پتهپته رومیزی

قیمت روز رومیزی پته در فروشگاه پته هشت رنگ

فروشنده اصلی رومیزی پته در کشور

یکی از این هنر دست ها که از دیر باز تا به الان مورد توجه و استفاده بوده است هنر پته دوزی است که دارای طرح های زیبایی است که پر از نقش های رنگارنگ است صنایع دستی ایران از شناخته ترین صنایع در جهان است که طرفداران بسیاردارد و هر فرد با سلیقه و با ذوقی خواهان این هنر دستی استرومیزی پته جزئیات بسیار مهم دکوراسیون شما است .

این رومیزی برای تنظیم فضای مکان (رسمی، غیررسمی)، قدرت تعیین انتظارات در مورد کیفیت پذیرایی را دارد .

آنها این قدرت را دارند که با کاهش صدای پس زمینه، بهبود شرایط بهداشتی و کنترل نشت و پاشش مایعات بهتر از میزهای خالی، راحتی مهمانان شما را افزایش دهند .

رومیزی شیک و زیبا می تواند تاثر مستقیمی بر زیبایی و جذابیت میز داشته باشد، متقاضیان فراوانی به دنبال خرید این محصول با قیمتی ارزان و کیفیتی درجه یک می باشند .

تمامی هزینه های جانبی و اصلی که صرف تولید، توزیع رومیزی پته دوزی کرمان می شود از جمله عواملی هستند که بر قیمت آن اثر گذار می باشند. هر چه هزینه‌ ها بیشتر باشد، قیمت رومیزی به مراتب بیشتر است .

از دیگر عوامل تعیین کننده و اثرگذار بر نرخ محصول قیمتی است که توسط رقبا با توجه به سطح کیفی، جنس محصول و ارائه می شود. نرخ بهره و تورم، رکود و رونق طبق شرایط اقتصادی کنونی، از عوامل موثر دیگر در تعیین این امر می باشند .

برای تهیه این محصول با قیمتی مناسب می توانید به فروش عمده رومیزی پته در بازار مراجعه کنید .

متقاضیان خرید این محصول می توانند برای اطلاع از قیمت مناسب رومیزی پته با کمترین هزینه و در اسرع وقت می توانند با مشاوران و کارشناسان این مرکز ارتباط برقرار نمایند تا علاوه بر بهره گیری از مشاوره رایگان، قیمت روز این محصول را استعلام نمایند .

اطلاعاتی در مورد رومیزی پته

در انتخاب رومیزی پته باید به شکل و اندازه میز توجه کرد.تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید، همچنین در انتخاب طرح و شکل رومیزی باید به دکوراسیون منزلتان توجه نمایید و سعی کنید که با دکوراسیون منزلتان هماهنگ و متناسب باشد تا بتواند زیباتر به نظر برسد .

خوشبختانه تنوع بالای این محصول موجب شده است تا مشتریان از حق انتخاب بیشتری برخوردار باشند و بتوانند با هر نوع سلیقه و بودجه ای که دارند رومیزی مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری نمایند .

رومیزی پته انواع مختلفی دارد ولی پر فروش ترین پته رومیزی گرد، رومیزی پته خورشیدی است که طرح ها و نقش های سنتی زیبایی چون نقش گیاهی سنتی در آن نقش بسته است در رومیزی های گرد رنگ زمینه پته ها گاهی سفید است و گاهی قرمز لاکی با نقش های رنگی زیبا که معروف ترین نقش در پته درخت زندگی است که در بسیاری از پته ها از آن استفاده می شود کاربرد این رومیزی ها برای میز ها و عسلی ها است و زیبایی دو چندانی به وسایل منزل می بخشد .

مواد تشکیل دهنده رومیزی پته از پارچه ای به نام عریض و نخ های رنگی به نام ریس است .

برای دوختن این نخ ها به پارچه، از قبل طرحی برای دوختن روی پارچه کشیده می شود تا کار را برای دوزنده راحت تر کند و کار تمیز و بی عیب و نقص شود و نخ های رنگی با اصول خاص باید سر جای خود نشانده شوند .

رومیزی مناسب به خوبی می تواند میز شما را بپوشاند و در ضمن از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است و دقت نمایید که رومیزی را انتخاب نماید که به راحتی از میز ناهار خوری شما لیز نخورد .

پته ها از اندازه و سایز های مختلف دوخته می شود و هر کدام کاربرد مخصوص به خود دارند. پته ها انواع مختلفی چون رومیزی (گرد، چهار گوش، بیضی) ، تابلو ها، روپشتی، رو تختی، رو کوسنی دارند .

نکات مهم برای انتخاب رومیزی پته

انتخاب یک میز خوب بر رنگ ، الگو و بافت میز و دکوراسیون اتاق غذاخوری تأکید دارد. بهتر است طرحی انتخاب کنید که با عناصر مختلف اتاق هماهنگ باشد و رنگ های مشترک صفحات را برجسته کند .

به عنوان مثال ، برای خانه ای با فرشهای سنتی و دکوراسیون ساخته شده از مبلمان عتیقه ، میز با روشی شبیه بوش بسیار مناسب و زیبا است .

رنگها به تنهایی می توانند فضای میز را تغییر دهند. شناخت روانشناسی رنگها نیز می تواند تأثیر بسزایی در انتخاب رنگ میز داشته باشد .

رنگ های رسمی میزها سفید و برای میز های غیر رسمی رنگ عاجی است. رنگ دستمال سفره را با رنگ سفره انتخاب کنید.: در مهمانی های خانوادگی می توان .

ترکیب مناسبی از رنگ ها را با یکدیگر و با غذا انتخاب کنید.رنگ های سرد مانند رنگ آبی و سبز به زیبایی با یک نعلبکی خاکستری ترکیب شده اند .

رنگ های گرم مانند زرد و قرمز به همراه خاکی و قرمز با زرد ترکیبی زیبا و نشاط آور ایجاد می کنند. رنگ های خنثی مانند بژ ، برنز و عاج نیز به زیبایی با رنگ های خاکی ، قهوه ای و تیره جفت می شوند .

انتخاب رنگ سفره به عناصر دیگر میز مانند زیر بشقاب ، دستمال سفره ، شمع های تزئینی و معطر و بشقاب بستگی دارد.شاید از نظر شما انتخاب رومیزی آنقدر مهم نباشد در حالی که کاملاً اشتباه می کنید .

برای داشتن یک دکوراسیون و چیدمان زیبا ، ابتدا باید بتوانیم بهترین ترکیب تجهیزات را که قسمت مهمی در انتخاب یک رایانه رومیزی زیبا است ، انتخاب کنیم. بافت های صاف به خوبی با سطوح صاف مانند ظروف سفالی ، ظروف نقره ای و موارد فولادی مطابقت دارند .

پارچه هایی با بافت آزاد صمیمی تر و سازگارتر با ظروف “سفالی” مانند سرامیک یا سنگ هستند. از نظر روانشناسی ، نشستن کنار میزی که به خوبی تزئین شده و به زیبایی تزئین شده باشد باعث می شود افرادی که دور آن میز می نشینند در وجودشان احساس آرامش داشته باشند ، بنابراین اگر به دکوراسیون و زیبایی خانه خود اهمیت می دهید. وزن بصری جدول به اندازه اتاقی که در آن است بستگی دارد .

انتخاب میز تحریر مناسب می تواند فضایی را که میز در اتاق اشغال می کند به راحتی پنهان کند یا آن را با وضوح بیشتری نشان دهد .

به دنبال تمام نکاتی که بیان شد، رومیزی پته با توجه به طرح های متنوع و رنگارنگی که دارد، می تواند بهترین انتخاب باشد.به دلیل طرح و رنگهای متنوع می توان با هر دکوراسیون و سلیقه ست شود .

قیمت رومیزی پته در سال ۹۹

رومیزی پته این هنر زیبا به دلیل زیبایی، منحصر به فرد و کیفیت بسیار بالا بسیار مورد پسند کشورهای دیگر نیز هست و صادرات آن به اقصی نقاط کشور انجام می گیرد .

و خرید رومیزی پته گرد در سال ۹۹ به بیشترین میزان خود در سال های قبل رسیده است و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است .

فروشنده اصلی رومیزی پته در کشور مجموعه ما فروشنده اصلی انواع رومیزی پته به خصوص فروشنده رومیزی پته درجه یک در کل کشور پهناور مان ایران می باشد .

در صورت نیاز به این رومیزی ها و یا استعلام قیمت و برای سفارش این محصولات با شرکت تعاونی پته هشت رنگ تماس حاصل نمایید.

خلاصه

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]شرکت تعاونی پته هشت رنگ یکی از تولید کنندگان معتبر پته می باشد.این شرکت رومیزی پته را با بهترین کیفیت تولید و در سراسر کشور عرضه کرده است. [/hwgold-dash]

 

نوشته های مشابه

‫12 دیدگاه ها

  1. سلام وقتتون بخیر من از این رو میزی ها برای رستورانم میخواستم اگ تعداد بالا سفارش بدم تخیفی هم در نظر میگیرید؟ارسال به شمال کشور هم دارید؟

    1. سلام خانم حبیب پور عزیز
      برای اطلاع از قیمت و پاسخ سوالتان، لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  2. با سلام
    این پته های هشت رنگ واقعا قشنگ هستند وبه خوبی از ترکیب رنگها استفاده شده حتما با مشاورین شما تماس میگیرم وخرید میکنم
    راستی به صورت نمایندگی هم میتونیم از شما خرید کنیم ودر منطقه خودمون این هنر کرمانی های عزیز رو به همه معرفی کنیم؟

    1. سلام خانم ذاکر عباسعلی عزیز
      برای پاسخ سوالتان، لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  3. باسلام من قبلا از محصولات متنوع شما خریداری کردم و راضی هستم، می خواستم محصول رو میزی شمارا با تعداد بالا سفارش بدم، چه کار باید انجام بدم؟

  4. سلام شما به کدام شهرها بیشتر ارسال دارید؟ من در شهر کوچکی زندگی میکنم خواستم ببینم به همه مناطق ارسال دارید؟ و اینکه اگر بخوام مدل های بیشتری رو ببینم پیچ یا کانال دارید؟ ممنون

  5. رستوران سنتی دارم از این رومیزها میخام سفارش بدم برای میزهای دو نفره و چند نفره قیمت چند و اینکه چه رنگهایی موجود دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا