پتهپته رومیزی

صادرات رومیزی پته هشت رنگ به دبی

برترین برند صادر کننده رومیزی پته سال ۲۰۲۰

رومیزی پته ی گرد به عنوان برترین برند تولید کننده در سال ۲۰۲۰ شده است.بازار صادرات رومیزی پته گرد در سال ۲۰۲۰ بسیار داغ و پر رونق بود .

شرکت تعاونی پته هشت رنگ یکی از معتبرترین مراکز صادرات پته این افتخار را دارد تا زیباترین ها و درعین حال خاص ترین رومیزی پته را به شما تقدیم کند.

برای خرید این رومیزی ها می توانید در سایت ما ثبت سفارش کنید و یا با ما تماس بگیرید و با مشاوره های فروش ما ارتباط برقرار کنید و در مورد خرید رومیزی پته از آن ها مشاوره بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باید.

رونق اقتصاد کشور با صادرات پته

رومیزی پته دوزی گونه ای از رومیزی های سنتی بوده که به واسطه هنر دستی پته دوزی تولید گردیده است‌ .

در اصل هنر پته دوزی نه تنها در داخل کشور طرفداران زیادی را داشته، بلکه در خارج از کشور هم از محبوبیت ویژه ای برخوردار خواهد بود .

رومیزی های پته که از هنر های اصیل ایرانی به حساب می آید ،بسیار زیبا است و در سایز بندی های گوناگون قابل مشاهده هستند که بخشی از آنها را که از کیفیت عالی برخوردار هستند به دیگر کشور ها صادر می کنند .

به همین دلیل تولید کنندگان رومیزی پته دوزی بخشی از تولیدات خود را با کیفیت عالی به کشور های دیگر صادر می کنند .

در واقع با صادرات این محصول،علاوه بر رونق این هنر زیبا و شناخت این هنر به سراسر جهان، با صادر کردن آنها به اقتصاد کشور کمک فراوانی می شود واقتصاد کشور روند رو به رشدی را خواهد داشت .

پرفروش ترین رومیزی پته در سایزهای مختلف

در بازار خرید و فروش این محصولات انواع شکل ها و طرح ها را می توان مشاهده کرد که افراد می توانند مطابق با سلیقه ای که دارند آنها را انتخاب کنند .

این نوع رومیزی ها را به شکل های هندسی و انواع گل ها می توان مشاهده کرد که با ترکیب رنگ های مختلف در کنار هم قرار گرفته اند و بسیار زیبا و قشنگ رومیزی های پته معمولا به صورت استاندارد تولید می گردد و در ضمن این رومیزی ها را می توان در اشکال مختلف دایره ای، مربعی، مستطیلی، مثلثی و چند ضلعی تولید نمود .

رومیزی پته از هنر های قدیمی و برگرفته از استان کرمان می باشد و در واقع هنرمندان پته دوزی نقوش زیبایی را با استفاده از سوزن و نخ های رنگی بر روی پارچه پیاده سازی خواهند کرد .

رومیزی های پته انواع مختلفی دارند و شکل ها و رنگ های مختلفی دیده می شود که افراد بسته به علاقه خود آنها را انتخاب می کنند .

رومیزی پته گرد از نمونه هایی است که به دلیل شکل خاصی که دارد فروش بالایی دارد البته در میان محصولات تولید شده، رومیزی های پته دوزی در ابعاد مختلف، و در سه سایز تولید می شود .

شرکت تعاونی پته هشت رنگ به عنوان یکی از بهترین مراکز تولید پته ،رومیزی پته درانواع برند ها به نمایش گذاشته است و افراد می توانند آنها را انتخاب کنند .

این شرکت سعی کرده است، با ایجاد تنوع در طرح و رنگ این محصولات را متناسب با سلایق گوناگون طراحی و تولید کنند .

با هنر پته دوزی محصولات متنوعی را می توان تولید کرد که رومیزی ها یکی از آنها به حساب می آید. و در سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ می باشد .

این محصول از محبوب ترین اقلام تولیدی می باشد و اما ابعاد این محصول برگرفته از نوع کاربرد آن، می تواند در سایز های مختلف تولید گردد. و در نهایت با استفاده ازبهترین پارچه های پته دوزی می توان این کالا را با کیفیت عالی تولید نمود .

 

قیمت رومیزی پته در بازار ایران

رومیزی پته دوزی از نمونه رومیزی های ارزشمندی بوده که در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می گردد .

در واقع نرخ رومیزی پته دوزی در بازار ایران به عوامل متعددی بستگی خواهد داشت .

که یکی از مهم ترین عاملی که در قیمت تاثیر گذار است،جنس پارچه و نوع نخ و دوختی است که برای تولید پته استفاده می شود.عامل دیگری که در قیمت تاثیر گذار است .

بستگی به کیفیت کار و اینکه چه شخصی و با چه میزان مهارت این هنر را خلق کرده است .

شخصی که به این هنر آشنا باشد بالطبع رومیزی ای تولید می کند که زیبایی و جذابیت بیشتری داشته باشد. در ضمن ابعاد و نوع کاربرد رومیزی پته دوزی هم با قیمت این محصول رابطه ای مستقیم خواهد داشت .

البته برای قیمت گذاری رومیزی پته، باید موارد دیگری چون نحوه فروش کالا، هزینه های مربوط به جا به جایی، نوسانات و تحولات بازار و سایر هزینه های جانبی را در نظر گرفت.

تولید کننده تخصصی رومیزی پته

پته دوزی یکی از از هنر های اصیل ایرانی است که بسیار زیبا و هنرمندانه است و تولید کنندگان خلاق ایرانی این هنر را به نحو احسن به نمایش گذاشته اند و مردم در سراسر دنیا از آن استقبال کرده اند و به همین علت است که بخشی از آنها را برای صادرات در نظر می گیریم .

رومیزی پته با توجه به مشتریان زیادی که دارد.علاوه بر مشتریان داخلی،مشتریان خارجی زیادی نیز دارد .

به همین دلیل الان چند سالی است که صادرات رومیزی پته کرمان به کشور های همسایه صورت می گیرد و با صادر کردن آنها به اقتصاد کشور کمک می شود .

و این محصول به کل جهان شناخته می شود و این هنر زیبا را می توان در هر خانه ی غیر ایرانی مشاهده کرد و این محصول به جایگاه واقعی خود ،برسد،تنوع در این محصولات زیاد است و با توجه به شکل و ظاهری که دارند طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند و امروزه شاهد تولید مدل های جدید تری از آن هستیم که سهم بالایی از فروش را به خود اختصاص داده اند .

جدید ترین مدل رومیزی پته سفید را می توان در ویترین های فروش شرکت تعاونی پته هشت رنگ مشاهده کرد که این شرکت سعی کرده است.بهترین و با کیفیت ترین نمونه های این محصول را در اختیار افراد قرار بدهد .

این شرکت که تولید کننده رومیزی پته سنتی در کرمان است، انواع سایز بندی ها و طرح های این محصول را به نمایش گذاشته است و افراد بسته به سلیقه ای که دارند می توانند آنها را خریداری کنند .

 

نکات مهم رومیزی گرد پته

برای خرید رومیزی پته اولین نکته ای که باید هنگام خرید به آن توجه کنید، نوع فروشندگان کالا هستند. این که کدام فروشنده و با چه برندی اقدام به فروش این محصول می کند اهمیت فراوانی دارد و باعث می شود کیفیت نهایی محصول خریداری شده توسط شما تعیین شود .

نکته ی بعدی نیز توجه به الیاف و ماده ی اولیه به کاربرده شده در این محصول می باشد. این امر نیز بسیار مهم و بااهمیت است . فروش رومیزی پته و پخش رومیزی گرد کاری بسیار دشوار و البته لذت بخش می باشد که بهتر است با صرف تحقیق و آگاهی مورد نیاز انجام بپذیرد .

شما نیز می توانید با کسب آگاهی نسبت به نحوه ی فروش و عرضه این محصولات توسط فروشندگان، به خریدی به صرفه و همه جانبه دست زده و خود را از مزایای طولانی مدت آن بهره مند نمایید .

بازار پخش رومیزی پته گرد با ارائه همه روزه انواع مختلف رومیزی و تلاش در ثابت نگه داشتن مشتریان معروف خود، به عنوان بازاری بزرگ قلمداد می شود که توانایی هرگونه فروش، توزیع و صادرات این محصول را به همه افراد داده است .

این روزها تولیدکنندگانی وجود دارند که با درنظر گرفتن امتیازهای ویژه و باورنکردنی برای مشتریان پروپاقرص خود تا حد زیادی امکان حضور در صحنه ی رقابت های اقتصادی را پیدا کرده اند .

خلاصه

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]از مرومیزی گرد پته علاوه بر ایران در کشوررهای خارجی نیز استقبال زیادی شده است .این امر باعث شده است که صادرات این محصول به خارج از کشور زیاد شود. [/hwgold-dash]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا