پتهپته رومیزی

قیمت ویژه رومیزی با طرح های خاص

انواع رومیزی با طرح های متنوع

یکی از محصولات پرفروش پته که مشتریان زیادی دارد رومیزی پته می باشد .

عواملی مانند،چگونگی خرید رومیزی از تولید کنندگان به صورت جزئی یا عمده ،میزان کیفیت رومیزی روی قیمت ویژه رومیزی تاثیر دارد.برای اینکه از قیمت رومیزی های پته مطلع شوید .

رومیزی پته با طرح ها و رنگهای متنوع در کارخانه ها تولید می شود و به بتزار عرضه می شود و در اختیار خریداران عزیز قرار می گیرد .

مشتریان عزیز می توانند به سایت پته هشت رنگ مراجعه فرمایند.و در صورت انتخاب سفارش خود را از این شرکت دریافت کنند .

عرضه رومیزی پته در به صورت حضوری و غیر حضوری در بازار عرضه می شود.اگر مشتریان آن را به صورت حضوری خریداری کنند .در هزینه های موجود صرفه جویی کرده اند .

افراد به راحتی می توانند به آنها دسترسی پیدا کنند.رومیزی پته علاوه بر اینکه یکی از زیباترین تزئینات در دکوراسیون منزل به حساب می آیند .

از آن می توان به عنوان سوغات استان کرمان نام برد که افراد آن را به عنوان سوغات برای عزیزان خود می برند. بازار عمده رومیزی پته کرمان، انواع محصولات را با طراحی های خاص و منحصر به فرد در دسترس مشتریان قرار می دهد.تا این کالای با ارزش و زیبا به راحتی در دسترس عموم قرار گیرد .

طرح های سنتی رومیزی پته

پته یکی از هنرهای زیبای ایرانی است که توسط تولید کنندگان خلاق و خوش ذوق ایرانی به نحو احسن تولید شده است .

مردم سراسر ایران از این هنر زیبا استقبال کردند و این باعث شد صادرات این محصول تاثیر زیادی روی اقتصاد کشور داشت و باعث رونق اقتصادی کشور شد. که تولیدکنندگان پته این محصول زیبا را کل جهان صادر کردند .

به از روزگاران قدیم طرح های سنتی طرفداران بسیار زیادی داشته اند .

طرح هایی مانند طرح های ختایی،طرح های اسلیمی ساده ،طرح های سروی و طرح های بوته جقه از جمله طرح هایی هستند که استقبال زیادی از این طرح ها کرده اند.طرح هایی که امروزه خیلی مشتری دارند.طرح های گل اناری،گل های شاه عباسی،طرح های پیچک است .

این طرح ها زیبایی خاصی به رومیزی مدهد و تمام این طرح ها اشکال دایره ای، بیضی و مستطیلی به شکل گل و بوته هستند .

مراکز تولید کننده پته سعی کرده اند که با توجه به سلائق مشتریان در طرح و شکل رومیزی ها تغییراتی را ایجاد کنند.رومیزی ای با طرح و مدل های متنوع با رنگ های زیبا تولید می کنند .

افراد با توجه به سلائق خود رومیزی ها را انتخاب می کنند.رومیزی پته گرد یکی از مدل هلایی است که سهم زیادی از بازار را به خود نسبت داده است و مشتریان زیادی دنبال این مدل رومیزی هستند.

 

توزیع رومیزی پته در بازار اصفهان

امروزه به دلیل استقبال زیاد مردم اصفهان از رومیزی پته،تولید کنندگان و توزیع کنندگان معتبر این محصول را به دلیل ضرورت استفاده از آن و پرکار بودن و پر رونق بودن آن تولید می کنند .

خرید از این تولید کنندگان به روش های مختلفی انجام می شود تولید کنندگان پته این محصول را به مراکز توزیع معتبر موجود در سطح شهر اصفهان می‌فرستند تا در دسترس مشتریان قرار دهند و آن ها بتوانند انواع رومیزی ها را با قیمت مناسب تری خریداری کنند .

تولید کنندگان تلاش می کنند که رومیزی های پته را با بهترین کیفیت و بهترین پارچه و دوخت و با قیمت ارزان تولید کنند.آن ها این محصولات را به چند طریق انجام می شود .

روش اصلی که امروزه زیاد به چشم می خورد و با صرفه می باشد .

این است که خریدبه صورت مستقیم و به صورت عمده از طریق سایت می باشد.در این روش مشتری می تواند محصول مورد نظر خود را انتخاب کند و بعد به صوت اینترنتی محصول خود را سفارش دهد .

در مدت زمان کم سفارش خود را تحویل بگیرد.خرید محصول از طریق سایت بسیار راحت است و هزینه کمتری دارد.تولید کنندگان برای راهنمایی مشتریان خود کاتالوگ هایی را درست می کنند و در سایت قرار می دهند تا مشتریان به راحتی بتوانند کالای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

واحد فروش رومیزی بزرگ پته

بهترین و جدیدترین مدل های رومیزی پته را می توان در ویترین فروشگاه پته هشت رنگ مشاهده کرد.زیرا این شرکت سعی کرده است که بهترین و باکیفیت ترین نمونه های رومیزی پته را در اختیار مشتریان قرار دهد .

این محصول به دلیل جذابیت و زیبایی و تنوعی که دارد طرفداران زیادی دارند.این شرکت امروزه طرح های جدید و متنوعی از رومیزی را تولید کرده است .

رومیزی پته در انواع رنگ ها و نقش های متنوع، به فروش بالایی دست پیدا کرده اند. که سهم زیادی از بازار پته را به خود اختصاص داده است .

مرکز فروش رومیزی پته کرمان، بهترین و باکیفیت ترین محصولات را با قیمتی مناسب به مشتریان عزیز ارائه می دهد .

در فروشگاه پته هشت رنگ رومیزی پته به صورت عمده هم فروخته می شود و افرادی که به حجم زیادی از رومیزی پته نیاز دارند می توانند این روش را انتخاب کنند .

مراکز مهم و معتبر فروش رومیزی پته در تهران رومیزی ها را در سایز های مختلف و با کیفیت و قیمت های متنوع به فروش می رسانند و افراد با توجه به سلیقه و بودجه ی خود از این فروشگاه خرید می کنند .

این فروشگاه رومیزی های پته را در طرح ها و رنگهای متنوع در ویترین خود جای داده است تا افراد رومیزی مورد نظر خود را انتخاب کند و آن را خریداری کند .

فروشگاه پته هشت رنگ دارای سایت اینترنتی می باشد،و افرادی که تمایل به خرید این محصول را دارند .می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی پته هشت رنگ تنوع محصول و قیمت روز محصول را متوجه شوند .

 

انواع جدیدترین طرح ها برای رومیزی پته

رومیزی های پته با توجه به تنوع طرح زیادی که دارند دست مشتریان را برای یک انتخاب خوب و ایده ال باز گذاشته است .

این رومیزی ها یکی از بهترین و ایده ال ترین گزینه برای زیباتر شدن دکوراسیون منزل شما می باشد. به عبارتی رومیزی ها، تزییناتی زیبا و شکیل برای منازل هستند که با طرح و رنگ خود نظر افراد را به خود جلب می کنند .

این محصول طرفداران زیادی را به طرف خود کشانده است.این صنایع دستی منحصر به فرد و خارق العاده ، به روش سوزن دوزی تولید شده و با نخ های پشمی رنگی تزیین می شوند .

این هنر زیبا هنر دست بانوان توانمند و خلاق کشور ایران و به خصوص استان کرمان می باشد.رومیزی پته را به عنوان سوغاتی به شهرهای دیگر می برند .

جدیدترین طرح های رومیزی پته عبارتند از طرح ترمه که اولین طرح می باشد و این طرح از فروش بالایی برخوردار است.این محصول از مطرح ترین و پر طرفدارترین طرح های پته دوزی می باشند که کیفیت و رنگ بندی های مناسبی دارند، دومین طرح ،طرح رانر است که این طرح دارای طرح های متنوع است،و بر روی میزهای نهار خوری چوبی، جلا و شکوه زیبایی دارند .

سومین طرح،طرح قلمکار ممتاز می باشد.که بر روی انواع میزها زیبا و جذاب به نظر می آیند و جنس مرغوب و لطیفی دارند .

بهتر ایت بدانید که هر چه زینه پته سوزن بیشتری بخورد و نقش پته انبوه تر باشد،این پته ارزش و قیمت بالاتری دارد.بیشتر محصولات پته که دارای اشکال مدرن و زیبایی هستند به عنوان رومیزی استفاده می شوند .

خلاصه

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]رومیزی پته یک ایده ی زیبا و جذاب برای تزئین دکوراسیون منزل به حساب می اید.با توجه به تنوع رنگ و طرحی که این رومیزی ها دارند هر شخص می تواند این رومیزی ها را با توجه به سلیقه و بودجه خود انتخاب کرده و سفارش دهد.این رومیزی به دلیل اینکه طرفداران زیادی در داخل و خارج ایران دارد .باعث شده است که قسمتی از این رومیزی های باکیفیت به کشور های خارجی نیز ارسال شود. [/hwgold-dash]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا