پتهپته صادراتی

قیمت انواع پته صادراتی درجه یک

پته یک هنر زیبا و قدیمی است که از زمان‌های قدیم وجود داشته است و دارای طرح و رنگ های مختلف است و به عنوان یک زیر انداز استفاده می شود و یک نوع صنایع دستی به حساب می آید. قیمت انواع پته صادراتی درجه یک را می توان از تولید کنندگان آن پرسید و خریداری کرد.

قیمت انواع پته صادراتی درجه یک

نکات مهم در تولید پته اصل

نکات مهم در تولید پته اصل برای درست کردن پته ابتدا عرض آن را به اندازه لازم بریده و سپس آن را با هنر دست طراحی می کنند زنان عشایر و روستایی این کار را درمنزل انجام می دهند و به عنوان یک صنایع دستی به حساب می آید و طرفداران زیادی دارد و طراح های ماهری از حیواناتی مثل شکار، پلنگ بر روی آنها طرح می زنند.

پته دوزی یک نوع هنر سنتی می باشد و دارای رنگ بندی های مختلف هستند و نقش های متفاوتی دارند و هرکس متناسب با سلیقه خود می‌تواند انتخاب کند و آن را در منزل خود به جای فرش استفاده کند و خیلی شیک می باشد تولید پته به صورت خانگی، صنعتی توسط دستگاه ها صورت می گیرد که در روش خانگی زنان و دختران بیشتر این کار را انجام می دهند اما در روش صنعتی توسط دستگاه تولید کننده آن درست می شود و به صورت عمده تولید می‌شود و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌ گیرد.

خرید ارزان پته صادراتی عمده

خرید ارزان پته صادراتی عمده پته صادراتی از رنگ و طرح های مختلف وجود دارد و با نخ و کیفیت و رنگ های طبیعی درست می شود و به عنوان صنایع دستی به کشورهای دیگر صادر می شود و طرفداران زیادی در دنیا و جهان دارد و از آن به عنوان زیر انداز یا هنر دست به دیوار منزل خود می‌زنند و توجه زیادی را به خود جذب می کند و بیشتر نقش های طبیعی از طبیعت بر روی آن می‌زنند و عمدتا در مسافر خانه ها از آن استفاده می شود و خیلی شیک هستند و جنس مواد اولیه آن ها عالی است.

خرید ارزان پته صادراتی عمده را می‌توان از طریق سایت های اینترنتی انجام داد و خیلی بصرفه می باشد و در هزینه ها صرفه جویی کرد و یک خرید بی واسطه را انجام داد و دست دلالان و واسطه گرها را حذف کرد. قیمت پته در ایران خیلی مناسب است و مصرف کنندگان می توانند آن را خریداری و استفاده کنند که یک هنر زیبا است و جزء صنایع دستی محسوب می شود. آن را از پشم طبیعی گوسفندان درست کرده و طی مراحلی آن را به نخ تبدیل کرده بعد با آن انواع پته را در اندازه و سایز های مختلفی درست می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا