پته

فروش پته کوسن سفید

کوسن پته هدیه ای ارزشمند

کوسن پته یکی از محصولات زیبای پته است .که با طرح و نقش های رویایی که دارد می تواند هدیه ای بسیار زیبا و دوست داشتنی برای عزیزانتان و هر شخصی که به هنر علاقه دارد، باشد .

از زمانهای دور هدیه دادن یک سنت زیبا و پسندیده بوده است .

ایرانیان برای خوشحال کردن عزیزانشان به آنها هدیه می دادند. هدیه دادن صنایع دستی ایران علاوه بر بسیار خاص و ویژه بودن هدیه، به دلیل زیبایی های منحصر به فردی که در این کارهای هنری وجود دارد، به عنوان یک هدیه ی نفیس و با ارزش در نظر گرفته می شوند و از ارزش بسیار زیادی برخوردار هستند .

پته کوسن علاوه بر داشتن تمام این امتیازات، به دلیل داشتن طرح ها و نقش های رنگارنگ و بی نظیر خود که با دستان هنرمندان کرمانی و با در هم آمیخته شدن احساسات پاک آن ها دوخته شده است، لبریز از صفا بوده، از بعضی از کارهای ماشینی سنتی نما بسیار زیباتر و با ارزش تر است .

وسواس و دقتی که افراد در تهیه انواع سرویس خواب پته انجام میدهند تا یک خواب راحت داشته باشند.در خرید کوسن پته که طرح های زیبا و رنگارنگ و متنوعی دارد و مانند باغ گل می ماند .

همین دقت را دارند تا بهترین نوع کوسن را تهیه کنند .

چون با خرید بهترین نوع کوسن به خودی خود حس آرامش بخشی را به فرد هدیه می دهد.که بسیار ارزشمند است .

فروشگاه پته هشت رنگ انواع مدل های کوسن پته را چه از لحاظ طرح ها و نقش ها و چه از نظر کیفیت مواد به کار رفته در تهیه ی آن ها اعم از نخ و پارچه استفاده شده برای این پته ها در مجموعه ای بسیار ارزشمند جمع آوری کرده است .

به این صورت این فروشگاه پته شرایطی فراهم کرده ، تا علاقه مندان به محصولات پته به راحتی بتوانند محصولات پته خود را انتخاب و خریداری کنند .

دستان توانمند بانوان کرمانی طرحها ونقش های رویایی و رنگارنگ کوسن پته را خلق کرده است .

این طرح و نقش ها با نخ های رنگارنگی به نام ریس بر روی عریض دوخته شده اند. پارچه های پشمی که در رنگ های اصلی سفید و قرمز به عنوان زمینه مورد استفاده قرار می گیرند و با عنوان عریض معروف اند .

 

کوسن پته یکی از محصولات ارزشمند پته

کشور ایران سرشار از صنایع دستی زیبا است .

که زیبایی منحصر به فرد و طرفداران زیادی دارد.و توریست های زیادی سالانه صنایع دستی ایران را خریداری می کنند. کوسن پته، یکی از این صنایع دستی زیبا است که به دست هنرمندان ایرانی دوخته می‌شوند .

تنوع رنگ و طرح در پته‌ها بی‌نظیر است. در دوخت آن‌ها، دست هنرمند باز است و می‌تواند طرح‌های دلخواه خود را بدوزد و بفروش برساند.کوسن پته یکی از این صنایع دستی است.که در مبلمان خانه و هتل ها و رستوران های قدیمی کاربرد دارد .

و زیبایی چشم نوازی به مبلمان می بخشند. و به راحتی با مبلمان ست می شوند . متاسفانه سود جویانی در بازار وجود دارد که از عدم اطلاعات شما سو ء استفاده می کنند .

شما برای خرید کوسن پته باید آن را به خوبی بشناسید .

ما این پته را به شما معرفی می کنیم تا در خرید این آثار هنری با مشکل مواجه نشوید .

برای دوخت کوسن پته معمولا از عریض که از جنس پشم است استفاده می کنند.البته جنس پلاستیک آن هم در بازار است که کیفیت خوبی ندارد .

اصلا صلاح نیست که خریداری شود.هزینه عریض پشم نسبت به عریض پلاستیکی بیشتر است .

اما کیفیت آن بیشتر و عمر آن طولانی تر است .

جنس نخ های کوسن پته از پشم است.و رنگ نخ های کوسن پته به دو نوع گیاهی و شیمیایی تقسیم بندی می شود .

مدل‌های خارجی نیز علاوه بر مدل‌های ایرانی در بازار موجود هستند .

معمولا نخ‌های خارجی که رنگی طبیعی دارند، دارای کیفیت بالاتری هستند .

برای دوخت کوسن پته ابتدا کوسن را با نخ های زرد یا نارنجی خط دوزی می کنند و معمولا خط دوزی را از وسط طرح شروع میکنند و به حاشیه می روند .

بعد از خط دوزی کوسن را آب دوزی می کنند.در این مرحله داخل طرح هایی که دوخته شده را پر میکنند.تا زیباتر شوند .

در مرحله بعدی پتک چهار گوش می زنند .

که در این مرحله بین خطوطی که موازی دوخته شده را با پتک چهار گوش پر می کنند تا رنگ های خود را بهتر نمایان کنند.مرحله ی بعدی سیم کشی پتک چهارگوش است که در این مرحله اطراف پتک چهار گوش را پر می کنند .

که ظرافت دوخت پته ها را نشان می دهد .

در مرحله آخر پته را برگ میزنند که زیبایی پته را دو چندان میکند و بعد از دوخت دقت کنید .

که نخ های اضافی و نا منظم پشت دوخت پته با قیچی چیده شود .

سپس کوسن را شسته و اتو کنید. حالا که با کوسن پته آشنا شدید .

دیگر خرید کوسن پته آسان میشود.برای اینکه بدانید چگونه می توان یک پته با کیفیت پیدا کرد و کدام مغازه دارای پته مرغوب است .

به لطف گسترش اینترنت و یک جستجوی ساده می توان به فروشنده ی پته کوسن دسترسی داشته باشید و یا آدرس آن را پیدا کنید .

به طور کلی راه‌های زیادی برای خرید پته وجود دارد. ولی بهتر است که از مراکز معتبری خرید خود را انجام دهید. ما به شما فروشگاه پته هشت رنگ را پیشنهاد می‌کنیم .

همچنین انواع مختلف کوسن‌هایی که با استفاده از پته دوخته شده‌اند را عرضه میکند .

پته هشت رنگ امکان ارسال محصولات خود به شهرهای مختلف را فراهم کرده است .

 

خلاصه

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]کوسن پته یکی دیگر از محصولات پته کرمان است که خواهان زیادی دارد و یکی از محصولات کاربردی در منزل است که در زیبا سازی دکوراسیون منزل نقش به سزایی دارد . و علاوه بر منزل در هتل و رستوران های سنتی مورد استفاده قرار می گیرد . [/hwgold-dash]

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا