پتهپته رومیزی

فروش عمده رومیزی چند تکه

شناسایی رومیزی جند تکه

محصولی جدید و جذاب و فاخر که جلوه جذابی به پذیرایی های شما خواهد داد .

استفاده از محصولات پازلی شکل و چند تیکه چند سالی است که در دکوراسیون های خانگی ایرانیان ورود پیدا کرده و تمام سلایق از انواع مدل ها و محصولات دکوراسیونی که به این صورت تولید شده اند استقبال نموده اند .

ما با بهره گیری از ایده ای جذاب رومیزی پازلی شکل و سه تیکه تولید نموده ایم. محصولات متفاوتی چون تابلو، تابلو فرش و… که در اکثر خانه ها یافت می شوند .

اما ما با یک نوآوری و تفکر خلاق توانسته ایم محصولی جدید را طراحی و تولید نماییم. البته این محصولات فقط در پذیرایی کاربرد نداشته و بسته به نظر و ذوق شما می تواند برای هر کاربردی مورد استفاده قرار بگیرد.

جذابیت بی نظیر رومیزی پته

رومیزی بسته به نقشه تولید و رنگ ها انواع مختلفی دارد که هر یک ظاهر منحصر به فرد و چشم نواز خود را دارا است .

به دنبال چیزی می گردید که خاص بودن و ریزبینی شما را بیشتر و بیشتر به چشم بیاورد، به دنبال این محصولات بیایید تا یک تم زیبا به میز ها و در کل زندگی خود بدهید .

این محصولات با صرف زمان و دقت بسیار تولید و در طرح ها اشکال مختلفی عرضه می گردند. محصولات رومیزی ۳ تیکه به خودی خود دارای ظاهر زیبا و جذاب می باشند .

از مواد و روش های مختلفی جهت تولید این محصولات استفاده می شود ولی یکی از جالب ترین و منحصر به فرد ترئین طرح ها رو میزی های سه تیکه یا چند تیکه قلاب بافی هستند. استفاده از روبان های رنگی دلپذیر و دوخت با گل های جذاب و دوست داشتنی بر روی رومیزی، زیبایی خاصی را به آن می دهد .

به همین خاطر این طرح های زیبا بیشتر مورد توجه خانم ها مخصوصا عروس خانم های جوان و تازه قرار می گیرد و انتخاب مدل گل و همچنین رنگ رومیزی با مدل دوخت روبان دوزی ها به صورت سلیقه ای خریداری می کنند و حتی می تواند آنها را با رنگ های دیگر با وسایل خود ست نمایند .

 

قیمت عمده رومیزی پته چند تکه

شما می توانید بهترین قیمت رومیزی و یا انواع رومیزی سه تیکه را توسط کارشناسان ما جویا شده و با اطمینان و سهولت یک کالای با کیفیت را خریداری نمایید. کافی است با ما تماس بگیرید و از تخفیف های ما که برای شما تدارک دیده ایم، با خبر گردیده و استفاده نمایید .

محصولات مشابه در بازار وجود دارند که توسط ماشین ها تولید گردیده و کار دست به حساب نمی آیند. ولی اگر به دنبال یک کار هنری فاخر و با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه می گردید ما محصولات ساخت دست خودمان را پیشنهاد می کنیم .

پس بهتر است که این محصول را هر چه سریع تر سفارش دهید زیرا که در خرید عمده قیمت کمتر است و واسطه در میان نیست و خرید بهتر و با اطمینان بیشتر و قیمت مناسب تر انجام می شود .

این نوع رومیزی به دلیل جدید بودنش مورد استقبال افراد زیادی چه در داخل کشور و چه در خارج کشور قرار گرفته است .به همین دلیل این محصول علاوه به ایران به کشورهای دیگر دنیا صادر می شود .

و صادرات این محصول باعث شده است که هنر زیبای هنرمندان ایرانی در خانه های سایر مردم جهان جای بگیرد و همگان از زیبایی این هنر زیبا لذت ببرند .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا