پتهپته رومیزی

قیمت عمده پته رومیزی در بازار

قیمت پته رومیزی اصل در بازار سراسر کشور نرخ یکسانی ندارد. عوامل متعددی در قیمت اولیه و همچنین نوسانات این محصول تا رسیدن به دست مشتریان تاثیرگذار هستند. در این مقاله ضمن بررسی این موضوع، چگونگی خرید عمده انواع پته رومیز با بهترین کیفیت را آنالیز می کنیم. اگر به دنبال تامین کنندگان این محصول هستید، با ما همراه شوید.

قیمت عمده پته رومیزی در بازار

صفر تا صد تولید پته اصل

صفر تا صد تولید پته اصل پته یکی از قدیمی ترین هنرهای دستی مردمان استان کرمان است. زنان محلی با استفاده از نخ و سوزن های مخصوص طرح هایی خارق العاده را بر روی پارچه ها اجرا می کنند. امروزه با افزایش میزان تقاضا برای خرید محصولات پته دوزی شاهد افزایش تولید انواع پته در قالب کوسن، رومیزی، پشتی، سجاده، روسری، شال و حتی برخی مانتوهای سنتی هستیم.

برای این منظور ابتدا بر روی پارچه های طبیعی مانند پنبه ای و پشمی، با نخ هایی که از جنس پشم هستند و با رنگ های طبیعی آماده شده اند، طرح های مدنظر اجرا می شود. نخ های مورد استفاده در پته دوزی اصل عمدتاً به رنگ عنابی، زرد، سبز، مشکی، نارنجی و قرمز و آبی می باشند.

هر چقدر که کیفیت نخ بالاتر باشد، طرح نهایی نیز زیباتر خواهد بود. برای پته دوزی ابتدا طرح اولیه را روی پارچه طراحی می کنند تا سپس با سوزن های مخصوص آن را اجرا نمایند. برای این منظور در مرحله اول حاشیه های طرح زده می شود تا هنرمندان بدانند که شکل نهایی چگونه است.

بعد از اجرای حاشیه ها، با تلفیق رنگ های مختلف درون طرح نیز به صورت سوزن دوزی کاملاً با نخ های پشمی پر می شود. هر چقدر که دقت سوزن دوزی بالاتر باشد ظرافت پته و طرح نهایی نیز افزایش خواهد یافت.

سفارش عمده پته رومیزی ارزان

سفارش عمده پته رومیزی ارزان برای سفارش پته درجه یک، شناخت هنرمندان و استادکاران فعال در این حوزه اهمیت زیادی دارد. از آنجایی که پته دوزی به صورت محدود انجام می گیرد، برخی از افراد در قالب کارگاه های کوچک فعالیت مستمر داشته و از طریق خانم های هنرمند در این حوزه، طرح های سفارشی را انجام می دهند.

بنابراین اگر در حوزه صادرات پته رومیزی و دیگر محصولات تولیدی با این هنر دستی فعالیت دارید، برای تهیه مدل های جدید، نیاز به شناخت تامین کنندگان فعال در این حوزه خواهید داشت. فراموش نکنید که قیمت پته رومیزی متناسب با هزینه های جانبی و حجم کار انجام شده در هر پروژه متغیر است.

بنابراین در طول سال نیاز به استعلام قیمت و همچنین سفارش طرح های پرفروش از طریق مراکز توزیع این محصولات خواهید داشت. با توجه به برخی محدودیت ها در زمینه عرضه و فروش پته رومیزی ارزان برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این محصولات و خرید بدون واسطه آنها می توانید با مشاوران فروش این مرکز در تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا