پته

فروشنده برتر سجاده پته سفید اصل

سجاده  یک نوع فرش می باشد که بیشتر مسلمانان آن را برای نماز خواندن استفاده می کنند.

اما در بعضی مواقع از این جانمازها برای تزیین سفره عقد نیز استفاده می کنند. سجاده پته سفید یکی از انواع طرح های سجاده می باشد که بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

دلیل محبوبیت پته دوزی بر روی سجاده سفید

سجاده پته دوزی یکی از قدیمی ترین سوغاتی های شهر کرمان است. بسیاری از مردم این سجاده را به روش های سنتی تولید می کنند و در اختیار مردم قرار می دهند.

این نوع سجاده پته دوزی دارای ظرافت و زیبایی خاصی می باشد که چشم هر خریداری را خیره می کند. از طرف دیگر، این طرح های پته دوزی به گونه ای هستند که شما زمینه ای ساده ای را در سجاده مشاهده نخواهید کرد بلکه همه زمینه به وسیله طرح های پته دوزی تزیین شدند.

هنرمندان این طرح های زیبا را به وسیله ایده های که از ذهنشان نشئت می گیرد را بر روی پارچه های ابریشمی انجام می دهند. این طرح های پته دوزی دارای رنگ های زیبایی هستند که برای تهیه آنها از نخ و پارچه های به خصوصی استفاده می شود.

به دلیل اینکه طرح های پته دوزی شکل هندسی ندارند و به هیچ وجه شلوغ نیستند، معمولا برای انجام این طرح های پته دوزی از رنگ های تیره استفاده می کنند چرا که رنگ های شاد جذابیت خاصی به این طرح نمی دهند. دلیل محبوبیت پته دوزی بر روی سجاده به همین دلیل است.

 

بهترین تولیدکنندگان سجاده پته سفید درجه یک

تولیدکننده سجاده سفید تقریبا در همه شهرهای ایران وجود دارند. این سجاده های سفید و پته دوزی بسیار مناسب برای تزیین سفره های عقد به بهترین شکل می باشد و تازه عروسان می توانند از این سجاده برای تزیین سفره عقد خود استفاده کنند.

همچنین، شما می توانید این سجاده های زیبا را به عنوان سوغاتی به عزیزان خود هدیه بدهید.

مغازه،فروشگاه و نمایندگی های زیادی در شهرهای مختلف ایران وجود دارند که شما می توانید سجاده مورد نظر خود را از این مراکز تهیه کنید.

بسیاری از این نمایندگیها دارای سجاده با کیفیت هستند که دارای طرح های زیبا نیز می باشند. شما می توانید با مراجعه به این مراکز سجاده مورد نظر خود را تهیه کنید و برای مدت های طولانی از آن استفاده کنید بدون آن که خراب شود.

همچنین، فروشنده های متعددی نیز در مغازه های سجاده فروشی هستند که می توانند شما را در خرید بهترین و زیباترین سجاده یاری دهند. بنابرین، با خریدن این سجاده های پته دوزی بهترین نوع سجاده ا در خانه داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا