پته

فروش ویژه جانماز سبز پته

صادرات جانماز پته سبز

امروزه مردم زیادی در جهان مسلمان شده اند، به همین دلیل استقبال زیادی برای خرید جانماز وجود دارد. و ای باعث افزایش فروش انواع جانمازها شده است .

از میان جانمازها ،جانماز با رنگ سبز فروش بیشتری دارد و در میان جانمازها از رونق زیادی برخوردار است .

شرکت های معتبر تولید جانماز پته ، به تولید بیشتر جانماز پته سبز پرداخته است.شرکت های معتبر تولید پته این پته را به دلیل استقبال زیادی که از آن می شود، به بازارهای جهانی صادر می کنند .

شرکت تعاونی پته هشت رنگ نیز یکی از این شرکت های صادر کننده جانماز پته می باشد.و محصولات آن از کیفیت و قیمت مرغوبی برخوردار است .

که امروزه محصولات خود را به بازار های مختلف داخلی و خارجی با قیمت بسیار مناسب ارسال می کند .

برای خرید از این مجموعه کافی است با مشاور فروش شرکت تعاونی پته هشت رنگ ارتباط بگیرید و سفارشات خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت برای شما ارسال گردند.

دلیل محبوبیت جانماز پته سبز

جانماز پته سبز به دلیل محبوبیتی که دارد . در میان سایر جانماز ها از محبوبیت بیشتری برخور است.و تقاضای خرید این جانماز ها به نسبت سایر جانمازها بیشتر است .

زمانیکه طرح زیبای پته را روی جانماز طراحی می کنند.به دلیل ظرافت پته و زیبایی طرح های پته شکل بسیار جذاب و معنوی به جانماز می دهد .

این جانماز ها نه تنها در ایران بلکه در سایر کشور های مسلمان نیز بازار فروش بسیار خوبی دارد و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد .

جانماز های پته در جنس های متنوع تولید می شوند اما در این میان پارچه پته کاربرد بیشتری دارند.جانماز پته طول عمر زیاد و ارزش یالایی دارد و دوخت آن هیچ گاه خراب نمی شود .

مانند سایر جانماز ها طرحی روی آن ها نقاشی شده است و یا با نگین و سنگ تزئین شده باشد،نیست. پته با تنوعی که در طرح های خود دارد باعث خودنمایی این نوع جانمازها می شود .

رنگ نخ هایی که در این نوع جانماز به کار می رود بسیار چشم نواز است.هر شخص با توجه به علاقه و سلیقه خود جتانماز مورد نظر خود را انتخاب و خرید می کند.

 

سفارش عمده جانماز پته

مشتریان به هنگام خرید جانماز پته باید در نظر داشته باشند که خرید انواع جانماز به قیمت عمده بسیار مقرون به صرفه تر و ارزانتر از خرید معمولی می باشد .

در خرید عمده فروشنذده محصول را با قیمت کمتر به مشتری می فروشد و مشتری در خرید عمده صرفاً قیمت کالا را که ارزان‌تر از اصل کالا است را می‌پردازید و شما متحمل هزینه‌های اضافی واسطه ای نمی‌شوید و در این خرید شما به دلیل پرداخت هزینه‌های خیلی کمتر یک خرید بسیار دلنشینی را دارید.قیمت عمده فروشی محصولات متناسب با نوسانات بازار می تواند بالا و پایین رفته باشد و هر ماه بازار شاهد تغییرات کم و زیاد در قیمت کالا دارد .

این تغییرات به دلیل تغییرات ارز است و شما برای اینکه قیمت متعادل تری را از آن خود کنید می توانید از مرکز فروش ما یعنی شرکت تعاونی پته هشت رنگ بگیرید چرا که ما اغلب این تغییرات نوسان را به نفع مشتری تمام می کنیم و قیمت عمده باورنکردنی را برای آن در نظر می گیریم .

تا مشتریان ان شرکت متحمل ضرر نشوند و از خرید از ما خرسند باشند .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا