پتهپته کرمانی

قیمت استثنائی پته کرمانی صادراتی

فروشندگان و عرضه کنندگان بسیاری در زمینه فروش پته کرمانی اصل فعالیت می کنند. اما از بین هزاران فروشنده فقط عده ی کمی با قیمت استثنایی این محصول را به فروش می رسانند. قیمت پته کرمانی صادراتی از قیمت محصولاتی که در بازار های داخلی به فروش می رسد، خیلی بالا تر است. اما هنگامی که با قیمت استثنایی به فروش می رسند؛ مناسب تر هستند و می توانند مشتریان بیشتری را به خود جلب کنند. به همین خاطر برخی از فروشندگان برای این که بازار فروش شان از سود بیشتری برخوردار باشد؛ محصولات شان را با قیمت استثنایی به فروش می رسانند.

قیمت استثنائی پته کرمانی صادراتی

همه چیز درباره هنر اصیل ایرانی پته دوزی

همه چیز درباره هنر اصیل ایرانی پته دوزی محصولاتی که به وسیله هنر های اصیل ایرانی زینت داده شده اند؛ دارای زیبایی و جذابیت های شگفت انگیزی هستند. به همین خاطر تولید کنندگانی که در صنایعی مانند منسوجات و پوشاک فعالیت می کنند؛ در تلاشند، که با بکار گیری از زیبایی و هنر محصولات به روز تری تولید و به بازار عرضه کنند.

ایران، کشوری متمدن است. به همین خاطر از هزاران سال پیش مردمانش به دنبال کسب دانش و هنر بوده اند. آن ها توانستند، با یاد گیری هنر های بسیار، محصولات زیبایی تولید و به کشور های مختلف صادر کنند و از این راه درآمد خوبی به دست بیاورند.

پته دوزی کرمان یکی از هنر های اصیل ایرانی می باشد. این هنر توانسته تا به امروز نیز پا برجا بماند و با پیشرفت در علم و تکنولوژی جایگاه خود را در صنایع از دست ندهد. پته دوزی، نوعی رو دوزی می باشد.

این هنر به وسیله ی نخ های ابریشمی و طبیعی انجام می شود. از آن جایی که پته دوزی نوعی رو دوزی است؛ می توان بر روی تمامی محصولات آن ها قرار داد و زیبایی آن ها را چندین برابر کرد. امروزه مهندسان در تلاش اند، دستگاهی تولید کنند، که بتواند هنر پته دوزی را انجام دهد.

با این که دستگاه های مختلفی تولید شده اما هنوز هم محصولات پته ای که توسط اشخاص هنرمند تولید شده است؛ دارای زیبا و جذابیت بیشتری می باشد. به همین خاطر افراد سعی می کنند، با یاد گیری این هنر، کسب درآمد کنند.

زیرا هم می توانند با فروشش، سود و درآمد بالایی به دست بیاورند و هم این که با تولید و فروش آن در سراسر بازار های داخلی و خارجی می توانند هنر و فرهنگ اصیل ایرانی را رواج دهند و هم چنین از فراموش شدن این هنر جلوگیری می کنند.

چه عواملی بر کیفیت پته موثر است؟

چه عواملی بر کیفیت پته موثر است؟ روز به رو با گذر زمان محصولات پته ی شیک و به روزی وارد می شود. هر کدام از این محصولات دارای مشتریان و طرفداران خود هستند. در هیچ زمان و دوره ای این محصولات زیبا مشتریان خود را از دست نمی دهد. چرا که محصولات پته دارای نقش و نگار های گوناگون هستند.

به همین خاطر می توانند تمامی افراد جامعه را با هر سلیقه ای به خود جلب کنند. هر چه محصولاتی که با هنر تپه دوزی ترکیب شده است، از کارایی و زیبایی بالا تری برخوردار باشد؛ مطمئنا مشتریان و طرفداران بیشتری را به سوی خود جذب می کنند.

عوامل و مشخصات گوناگونی بر روی کیفیت پته ها تاثیر گذار است. به همین علت تولید کنندگان باید به این عوامل توجه کنند؛ تا محصولاتی با کیفیت وارد بازار کنند. یکی از این مشخصات، مواد اولیه مورد استفاده می باشد.

اگر مواد اولیه دارای خلوص بالا نباشد، مطمئنا محصول نهایی در درجه بالا قرار نمی گیرید. زیرا چه از نظر ظاهر و چه از نظر کیفیت در درجه ی بالا نمی باشد. در درجه بالا نبودن، یعنی بافت محصول خوب نیست.

بافت محصول خوب نباشد، تنها عواقبی که در بر دارد؛ این است که مشتری ای را به سوی خود نمی کشاند و اگر مشتری جلب آن نشود. تنها به ضرر تولید کننده می باشد. چرا که مجبور است، با ضرر های مالی فراوان از این حوضه بیرون بیاید.

مشخصه ی دیگری که بر روی کیفیت محصول تاثیر گذار است؛ شخص تولید کننده می باشد. اگر شخص ماهری دست به تولید این محصول بزند؛ مسلما محصولاتی با کیفیت تولید می کند. پس در نتیجه محصولات تولیدی اش از کیفیت بالا برخوردار است.

همواره در بازار محصولاتی که توسط چنین افرادی تولید می شوند؛ در بازه ی زمانی کوتاهی به فروش می رسد. اما اگر تولید کننده فردی نابلد باشد و تنها برای فروش و کسب درآمد این محصول را تولید کند؛ مطمئنا از کیفیت محصولات تولیدی اش غافل می شود. در نتیجه محصولات پته اش در کیفیت پایین وارد بازار می شود.

مهم ترین ویژگی های سرویس پته

مهم ترین ویژگی های سرویس پته هنر پته دوزی، در صنعت های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از این صنایع، صنعت تولید ظروف می باشد. تولید کنندگانی که در زمینه ی تولید انواع ظروف ها مشغول به فعالیت هستند؛ بیشتر سعی می کنند، با بهره گیری از این هنر سرویس های گوناگون تولید کنند.

زیرا هر چه محصولات شان به صورت سرویس به فروش برسد. آن ها از تولید این محصولات سود بیشتری به دست می آورند. سرویس های پته دارای ویژگی های مختلفی هستند. یکی از این ویژگی ها این است که، در برگیرنده ی هنر اصیل ایرانی هستند.

دیگر ویژگی این محصول زیبا این است که موجب می شود، اگر شما چندین ظرف داشته باشید که با هم دیگر هماهنگ نیستند؛ آنها را با هم دیگر به وسیله ی پته هماهنگ سازید. هم چنین این محصول باعث شده آب و چای در سرویس های چای خوری گرم بماند و شما بتوانید تا ساعت های طولانی از آن استفاده کنید.

مشخصه ی دیگر سرویس های پته این است که، به علت طرح و نقش زیبای شان مناسب برای مصرف در مراسمات مهم باستانی مانند یلدا و عید نوروز می باشند. شما می توانید با این محصولات دیزاین زیبایی برای روز های مهم تان به وجود آورید.

خرید مستقیم پته کرمانی صادراتی

خرید مستقیم پته کرمانی صادراتی خرید مستقیم پته کرمانی صادراتی در تمام فروشگاه ها و مراکز خرید معتبر شهر کرمان انجام می شود. مشتریان می توانند در این مکان ها بهترین و با کیفیت ترین پته نگین دوزی بته جقه، رومیزی پته طرح گل، پته قندان زرد و… را با قیمت مناسب خریداری کنید.

در خرید مستقیم قیمت تمام محصولات از جمله قیمت بالش لوله ای پته مناسب است. به همین خاطر همیشه افراد ترجیح می دهند، محصولات پته را به صورت مستقیم خریداری کنند؛ تا مجبور نباشند، بابت هر کدام مبلغی گزاف بپردازند.

خرید و فروش این محصول تنها در شهر کرمان برای ساکنان همان شهر امکان پذیر است. اما برای دیگر هموطنان سخت و دشوار می باشد. به همین دلیل تولید کنندگان سعی می کنند، محصولات شان را در دیگر مراکز و فروشگاه ها نیز پخش کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا