پتهپته رومیزی

قیمت ویژه رومیزی پته سنتی

ابعاد رومیزی مستطیل

گوناگونی رومیزی مستطیلی از لحاظ ابعاد و اندازه بسیار بالاست و مراکز تولیدی این محصول را در ابعاد متنوع طراحی می‌کنند .

به همین دلیل متقاضیان خرید می‌توانند با توجه به ابعاد میز جلو مبلی، یک رومیزی مناسب و شیک را انتخاب نمایند. انتخاب رومیزی با ابعاد صحیح به بهتر شدن دکور خانه کمک می‌کند و ظاهری زیبا به میز می‌دهد تولید رومیزی جلو مبلی مستطیل با استفاده از پارچه‌های مختلف صورت می‌پذیرد. رومیزی مستطیل از مدلهای شیک و مدرن رومیزی است که با فضاسازی و دکوراسیون مدرن سازگاری بیشتری دارد و در طرحها و رنگهای متنوعی ارائه می‌شود .

بهترین مدل رومیزی پته

صادرات رومیزی جلو مبلی مستطیل، توسط شرکت پخش و فروش مستقیم انواع رومیزی صورت می‌پذیرد و محصولات زیبای ایرانی به کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی صادر می‌گردد .

پارچه‌های توری، پارچه ساتن،حریر، پارچه‌های چند تکه و رنگی، پارچه‌های گلدار و پارچه کتان از بهترین پارچه‌هایی هستند که می‌توان برای طراحی انواع رومیزی از آنها استفاده کرد. این پارچه‌ها در عین سادگی، امکان طراحی یک رومیزی زیبا و کاربردی را فراهم می‌آورند .

رومیزی مستطیلی از بهترین مدل رومیزی هستند که با استفاده از پارچه‌های مختلف طراحی می‌شوند. این ملزومات دکوراتیو در طرحها و رنگهای مختلفی تولید می‌شوند و زیبایی چشم نوازی دارند .

رومیزی جلو مبلی علاوه بر اینکه از میز محافظت می‌کند، در زیبایی فضا نیز موثر است. جنس پارچه رومیزی جلو مبلی نقش مهمی در ماندگاری و شکیل بودن آن دارد. برای طراحی رومیزی جلو مبلی می‌توان از پارچه‌های مختلفی استفاده نمود مرکز تولید کننده انواع رومیزی مستطیل، این ملزومات دکوراتیو را با بهترین جنس پارچه طراحی می‌کند تا ماندگاری و دوام بالایی داشته باشد و با استفاده مکرر یا شست و شو، رومیزی کیفیت و زیبایی اولیه خود را از دست ندهد .

از آنجا که انواع رومیزی در معرض رطوبت، مایعات و سایر مواد خوراکی هستند باید از پارچه‌ای دوخته و طراحی شوند که قابلیت شست و شو داشته باشد و لکه پذیری آن پایین باشد تا بتوان در موارد ضروری رومیزی را تمیز کرد یا شست و شو داد .

 


رومیزی جلو مبلی به نظر برخی افراد وسیله‌ای ضروری نیست، اما همین ملزومات کوچک به عنوان دکوری‌های تزیینی نقش مهمی را در تغییر فضا دارند و با انتخاب یک رومیزی با جنس و طرح مناسب، می‌توان به بهتر شدن طراحی داخلی کمک کرد .

رومیزی های پته یکی از سوغاتی های مهم شهرهای کرمان و اصفهان می باشند، که دارای قیمت های مختلفی هم بوده و اگر به صورت دستی تولید شده باشند، قیمت بیشتری هم دارند اما رومیزی های پته که در کارگاه ها با استفاده از دستگاه تولید شده‌اند قیمت مناسب تر دارند .

خرید و فروش رومیزیهای پته در مدل ها و طرح های متنوع در کشورمان بسیار گسترش یافته است این رومیزیها استفاده بسیار زیبا و جلوه گر می باشند و از فروش بالایی هم در کشورمان برخوردار می باشند و همچنین در میان افراد خارجی هم محبوبیت زیادی دارند .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا