پتهپته کوسن

قیمت انواع پته کوسن گرد با بهترین کیفیت

پته کوسن گرد با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت بازار به صورت محدود عرضه می شود. از آنجایی که تولید این نوع کوسن ها به صورت اختصاصی توسط هنرمندان فعال در حوزه پته دوزی انجام می گیرد، همواره شاهد روند افزایشی قیمت فروش این محصولات در نقاط مختلف کشور هستیم. به همین علت نیز راهکارهای سریع و ارزان را برای خرید انواع کوسن پته دوزی ارائه خواهیم کرد.

قیمت انواع پته کوسن گرد با بهترین کیفیت

صفر تا صد تولید پته درجه یک

صفر تا صد تولید پته درجه یک برای تولید انواع پته درجه یک، کیفیت مواد اولیه اهمیت زیادی دارند. برای این منظور ابتدا باید پارچه و نخ مناسب همراه با سوزن های حرفه ای فراهم شود. انواع پارچه پشمی و پنبه ای با ضخامت مناسب بهترین انتخاب برای پته دوزی هستند. چرا که در برابر عوامل محیطی مقاومت زیادی داشته و تراکم آنها نیز نسبت به دیگر انواع پارچه های مصنوعی بیشتر است.

امروزه از انواع نخ طبیعی و مصنوعی برای اجرای طرح های پته دوزی استفاده می شود اما نخ های پشمی ساخته شده از پشم گوسفند، بهترین و باکیفیت ترین نمونه های موجود در بازار هستند. رنگ زمینه پارچه نیز عامل مهمی در هر چه زیباتر شدن پته تولیدی است. پارچه های سفید، قرمز و سورمه ای و سبز بیشترین طرفداران را برای پته دوزی دارند.

هنرمندان فعال در این حوزه بعد از تهیه پارچه مناسب، طرح اولیه را با استفاده از شابلون های آماده روی آن اجرا می کنند. سپس با استفاده از سوزن و نخ های مخصوص طرح نهایی را گلدوزی می کنند. هر چقدر که ابعاد طرح بیشتر باشد، میزان نخ مورد استفاده نیز افزایش می یابد. بنابراین قیمت پته دوزی متناسب با متراژ پارچه مورد استفاده و سختی اجرای طرح متغیر است.

پخش مستقیم پته کوسن گرد درجه یک

پخش مستقیم پته کوسن گرد درجه یک انواع پته کوسن معمولاً در ابعاد 40*40 و 50*50 طراحی و تولید می شوند. کیفیت این کوسن ها تحت تاثیر ظرافت دوخت و همچنین جنس پارچه و نوع نخ متغیر است. مدل های گرد و طرح دار نیز به علت سختی اجرای آنها دارای قیمت و نرخ فروش بیشتری می باشند.

برای طراحی و دوخت پته رومیزی، در نظر گرفتن میزان تقاضای بازار و همچنین طرح های پرفروش اهمیت زیادی در جلب رضایت مشتریان دارد. خریداران عمده می توانند از طریق هنرمندان محلی در استان هایی مانند کرمان، بهترین و جدیدترین مدل های پته کوسن گرد را خریداری کنند.

با توجه به محدودیت عرضه این محصولات در برخی نقاط کشور، خریداران و علاقه مندان به هنر پته دوزی می توانند به صورت آنلاین و از طریق فروشندگان این مرکز، سفارشات مدنظر خود را با قیمت پخش مستقیم خریداری کنند. امکان استعلام قیمت های روز و ارسال بدون واسطه سفارشات عمده و تکی برخی از خدمات آنلاین فروشندگان این مرکز هستند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام و خسته نباشید خدمت مجموعه پته هشت رنگ، می خواستم بدونم می تونیم این کوسن هارا با ابعاد بیشتر سفارش بدیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا