پتهپته رومیزی

قیمت بهترین پته رومیزی رانر

قیمت بهترین پته رومیزی رانر بر اساس کیفیت جنس و سایر ویژگی های آن تعیین می گردد؛ به عنوان مثال سایز و طرح، همچنین تنوع رنگ به کار رفته در رومیزی رانر بر قیمت آن تاثیر می گذارند. اما سوای از نوع و جنس رومیزی، نحوه خرید پته رانر نیز تا حدودی مهم بوده و از عوامل موثر بر قیمت آن به شمار می رود؛ به طور کلی بهترین پته ها از کیفیت بالا و زیبایی برخوردار بوده و در صورت انتخاب روش مناسب می توان آنها را با قیمت نسبتاً ارزان تهیه کرد.قیمت بهترین پته رومیزی رانر

شناخت انواع بهترین پته رومیزی

شناخت انواع بهترین پته رومیزی پته دوزی از جمله هنرهای سنتی ایرانی بوده و اصالت آن به استان کرمان بر می گردد؛ در واقع رومیزی ها و سایر لوازم پته در زمره سوغاتی های مهم کرمان قرار گرفته و جایگاه ویژه ای نزد مردم به خصوص هنر دوستان دارند.

جهت شناخت بهترین ارقام پته رومیزی، قبل از هر چیز باید گفت که به طور کلی پته، پارچه ای است که سطح آن به واسطه طرح خاص و نخ های رنگی پوشیده شده است. یکی از مهم ترین کاربردهای این هنر، تهیه انواع رومیزی پته است؛ این رومیزی ها در ابعاد و مدل های گوناگون طراحی شده و ممکن است، از نوع پته رومیزی بزرگ، کوچک یا متوسط باشند.

در ادامه مطلب بالا باید اضافه نمود که انواع مختلف پته رومیزی، ممکن است؛ دایره ای، مستطیلی، مربعی، بیضی و … باشند؛ شایان ذکر است که رانر، نمونه خاصی از رومیزی است که طول آن نسبت به عرض آن زیاد بوده و برخلاف سایر رومیزی ها کل سطح میز را نمی پوشاند؛ بلکه در وسط آن قرار می گیرد؛ این رومیزی، جایگاه ویژه ای در سبک دکوراسیون مدرن دارد.

شرکت تولید پته رومیزی رانر

شرکت تولید پته رومیزی رانر شرکت های تولید کننده پته رومیزی رانر یکی از بهترین و پر کاربردترین ارقام رومیزی را عرضه می کنند. همان طور که در قسمت قبل تا حدودی اشاره شد؛ رانر، نوعی رومیزی عریض است که برای انواع میز می توان از آن استفاده نمود؛ شرکت های تولیدی پته رومیزی، انواع رانر را در ابعاد گوناگون ارائه می دهند.

بدون شک مهم ترین مسئله ای که هر شرکت تولید پته رومیزی رانر باید به آن توجه کند، کیفیت محصول است؛ در این راستا انتخاب پارچه مرغوب و نخ باکیفیت بسیار مهم است؛ معمولاً پته دوزی بر روی پارچه های پشمی ضخیم انجام می شود؛ به همین علت رومیزی های پته، ماندگاری بالایی دارند.

علاوه بر کیفیت و دوام، شرکت های تولیدی پته رومیزی رانر به تنوع محصولات خود از نظر نقش، رنگ و ابعاد نیز توجه ویژه دارند؛ بی تردید انتخاب رانر به تا حد زیادی نوع میز و سلیقه افراد بستگی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا