن هستیم که سهم بالایی از فروش را به خود اختصاص داده اند .

جدید ترین مدل رومیزی پته سفید را می توان در ویترین های فروش ما مشاهده کرد که سعی کرده ایم بهترین و با کیفیت ترین نمونه های این محصول را در اختیار افراد قرار بدهیم خرید سفارشی رومیزی پته کرمان با قیمت ویژه امکان پذیر است و در صورت بروز هر گونه سوال می توان با مشاوران فروش در ارتباط بود و راهنمایی های لازم را دریافت کرد .

مراکز ارائه دهنده رومیزی پته

نمایندگی ها مراکز مغتبری هستند که می توان انتظار داشت که کالاهای اصل و با کیفیت تنها در این مراکز یافت می شود .

این نمایندگی ها در سراسر کشور آماده خدمت رسانی به مردم می باشند .

امروزه با پیشرفت های زیادی که به وجود آمده است این نمایندگی ها سعی کرده اند نمونه هایی را تولید کنند که با پیشرفت فناوری نوین مطابقت داشته باشد .

محصولات خود را در ابعائ و اندازه و طرح های متنوع تولید می کند.شرکت تعاونی پته هشت رنگ یکی از این نمایندگی های معتبر پته می باشد .

این شرکت با دوخت انواع پته مانند کوسن رومیزی های چهارگوش مربعی دایره ای بیضی مستطیل شکل در ابعاد و سایزهای مختلف،مشتریان زیادی جذب کرده است در این شرکت کارشناسان مجرب و ماهر در زمینه دوخت و فروش وجود دارد .

مشتریان عزیز می توانند با ثبت سفارش در سایت پته هشت رنگ و همچنین تماس مستقیم در هر ساعت از شبانه روز در تمام نقاط کشور محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.این شرکت رومیزی پته کرمان را به کشورهای همسایه صادر می کند .

این صادرات به اقتصاد کشور کمک شایانی می کند و باعث رونق کسب و کار نیز می شود. پته دوزی یکی از از هنر های اصیل ایرانی است که بسیار زیبا و هنرمندانه است و تولید کنندگان خلاق ایرانی این هنر را به نحو احسن به نمایش گذاشته اند و مردم در سراسر دنیا از آن استقبال کرده اند .

به همین دلیل است که این کالا را صادر می کنیم.در بازار خرید و فروش رومیزی پته می توان انواع طرح ها و شکل ها را مشاهده کرد.و این محصول به شیوه های گوناگون خرید و فروش می شود.افراد می توانند با توجه به سلیقه ای که دارند.این محصول را انتخاب کنند و سفارش دهند.

 

راهنمای خرید رومیزی اصل

شرکت های زیادی در ایران وجود دارند که به تولید رومیزی پته اصل و با کیفیت می پردازند.این شرکت ها تلاش می کنند که تا رضایت مشتریان را به دست آورند .

به همین دلیل محصولی را تولید می کنند که با کیفیت باشد.تلاش و کوشش این شرکت ها به این دلیل است که بتوانند.محصولات خود را با نازل ترین قیمت به مشتریان خود بدهند .

معمولا می توان رومیزی های باکیفیت و اصل در شرکت های ایرانی پیدا کرد معمولا رومیزی های با کیفیت قیمت بالاتری نیز دارند و بهترین رومیزی مسلما باید قیمت بالاتری داشته باشد .

برای خرید یک رومیزی باکیفیت و خوب نیاز به یک راهنمای خوب دارید هرچقدر کیفیت رومیزی بالاتر باشد قیمت آن نیز در بازار بالاتر می رود..و هر چه قدر کیفییت رومیزی پایین تر باشد قیمت آن پایین تر است .

این بستگی به مشتری دارد که بین کیفیت و قیمت یکی را انتخاب کند.ولی بهتر است که مشتری کیفیت را انتخاب کند.رومیزی باید ضخیم باشد و در برابر گرما و آتش مقاوم باشد.معمولا رومیزی هایی که نازک هستند کیفیت خوبی ندارند .

اگر قیمت رومیزی ای خیلی پایین بود.باید دانست که این رومیزی کیفیت اصل نیست.اما گاهی پیش می آید که رومیزی اصل با قیمت مناسب هم در بازار وجود داشته باشد.که شناخت این رومیزی ها بستگی به آگاهی مشتریان دارد.

خلاصه

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]رومیزی اصل و دارای کیفیت بالا قیمت بالایی دارد و به همین ترتیب رومیزی با کیفیت پایین قیمت پایین تری دارد.بنابراین مشتری باید خود انتخاب کند که کیفیت برایش مهم است یا قیمت.ولی ما پیشنهاد می دهیم که رومیزی ای انتخاب کند که اصل باشد . [/hwgold-dash]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا