پتهپته رومیزیپته گردیرومیزی پته گرد کوچک

فروش بهترین رومیزی پته گرد درجه یک

آشنایی با انواع مدل رومیزی میز گرد

رومیزیهای گرد از زیباترین و پرطرفدارترین رومیزی ها هستند که متناسب با ابعاد مختلف میزها و در رنگها و البته از پارچه های مختلفی تولید میگردند.

رومیزی های گرد از جنس پارچه توری از پرطرفدارترین انواع رومیزی میباشد. در انتخاب رنگ و طرح رومیزی باید به این نکته مهم توجه داشت که میز در کجای منزل قرار دارد.

گاهی اوقات میز گرد و بزرگی دارید که در جایی جدا    از دیگر وسایل منزل قرار دارد، بطور مثال در ورودی یا گوشه پذیرایی که برای انتخاب رنگ رومیزی آن، از رنگهای شارپ و متضاد با مبلمان و همچنین از پارچه های طرح و نقش دار استفاده نمایید.

اگر میز شما بین مبلها یا کنار تختخواب قرار دارد، بهتر است از پارچه هایی با طرحهای ساده و رنگهای خنثی استفاده کنید.

همچنین در انتخاب پارچه رومیزی‌ باید به مدل میز توجه کافی داشت، بطور مثال اگر میز شما یک میز چوبی زیبا با طرح پرکار است، بهتر است از پارچه قلاب بافی شده و یا پارچه نازک، ‌مانند حریر استفاده کنید.

اما اگر میزتان از انواع قدیمی و با ظاهر نه چندان زیبا باشد بهتر است از رومیزی با پارچه های ضخیم، مانند ساتن و مخمل استفاده نمایید تا پایه ها و روی میز را پوشانده و باعث زیبایی منزلتان شود.

اما بطور معمول برای یک رومیزی بلند تا سطح زمین باید ارتفاع پارچه ۲ تا ۳ برابر اندازه قطر میز باشد.   اندازه استاندارد رومیزی کوتاه نیز ۷۵ سانتی متر است.

برای زیباتر شدن رومیزی میتوانید از پارچه های طرحدار برای لبه ها و روی رومیزی نیز استفاده کنید نکته مهم دیگری که در انتخاب رومیزی باید در نظر داشت، اندازه میز است.

اینکه بر اساس ارتفاع و ابعاد آن و همچنین میزان بلندی رومیزی چه مقدار باید پارچه رومیزی تهیه کرد.

تولید عمده رومیزی گرد درجه یک

با توجه به اهمیت رومیزی ها در زیبایی و چیدمان منازل و استقبال خریداران از طرحها و مدلهای مختلف آن تولید کنندگان متعددی به تولید رومیزی گرد با کیفیت، بصورت عمده یا جزئی پرداخته و تلاش مینمایند با استفاده از پارچه های مرغوب و متنوع نیازهای مشتریان را برآورده کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا