پتهپته نیم بقچه

صادرات مرغوبترین پته نیم بقچه ارزان

صادرات مرغوبترین پته نیم بقچه ارزان در حجم های بالا و به صورت کلی به کشور های مختلف صورت می ‌گیرد و موجب شده تا آوازه هنر و صنایع دستی ایرانی در همه جای جهان گسترش یابد. پته نیم فاصله در سایز ها و اندازه های مختلف تولید می شود و طرح ها و نقش های بسیار متنوعی دارد. این محصول به دلیل ویژگی های خاص و منحصر به فردی که دارد مورد استفاده مشتریان قرار گرفته و بازار فروش آن خوب است.

صادرات مرغوبترین پته نیم بقچه ارزان

عامل اصلی تعیین قیمت پته

عامل اصلی تعیین قیمت پته از عوامل اصلی تعیین قیمت پته می توان به کیفیت آن اشاره کرد. محصولی که از الیاف مناسب و درجه یک تولید شده است، از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد و قطعاً قیمت بیشتری دارد و گران‌ تر از پته های با کیفیت پایین و معمولی می باشد. سایز و اندازه پته از دیگر عواملی است که می ‌تواند قیمت آن را تحت تاثیر قرار دهد پته های با سایز های بزرگ تر قیمت بالاتری نسبت به پته های کوچک تر دارند.

پارچه هایی که از جنس مرغوب تری برخوردار هستند، قیمت بیشتری نسبت به پته های با کیفیت پایین دارند چرا که این محصولات از دوام و استحکام بالایی در برابر سایر عواملی هم چون کشش، ساییدگی و… برخوردار می باشند.

تعداد رنگ های به کار رفته در تولید پته هرچه بیشتر باشد آن محصول گران‌ تر می ‌باشد نقشه های شلوغ که با رنگ های متنوعی بافته می شوند قیمت بیشتری نسبت به پته های با نقشه های ساده و با تنوع رنگی کم دارند. از دیگر عواملی که می ‌تواند قیمت پته را تغییر دهد، می ‌توان به روش خرید آن اشاره کرد. اگر مشتریان خرید خود را به صورت مستقیم انجام دهند و دست واسطه ها را در فرآیند خرید کوتاه نمایند مبلغ کمتری برای خرید پرداخت می ‌کنند.

عرضه عمده پته نیم بقچه صادراتی

عرضه عمده پته نیم بقچه صادراتی عرضه عمده پته صادراتی با قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای توسط مراکز توزیع کننده این محصول صورت می‌ گیرد. مشتریانی که قصد دارند این محصول را تهیه کنند می تواند به صورت حضوری به مراکز فروش پته مراجعه کنند. آن دسته از مشتریانی که امکان خرید های حضوری برای آن ها فراهم نیست، می توانند از روش اینترنتی و آنلاین برای خرید استفاده کنند.

روش خرید اینترنتی نه تنها موجب کاهش قیمت محصول می ‌شود بلکه از به هدر رفتن وقت با ارزش افراد در مراکز فروش پیشگیری می نماید. انواع پته فیروزه ای، سفید، قرمز، آبی و… از رنگ های مختلف این محصول هستند که مورد پسند افراد با سلیقه های متفاوت قرار می گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا