پتهپته رومیزی

فروشنده معتبر رومیزی پته سنتی

اولین فروشنده رومیزی پته

امروزه از پته به عنوان یک هنر زیبا و اصیل نام می برند که که مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته است .محصولات متنوعی از آن را می توان در بازار مشاهده کرد .

تولید کنندگان پته،رومیزی پته را به سراسر کشور عرضه می کنند و در دسترس عموم قرار می دهند .

تا افراد بتوانند به راحتی و به صورت حضوری رومیزی مورد توجه خود را انتخاب کنند و اگه مشتریان این محصول را به صورت مستقیم خرید کنند،باعث می شود که در هزینه ها صرفه جویی کنند .

رومیزی پته بیشتر در شهر کرمان تولید می شود.و به نسبت رومیزی های دیگری که در بازار وجود دارد قیمت بالاتری دارد .

اولین تولید کنندگان و فروشندگان رومیزی پته مردم کرمان هستند .

آنها با توجه به تجربه و مهارتی که در این هنر اصیل دارند توانسته اند ،طرح های زیبا و متنوعی را روی رومیزی های پته پیاده کنند.و رومیزی های زیبا و جذاب تولید کنند .

مشتریان زیادی را به این رومیزی ها جذب کنند.سفارش رومیزی پته کرمان به صورت حضوری و آنلاین برای همه ی مشتریان امکان پذیر است و مشتریان می توانند این محصول را به شکل مستقیم ،قدم به قدم و بدون دخالت هیچ دلالی و با صرفه جویی در زمان ،ثبت سفارش کنند.و محصول خود را در سریع ترین زمان و در اسرع وقت تحویل بگیرند.

عوامل موثر بر قیمت رومیزی پته سنتی

رومیزی های پته کرمان دارای ابعاد و سایزهای مختلف و در طرح ها و مدل های متنوع می باشد .

این رومیزی ها دست دوز هستند و توسط بانوان توانمند و خلاق کرمانی دوخته شده است و با توجه به مرغوبیت شال و نخی که در دوخت این پته به کار می رود .

این محصول دارای کیفیت بالایی است.این رومیزی ها با توجه به تنوع زیادی که دارند در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد .

این رومیزی رنگبندی بسیار ایده ال و متنوعی دارد و بسیار نرم و لطیف می باشد.و به نسبت دارای قیمت مناسبی است .

جنس شال رومیزی پته طبیعی است و از پشم گوسفند تشکیل شده است.رومیزی پته اصولا به شکل مستطیل،دایره و مربع می باشد.و این محصول طرفداران زیادی دارد .

هر چه رومیزی پته پر نقش تر باشد و شلوغ تر باشد دوخت آن پرکارتر و سخت تر خواهد شد.و این موضوع باعث می شود که قیمت رومیزی بالاتر رود .

رومیزی پته را مانند فرش با مقیاس متر مربع اندازه گیری می کنند.و با توجه به همین مقیاس قیمت گذاری می شود و در نهایت فروخته می شود .

هر چه سایز رومیزی پته بزرگ تر باشد.مقدار موادی که در آن به کار می رود بیشتر است و بالطبع قیمت آن بالاتر می شود. نخ هایی که در دوخت رومیزی پته به کار می رود .

دارای کیفیت متفاوت هستند .به عنوان مثال نخ های گیاهی دارای کیفیت بالایی هستند و ماندگاری آنها زیاد است و به دلیل کیفیت بالایی که دارند در برابر نور و شستشو مقاوم هستند .

اما نخ های شیمیایی دارای کیفیت پایینی هستند و ماندگاری آنها زیاد نیست و در برابر نور و شستشو مقاوم نمی باشند .

پس رومیزی ای که با نخ گیاهی دوخته شود قیمت بالاتری نسبت به رومیزی ای که با نخ شیمیایی دوخته شود، دارد. در هر دوره خاص رومیزی خاصی روی بورس است .

با توجه به میزان تقاضای این افراد برای این رومیزی خاص ،قیمت ان رومیزی بیشتر می شود.به عنوان مثال امروزه رومیزی چهارگوش پته روی بورس است .و به همین دلیل امروزه قیمت رومیزی چهار گوش بیشتر از سایر رومیزی های پته است .

 

عرضه بدون واسط رومیزی پته در سراسر کشور

از آنجا که بسیاری از مشتری ها به طرح و مدل رومیزی پته اهمیت می دهند و تلاش می کنند که بهترین طرح ها را خریداری نمایند و چشم همگان را خیره کنند .

از طرفی بسیاری از مشتریان هم هستند که همیشه در پی پیدا کردن راهی هستند که با استفاده از آن بتوانند رومیزی پته ارزان را خریداری نمایند .

از این رو فروشگاه رومیزی در کرمان راه اندازی شده است که به عرضه مناسب ترین محصول با طرح های زیبا اقدام می کنند و بهترین نوع سرویس ها را به مراجعه کننده های خود ارائه می کنند فروشگاه شرکت تعاونی پته هشت رنگ تمام محصولات خود را با بهترین کیفیت با فروش ویژه به خریداران عرضه می کند .

تا مشتریان این رومیزی ها را با قیمت مناسب خریداری کنند .

هم سود بیشتری به فروشندگان برسد.این فروشگاه تجارت انواع رومیزی را با کیفیتی عالی علاوه بر نقاط داخل کشور به و فراتر از مرزهای بین المللی وسعت داده است .

این فروشگاه طرح های متنوعی از این محصول را در معرض نمایش قرار می دهد.خرید از این فروشگاه به صورت مستقیم می باشد و دست هیچ دلالی در آن وجود ندارد .

این فروشگاه مشتریان را به نحو احسن راهنمایی می کند.این فروشگاه در شهرهای دیگر کشور سایت هایی را راه اندازی کرده است تا مشتریان سایر نقاط کشور بتوانند محصول مورد نظر خود را به صورت غیر حضوری خریداری کند و مشتریان بتوانند تنوع کالاها را در سایت مشاهده کنند .

از قیمت آنها اطلاع کسب کنندعرضه رومیزی پته به صورت مستقیم و بدون واسطه باعث می شود قیمت این محصول تا حدود زیادی برای مصرف کنندگان پایین تر در بیاید و به دلیل حذف واسطه های گوناگون و دلالان مختلف علاوه بر خریداری محصول با قیمت کمتر، سود بیشتری عاید هنرمندانی شود که در این عرصه فعالیت می کنند و باعث حمایت از هنرمندان و بقای این هنر ارزشمند ایرانی می شود .

فروش رومیزی پته سنتی در بازار بزرگ تهران

در بازار بزرگ تهران رومیزی پته سنتی در سایز های مختلف و طرح های متنوع و با قیمت های مناسب به فروش می رسند و افراد می توانند با توجه به سلیقه و بودجه خود این رومیزی ها را خریداری کنند .

در این بازار تنوع در محصولات پته دوزی زیاد است و رومیزی هایی تولید می شوند که در اشکال هندسی زیبا و طراحی بسیار زیبا می باشند .

طرفداران زیادی در بازار دارند و این باعث شده است که سهم زیادی از فروش را به خود اختصاص دهند .

فروش این محصولات هم به صورت جزئی است و هم به صورت عمده ،افرادی که حجم زیادی از این محصول را نیاز دارند می توانند این محصول را به صورت عمده خریداری کنند .

خرید به صورت عمده را انتخاب کنند.تولید کنندگان با توجه به نظر و سلیقه ی مشتریان در شکل و مدل رومیزی ها نغییراتی ایجاد می کنند.و رومیزی ها را با توجه به مد روز دنیا تغییر می دهند .

با توجه به استقبال زیادی در داخل و خارج ایران برای رومیزی است .این رومیزی به کشورهای همسایه صادر می شود.و با صادر کردن این محصولات به کشورهای دیگر باعث کمک به اقتصاد کشور شده است.شرکت تعاونی پته هشت رنگ نیز یکی از مراکز معتبر تولید و توزیع پته در سراسر کشور می باشد .

این مرکز توانسته است پته ها با کیفیت عالی و دوخت زیبا و طراحی های به روز و مدرت را به سایر کشورهای دنیا صادر کند و جزو مراکزی باشد که در کار تجارت پته حرف اول را می زند و هم در ایران و هم در خارج از ایران شناخته شده و معتبر است .

این شرکت رتبه اول نمایشگاه های مهم داخلی و خارجی را از آن خود کرده است .و این شرکت نیز به عنوان اولین مرکز تخصص پته گیاهی نیز می باشد .

پته گیاهی با توجه به کیفیت و ماندگاری ای که دارد جزء بهترین پته ها می باشد و افرادی که به کیفیت محصول اهمیت می دهند.از پته گیاهی استقبال زیادی می کنند .

خلاصه

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]مراکز زیادی برای تولید و فروش پته در کشور وجود دارد اما بهترین و معتبرترین مرکز تولید و فروش پته کرمان شرکت تعاونی پته هشت رنگ می باشد که سعی کرده است بهترین پته را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. [/hwgold-dash]

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا