پته

فروش عمده سجاده پته سنتی

صادرات سجاده پته قرمز

افراد می توانند سجاده پته قرمز را به صورت عمده و یا جزئی خریداری کنند، در خرید عمده سود خوبی نصیب خریدار و فروشنده می گردد .

برای آگاهی از قیمت روز این سجاده ها می توان با مشاور فروش آن ها در نمایندگی ها تماس گرفت و سفارش خود را ثبت و در کمترین زمان تحویل گرفت. تاجران ایرانی این سجاده های زیبا و جذاب را با بهترین کیفیت به کشور های دیگر صادر می کنند و از این طریق سود بسیار خوبی نصیبشان می شود .

امروزه به دلیل تقاضای بالا برای خرید آن ها میزان تولید نیز افزایش پیدا کرده است.

قیمت سجاده پته قرمز سنتی

قیمت سجاده قرمز به عوامل مختلفی مانند : کیفیت، نوع پارچه، سایز سجاده، نوسانات بازار و نحوه خرید آن بستگی دارد و این محصولات از قیمت ثابتی بر خوردار نمی باشند تولید کنندگان زیادی در کشور ما سجاده ها را در طرح و مدل های متنوع تولید و با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در بازار های داخلی و خارجی عرضه می کنند .

در کشور ایران این سجاده ها با کیفیت عالی و در طرح بندی و رنگ بندی متنوعی ساخت می شود. که پرفروش ترین این سجاده ها سجاده طرح محراب است اگر قصد خرید سجاده با طرح محراب هستید می توانید آن ها را از کارخانجات یا تولید کنندگان این محصول با قیمتی ارزان و مناسب با طرح مورد نظر خود خریداری نمائید .

این محصولات را هم می شود به صورت اینترنتی سفارش داد.

کیفیت سجاده سفید سنتی

سجاده ای که دارای کیفیت بالایی باشد، قطعا طول عمر و زیبایی آن بیشتر است و تا مدت زمان بیشتری برای شما عزیزان دوام خواهد کرد از همین جهت دارای قیمت بیشتری هم خواهد بود طرح سجاده های فرشی اکثرا شبیه به طرح فرش ها است .

این سجاده ها عمدتا دارای رنگ بندی های متنوعی هستند که، تازه عروس ها معمولا از رنگ سفید آن استفاده می کنند چرا که، در ایران امعتقد هستند رنگ سفید جانماز برای تازه عروس ها خوش یمن است .

این نوع از سجاده ها خود دارای انواع بسیار گوناگونی می باشد، به طور کل سایز این سجاده جانماز از همه سجاده ها بیشتر است، کیفیت این نوع از سجاده ها به جنس و نوع دوخت آنها وابسته است قیمت سجاده جانماز سفید در مراکز فروش ، علاوه بر کیفیت به عامل های دیگری هم وابسته است .

عمدتا هر چه یک سجاده بزرگ تر باشد، قیمت آن هم بیشتر است. در همه جای جهان هر چه کیفیت یک محصول بالاتر باشد، قیمت نهایی آن محصول هم افزایش می یابد و بر عکس، هر چه محصول مورد نظر کم کیفیت تر باشد قیمت کمتری را از آن خود خواهد کرد .

سجاده جانماز هم از این مستثنی به دور نمی باشد، عمدتا هر چه یک سجاده بزرگ تر باشد، قیمت آن هم بیشتر است .

یکی از عامل های بسیار مهمی که بر روی قیمت هر چیزی تاثیر می گذارد تورم است با افزایش تورم پارچه برای تولید سجاده گران می شود، در نتیجه قیمت سجاده هم افزایش می یابد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا