پتهپته رومیزی عسلی

فروش عمده رومیزی عسلی پته با قیمت مناسب

پته دوزی جزء صنایع دستی استان کرمان است که توسط بانوان این استاد آماده می شود.

پته به دلیل ظرافت و زیبایی اش اکنون از شکل یک سوغات و صنایع دستی به یک کالای ایرانی، فراگیر و پر کاربرد تبدیل شده است.

اگر تا کنون با پته و پته دوزی آشنایی نداشته اید در این مطلب با ما همراه باشید تا با انواع پته، بخصوص رومیزی عسلی پته آشنا شوید.

پرطرفدارترین رومیزی عسلی پته

اگر به رو اندازهای مصنوعی و پلاستیکی جهت پوشاندن رومیزی، عسلی، لباسشویی و سایر قسمت های قابل پوشش در منزل و دکورتان علاقه ندارید، بهترین انتخاب استفاده از پته های زیبا، طرح دار و دست دوز شده است.

پته نوعی از صنایع دستی است که با دست هنرمند بانوان ایرانی آماده می شود. پته از طریق دوخت نخ ها و کاموا های پشمی رنگ شده روی پارچه های ضخیم یا کاموایی در طرح های گلدار و بسیار زیبا، که اطراف آن دارای نخ های شانه ای است؛ تولید می شود.

پته علاوه بر زیبا و سنتی سازی محیط اطراف شما سبب می گردد که محصولی که با آن پوشانده می شود از علاوه بر زیبایی، از گرد و غبار، آسیب دیدگی و چرک زدگی در امان بماند.

یکی از قسمت هایی که پیشنهاد می گردد برای پوشش آن حتما از پته استفاده کنید، رومیزی های اتاق پذیرایی است. پوشش رومیزی با پته های سنتی زیبا ،در مهمانی های شما بسیار چشم نواز و دیده پسند خواهد بود و دیگر نیاز به نگرانی نسبت به لک گرفتن شیشه های رومیزی عسلی نخواهید داشت و با صرف زمانی کوتاه، پته را به صورت دستی و یا به وسیله ماشین لباسشویی شستشو خواهید داد.

 

قیمت رومیزی عسلی پته دستی

قیمت رومیزی عسلی پته با توجه به تورم در یک زمان مشخص و خاص قابل بیان نیست و می بایست جهت اطلاع از قیمت این محصول به وب سایت های تولید کننده و یا به فروشگاه های  فروشنده رومیزی عسلی سری بزنید و از قیمت بروز آن آگاهی پیدا نمایید. علاوه بر آن با مراجعه به بازارها و نمایشگاه های فروش صنایع دستی نیز می توانید این محصول را پیدا نموده، از قیمت آن آگاهی پیدا نمایید و در صورت تمایل آن را خریداری فرمایید. در هنگام خرید پته نیز حتما دقت کنید که طرح های چاپی با جنس های بی کیفیت را خریداری ننموده و از جنس با کیفیت و ماندگار در دکور خود استفاده نمایید.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا