پته

قیمت استثتایی جانماز پته اصل

جانماز پته هنری خارق العاده

جانماز هایی که به وسیله ی دستان هنرمند های پته دوز خلق می شوند به قدری زیبا و چشم نواز هستند که هر کسی را مجذوب خود میکنند. پته دوزی و محصولات حاصل از آن نیز یکی از توجه بر انگیز ترین هنر های اصیل ایرانی ها محسوب می شود. پته دوزی در واقع به فرایندی اطلاق می شود .

که طی آن افراد با استفاده از یک سری ابزار آلات و نخ های مخصوص روی پارچه های ضخیمی به نام عریض، نقش و نقوشی از انواع و اقسام بته ها، گل ها و … پیاده سازی می کنند .

انجام این فرایند نه تنها مستلزم تجهیزات و متریال مخصوصی است، بلکه می بایست توسط افراد ماهر و متخصص در این حوزه انجام شود. کشور ما ایران از جمله کشور هایی است که سرشار از هنر های اصیل و متنوع می باشد .

هنر هایی که هر کدام به نوبه ی خود خصوصیات و زیبایی های خارق العاده ای دارند. از این هنر خارق العاده در زمینه ی تولید کالا های متنوعی بهره برداری می شود که یکی از پر طرفدار ترین ها، انواع جانماز پته دوزی شده با دست است.

شناسایی جانماز کوچک پته

جانمازهای کوچک به شکلی ساخته شده اند که فقط مهر و تسبیح در آن قرار می گیرند و دارای ابعادی حدود سی سانتی متری هستند که عده ای از این نوع استفاده می کنند .

در بسیاری از جانمازها طرح محراب نیز به کار رفته است که کاملا با مقوله نماز هماهنگی دارد به طوری که از گذشته های دور محراب و نماز همواره در کنار هم به کار می روند .

نمونه های بزرگتر جانماز پته به گونه ای است که محل نشیمنگاه و سایر قسمتهای بدن نیز به خوبی پوشش داده می شود که قطعا حس و حال بهتری را ایجاد می کنند. معمولا طرحهایی که بر روی جانماز دیده می شود مربوط به اماکن مذهبی نیز می شود و زمانی که فرد با کمک آن نماز می خواند احساس بهتری پیدا خواهد کرد.

چگونگی خرید جانماز پته اصل

تقریبا تمام کسانی که نماز به جای می آورند باید یک جانماز مناسب در اختیار داشته باشند زیرا در طول شبانه روز باید بارها از آن استفاده کنند انواع مدل جانماز ساده می تواند در اندازه های مختلفی تولید شود که هر کدام از آنها طرحهای زیبایی دارند و حس معنوی نماز را تقویت می کنند .

جنس پارچه در جانماز یکی دیگر از عواملی است که در تقسیم بندی آنها نقش دارد و معمولا پارچه هایی که دارای طرح ترمه هستند بیشتر محبوب و شناخته شده می باشند .

جانمازهایی که از الیاف طبیعی مانند نخها ساخته شده اند دارای بافت مقاومتری هستند و می توان تا سالهای زیادی از آنها بهره مند شد .

برای خرید جانماز پته کرمان، پس از آشنایی با انواع مرغوب و با کیفیت آن بهتر است از طریق یکی از مراکز فروشی اقدام کنید که در راستای جلب رضایت مطلوب مشتریان تمام تلاش خود را می کند .

اگر به مراکز فروش کرمان دسترسی ندارید به هیچ وجه نگران نباشید، چرا که وب سایت فروش ما با تهیه ی مرغوب ترین نمونه ها از جانماز پته کرمان، بستر بسیار مناسبی در اختیار تقاضا کننده ها قرار داده است .

اگر قصد خرید جانماز های پته بافی را دارید در ابتدا لازم است بدانید از آن جا که این هنر بی نظیر متعلق به استان کرمان است، شما می توانید مرغوب ترین ها را از این استان تهیه کنید .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا