پتهپته رومیزیپته رومیزی چهار گوشپته رومیزی عسلیرومیزی پته گرد کوچک

قیمت استثنایی رومیزی پته سفید درجه یک

برای این که بتوانید رومیزی پته سفید با کیفیت عالی و درجه یک در طرح ها و رنگ های مختلف را با قیمت مقرون به صرفه و استثنایی خریداری کنید بهترین راه این است که این محصول را به صورت عمده تهیه کنید در خرید عمده این محصول قیمت آن به مراتب نسبت به خرید جزئی پایین‌تر است.

عرضه بی نظیر رومیزی پته سفید با کیفیت

پته نوعی کار هنری است که به وسیله سوزن روی پارچه هایی از جنس پشم ایجاد می شود.

از مزیت های استفاده از رومیزی پته سفید این است که بیشتر جنبه تزئینی و کاربردی دارد.

مواد اولیه که در سوزن دوزی یا پته استفاده می شود، طبیعی هستند و معمولاً رنگ آمیزی می شوند. رنگ آمیزی آنها دو شکل صورت می گیرد. یکی به صورت گیاهی و دیگری به صورت جوهری است.

معمولاً در پته از طرح های مختلف به خصوص طرح های سنتی استفاده می شود و جلوه ای زیبا دارد. یک هنر زیبا و شناخته شده است که بر روی انواع رومیزی ها از در رنگ های مختلف، با طرح های گوناگون ایجاد می شود.

عرضه رومیزی پته سفید همانند انواع دیگر رومیزی ها، به دو روش حضوری و اینترنتی صورت می گیرد.

در عرضه رومیزی پته سفید معمولاً بی نظیرترین جنس و با کیفیت ترین آن ارائه می شود. از آنجایی که بر روی پارچه های مختلف که قابل استفاده به عنوان رومیزی هستند، پته دوزی می شود. مرغوبیت جنس آنها باید زیاد باشد تا بتوان بر روی آنها طرح برجسته زد.

مزیت استفاده از رومیزی پته سفید

قبل از اینکه با مزیت استفاده از رومیزی پته سفید آشنا شوید، لازم است بدانیم پته چیست و اطلاعاتی در زمینه رومیزی پته سفید به دست آوریم.

انواع رومیزی سفید پته معمولاً در منازل اعیانی به عنوان تزیینی مورد استفاده قرار می گیرند و می توان انواع رومیزی ها با جنس های مرغوب را با این هنر زیبا طراحی کرد و طرح های خاصی بر روی آنها ایجاد کرد.

از مزیت های استفاده از رومیزی پته سفید این است، به هنگامی که از رومیزی استفاده می شود نه تنها جلوه ای خاص به ظاهر میز و دکوراسیون منزل می دهد، بلکه سبب محافظت و نگهداری از قسمت روی میز شده و دیگر نمی گذارد آسیبی به میز وارد شود.

رومیزی های پته سفید در صورتی که از جنس مرغوب و با کیفیتی برخوردار باشند، قابل استفاده به عنوان تزیین هستند، در غیر اینصورت نوع معمولی آن ها به عنوان سفره دم دست استفاده می شود.

مزیت رومیزی پته، طبیعی بودن جنس آن است و در طرح آن که به آن سوزن دوزی نیز گفته می‌شود، هیچگونه مواد شیمیایی به کار برده نشده است.

همانطور که اشاره کردیم، رنگ ‌آمیزی آن‌ها نیز به صورت گیاهی صورت می گیرد. انواع رومیزی ها دارای طرح های برجسته و ساده می باشند. طرح برجسته آنها از نظر قیمتی گرانتر از نوع پته دوزی ساده می باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا