پتهپته بقچه

قیمت باورنکردنی پته بقچه صادراتی

قیمت باورنکردنی پته بقچه صادراتی در مراکز تولید آن باعث شده است که مردم برای خرید این نوع پته به تولید کنندگان آن مراجعه کنند. تولید کنندگان پته بقچه این محصول را با قیمتی بسیار ارزان در اختیار مشتریان قرار می دهند از این رو مردم بیشتر ترغیب به خرید این پته بقچه ها از کارخانه های تولید آن می گردند. قیمت پته بقچه در کارخانه های تولید آن تقریباً نصف قیمت بازار می باشد.

قیمت باورنکردنی پته بقچه صادراتی

دلایل پرکاربرد بودن پته رنگی

دلایل پرکاربرد بودن پته رنگی پته دوزی یکی از هنرهای قدیمی و اصیل استان کرمان می باشد که بیشتر زنان و دختران این شهر از زمان های قدیم به پته دوزی مشغول می باشند و با این کار اجازه از بین رفتن هنر پته دوزی از اذهان مردم را نمی دهند و این هنر را در خاطر مردم ماندگار می کنند. پته دوزی شامل پته بالش، روتختی پته، رومیزی پته و … می باشد که مردم زیادی به خاطر علاقه به این هنر اصیل این محصولات را خریداری می کنند. حال سوال این است که دلایل پرکاربرد بودن پته رنگی چیست؟

  • یکی از دلایلی که پته رنگی کاربرد زیادی را دارد این است که این پته های رنگی باعث زیبایی دکوراسیون منزل می گردند، این پته ها در هر مکان و فضایی که مورد استفاده قرار گیرند باعث زیبایی و جذابیت آن فضا می شوند، از آن جایی که مردم کشور ما به زیبایی منازل خود اهمیت زیادی را می دهند این پته های رنگی را بیشتر خریداری می کنند.
  • پته ارزان رنگی باعث شده است که مردم بیشتر به خرید این محصول روی آورند و آن را نسبت به پته های ساده بیشتر خریداری کنند. پته های رنگی اگر از مراکز معتبر خریداری شود کیفیت بیشتری را دارند و در همه مکان ها قابلیت استفاده را دارند. پته رنگی به نسبت پته های ساده ارزان تر هم به فروش می رسند.

تامین عمده پته بقچه صادراتی

تامین عمده پته بقچه صادراتی تامین عمده پته بقچه صادراتی از طریق مراکز تولید آن باعث شده است که مردم به راحتی این محصول را به دست آورند، پته هایی که به مناطق مختلفی ارسال می گردند مبدا آن شهر کرمان می باشد، البته ناگفته نماند که نه تنها در کشور ما پته ها فروش بالایی را دارند بلکه کشورهای خارجی زیادی هم متقاضی دریافت این پته ها می باشند. نرخ ترخیص کاری پته هایی که در گمرگ به صاحبان آن تحویل داده می شوند کمی بالا بوده ولی پته ها هم این روزها قیمت خوبی را دارند و به خاطر وجود مشتریان زیاد تولید کننده مجبور است که تلاش خود را بیشتر کرده و تولید بیشتری را داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا